Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Szada

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    24
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Szada last won the day on Március 18 2016

Szada had the most liked content!

Szada névjegye

  • Születésnap 1985-02-28

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország/Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra Gsi 2.0 8v
  • Város
    Budapest

Szada's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Hírnév

  1. Szada

    Astra gyári "HIFI"

    Csak egy egyszerü fekete gyári Caravan OPC, nagy csodát nem szabad várni. Idöközben úgy fest mégis van remény, méghozzá a Parrot Mki sorozat tagjai személyében, a leírások alapján kompatibilisek az NCDR szériával, blútyúkos telefonkihangosítós-USB/Iphone csatlakozós csoda, meglátjuk majd valóban müködöképes lesz-e.
  2. Szada

    Astra gyári "HIFI"

    Sziasztok, Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Két hete vagyok boldog tulajdonosa egy G Astra Caravan OPC-nek, és ennek a Hi-Fi-jét szeretném minimálisan " fejleszteni ". Az autóba annó összeikszelgettek majd minden gyári extrát, így Siemens NCDR1100-as fejegység van benne, rádásul a színes, nagykijelzös, navis verzió, kesztyütartóban CD váltóval. Amennyire tudom ( lehet rosszul ), ha kivenném az NCDR-t, akkor a BC bizonyos funkciói is vele halnának, illetve alapevetöen tetszik a gyári térbe passzoló cucc, nagy igényeim alapvetöen sincsenek, USB,MP3 lejátszást szeretnék belevarázsolni, így maradnék a gyári rádiónál. Google barátommal karöltve már sok német fórumot átböngésztem, több helyen a CD-tár vezetékét megcsapolva alkottak valami megoldást, azonban mivel elektronikai ismereteim sekélyek, így csak úgy önfeledten nem csípdesném el a vezetékeket, valami úgyis lesz alapon. A gyári rádiókhoz passzintható utólagos MP3 rendszerek ( Pl. Yatour ) ehhez elvileg nem csatlakoztathatók, legalábbis a kompatibilis rendszerek között nem említik. Kérdésem lenne, hogy: 1. Helyesek-e az ismereteim a téren, hogy az NCDR vezérli a BC-t, így ha kiveszem, akkor a BC sem fog funkcionálni tökéletesen? 2. Van-e valamelyiketeknek hasonló téren tapasztalata, hogy miként lehet ezt megoldani? Választotok elöre is köszönöm, és elnézést a nem tökéletes helyesírásért, sajnos a német billentyüzet átka, hogy nem ismeri az összes ékezetes magyar betüt.
  3. Sziasztok, A segítségeteket szeretném kérni, esetleg van-e valakinek a fórumról, vagy ismertek-e valakit, akinek lehet elfekvőben astra gsi vezető oldali ajtó, bal sárvédő? Ha lehetek telhetetlen még arról is álmodoznék, hogy mindez gyári grafitszürke színben? Tudom, hogy egyre kevesebb gsi van sajnos, igy szinte Mission Impossible a próbálkozásom, pár napja bújom a hírdetéseket, de gondoltam megpróbálom itt is, hátha tudtok segíteni. :) @wegapower: Tudsz mutatni képet az említett lökhárítóról? Köszönöm előre is válaszotokat.
  4. C20NE (1:9,2es sűrítés), teljesen gyári motoron ~325000km-nél felújítás elott 13,9 - 14bar volt.
  5. Ojajj, Uraim! A nagy tesztoszteron-túltengésben elsiklotok a kérdéskör kiváltó oka felett. ;) Mégpedig azon, hogy egyik lelkes fórumtársunk ( Tomoty ), időt, energiát, utánajárást és tőkét nem kímélve lépett egy olyan útra, amire itthon kevesen vállalkoznak, és ennek az eredményét lelkesen dokumentálta is magának, illetve Nektek, Nekünk, hogy ebből tanulhassunk, együtt örülhessünk Vele az elért eredmény(ek)nek, függetlenül attól, hogy 4, 40, vagy 400Le-vel sikerült javítania az autója teljesítményét. Ehhez képest azt a reakciót sikerül kiváltania, hogy rögtön kételkedni kezdtek az eredményekben, alkatrészek hatásfokában, a körülményekben, fotelből hítelesítetek mérőpadot, ahelyett, hogy pozitív példaként tekintenétek rá, és ez szomorú... :unsure: És mindezek után csodálkoztok/csodálkozunk azon, hogy az Opeles, GSi-s közösség miért is tart itt, hogy egyre-egyre kevesebb aktív tagot számlálhatunk, és nézünk irigykedve más márkákra, hogy 'bezzegőkhányanvannakegytalálkozón', ésatöbbi... Picit érdemes lenne szerintem elgondolkozni ezen, esetleg megkukkolni az angol Migweb igencsak hasonló oldalát, hogy miként zajlik ez egy rendes, építő jellegű közösségben ;) Így mást sem értek el, minthogy a legnagyobb titokban készülnek majd autók, ahogy ez már manapság is zajlik, és rengeteg hasznos, érdekes információtól estek/esünk el... Az éjfél után nemsokkal érkezett komment stílusa pedig véleményem szerint köszönőviszonyban sincs az eddig megszokottal, eddig használttal..de tudom, emberek vagyunk... ki ilyen, ki olyan... :goofy:
