Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Garoy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    nem adom meg

Garoy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Kipufogó brutál benzinszagot áraszt. Hidegen még mikor elindult akkor is éreztem ez alatt a 3 hét alatt. A gyertyák újak és a pipa szikrát ad...mindenesetre kipróbálom, amit tanácsoltál. Ha üzemanyagot nem kap az mitől lehet?
  2. Sziasztok! Lehet, hogy már másnak is volt ilyen problémája ezért kérem elnézéseteket, ha már kapott erre valaki választ. Szóval az eset a következő: Autóm: Opel Corsa B 1997 1,2 benzines 45 LE Előljáróban leírom, hogy az autó minden esetben pöccre indult. Kb. 3 hete beindítottam az autót és ahogy elindultam arra lettem figyelmes, hogy mikor alapjáraton van rángat. Főként ez piros lámpáknál volt érzékelhető. Ilyenkor próbáltam gázpumpálással életben tartani a zöldig aztán nagy fordulatnál már megszűnt a probléma. Megfigyeltem, hogy az autó hideg indítása után kezdi csinálni kb. 1-2 perccel a beindítás után, aztán 10 perc folyamatos használat után abbahagyja és semmi gond nincs vele. Gyertyákra gyanakodtunk, hát kicseréltük újakra, de a probléma nem szűnt meg. Aztán történt egyik reggel, hogy beszálltam a kocsiba, megint pöccre indult aztán kiparkolásnál tolatás közben már rángatott utána pedig mikor váltottam neki az 1-et kicsivel kisebb gázt adtam és a nagy rángatásban lefulladt az autó. Azóta nem indul. Próbáltuk betolni, de 3 nagy ránduláson kívűl nem csinált semmit. Gyujtás hang az folyamatosan van ha indítózom, de semmi nem történik. 2 dolog még van ami lehet fontos: 1, Az olajsapkát letekertem és ha nem is sok, de sárga hab volt rajta, és az olajtérben is láttam egy-két csepp vizet kicsapódva. 2, Hidrotőke hidegen már jó ideje csattog. Opel szakszervízben azt a választ kaptam, hogy ne foglalkozzak vele, mert gondot nem okoz, viszont drága kicserélni, mert mindet kell és minimum 60.000 forintba kerülnek munkadíj nélkül az alkatrészek. Ennyit mondtak, idézem: "Van rádió az autóban?...Akkor azt hallgasd, ne a motort" Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv, Garoy
  3. Köszönöm a segítséget! Megyek a szervízbe.
  4. Sziasztok! Előre is bocsássatok meg, de nem értek az autókhoz :lol:. A következő lenne a kérdésem. 2 hétig nem voltam itthon, állt egy helyben a benzines 1,2-es B Corsám. Erre ma mentem vele, és már indulásnál is feltűnt, hogy kicsit nehézkesen indult, de nem láttam jelentőségét (pöcc helyett 1,5 másodperc rázkódással). Utána viszont kivillant egy sárga lámpa a műszerfalon kb 6-7 km után. Azt hiszem a töltésjelző lámpa ha minden igaz (izé formájú dologban egy villám). És utána végig világított. Amíg le nem állítottam, mikor megérkeztem. A leállítás megintcsak kicsit döcögősnek tűnt. Utána kétszer beindítottam és mindkétszer iszonyat rázkódás és ritmikátlan dohogás utána beindult, miközben a kipufogóból elég csúnya füst jött. Utána pár óra elteltével mikor indultam volna vissza a kocsival semmi baja nem volt, örültem is nagyon, de megintcsak egy pár kilométer után felvillant a lámpa és leállítás után az előbbi dolgokat csinálta, mikor megpróbáltam újraindítani. Olvastam hogy valószínűleg az ékszíj lesz a probléma, mert nem elég feszes, vagy elszakadt, de megnéztem, nem így van. Arra tudok gondolni, hogy felmelegszik a generátor, és utána lesz valami betegsége, ami miatt ég a lámpa, az indítás meg azért nehéz neki miután megyek vele, mert mivel az akkut nem tölti rendesen, ezért az út alatt úgy lemerül, hogy nincs elég feszültség. Létezik? Előre is köszönöm a segítséget!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.