  6. Szia! Alapjárati motort nézted már? A fordulaton felvillanáshoz nincs köze, viszont azt, ha nincs alapjárat, vagy alacsony, akár okozhatja is talán. Vagy valamelyik cső a környékén nincs megsérülve, és szív falsot? Nem oly rég az én alapjárati mocim is elnyekkent, igaz nekem akkor pont, hogy magas volt, ilyen 1500-2000 környékén.
  7. Szia! Nahh igen, egy állítható szett az már egy következő szint. Én picit sokallom ezeknek az árát, és nem sóherságból, csak úgy gondolom, hogy részben városban, a jó kis pesti utakon nem viselné jól a szívem, ha egy ilyen szettet csapok szét :) Márpedig egyelőre marad vegyes használatban a sas, két autót nem szeretnék fenntartani, talán majd egyszer oda is eljutok :) Így marad a kompromisszumos megoldás, persze lehetne sokkal jobb pályafutóművem is, viszont ezzel így még elmászkálok hétköznap, de mégsem billeg a pályán sem ( annyira, hogy szédüljek :D ). Igen, a poliuretánban gondolkozunk mi is, mérlegelek, hogy az amit a pályán pluszban adna, az mekkora negatív hatással lenne a hétköznapi közlekedésben, gondolok itt a bekötési pontokat érő terhelésekre, ilyenek. Tudom, csaj vagyok, de azért amennyire tudok, próbálok vigyázni is a szemem fényére, attól még, mert néha hajtom is :D Meglátjuk még, nem olyan régi a futómű, hogy már a cseréjén akarjak gondolkozni, így majd mire odajutok, megszülöm, mi legyen :D
  8. Nekem is első " komoly" pályázásom volt az Astrával, mostanra állt össze a fék-futómű, hogy tényleg volt értelme kivinni. :icon1: Hasonló volt az én helyzetem is, a VTI-s kategóriában mentem, és ugyanúgy az egyenesekben kijött a 'nyóccelep' hátránya, féktávon és kanyarban viszont én voltam a gyorsabb, másztam rájuk szépen. Lehetne keményíteni, mert karosszériadőlés volt, viszont akkor már utcára érezném soknak..ördögi játék ez :D Igazából elvárás sem volt, lévén először mentünk, így a mostani 3:04-es idő a kiindulási alap, legközelebb ennél kell jobbat menni :icon1:
  9. Szia! De-de, én voltam a "szerencsés", akkor elég bosszús is voltam miatta, de végülis ez az utcán is reális veszélyforrás, szóval már beletörődtem, néztem üvegest, elvileg nem olyan vészesen drágán kijavítják. Valahol én is elrontottam, nagyon lemásztam a koszos részre a célegyenesben.. Viszont elsőosztályú móka volt, nekem sokkal jobban tetszett, mint a Hungaroring, bár nem rendelkezem túl nagy versenyzői "rutinnal". :icon1: Viszont nagyon pozitívan csalódtam a futóműben, annak ellenére, hogy utcai használatra, kompromisszumokkal készül az autó, nagyon szépen helytállt. Biztos, hogy ha jövőre is szerveznek, azon is ottleszünk :D
  10. Köszönöm Lanti :D Én mit rontok el, hogy nem sikerült vajon? Többször már nem akartam próbálkozni, így is ég a pofámról a bőr :D @ Zsoltee: Csak a második TC pályanapon voltam, ez a kép is ott készült, kedves ismerős által :icon1: Neked azóta kiderült mi volt a baja a kocsinak?
  11. Újjabb kísérlet, talán mostmár jó lesz :icon1:
  12. Szia! Huhh, most így visszaemlékezve már nem merem 100%-os bizonyossággal kijelenteni, hogy emlékszem rá :D , szegény megboldogult Kadettem elemeiben rengeteg felé él tovább ( cserébe a telefonkönyvem tele van mindenféle alkatrészes számokkal :D :D ) De, ha még mindig hibátlan, annak csak örülök, legalább jó kezekbe került a híd is :icon1: Egyszer-egyszer ki szoktam nézni, de nem túl gyakran. Először itt a fórumon igyekszem "beilleszkedni". :icon1: Sajnos annyira nem ismerem még a társaságot, hogy csak úgy kisasszézzak közétek pacsikat szórva :D :D :D Te kint szoktál lenni?
  13. Hmm, azt hiszem nem sikerült jól beszúrni a képet... :( Miként lehet nem URL-lel, hanem simán gépről, mert egyelőre nem jöttem rá sajnos?... :goofy:
  14. Ez pedig az én vasam, csak hogy ne pusztán szövegeljek :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.