Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ADAM OPEL AG

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    győr

ADAM OPEL AG's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. opelszervizbe dolgozok! kicsit több autó megfordult a kezem alatt mint egyes "géniuszoknak"! :lol: Amúgy Győrben az Audi-konszernhez filléres áron van minden :D A Pd-t azért fejezik be mert nem tudják a teljesítményt ezen technikával növelni! De igaz is az Opelba a fiat dízelek kiválóan működnek( gondolok lendkerék, kupplung, porlasztócsúcs...stb) :lol:
  2. A dízel jó mert: "olcsó" az adagoló javítás! :D Az Opel dízelek jók, mert az egész motorteret vákuumcsövek veszik körül, és gyakran megszökik a vákuum, vagy tönkre megy egy vákuumszelep, ekkor a hozzá nem értők leszedik a csöveket vákuumot mérni, de rosszul teszik vissza... és így nagyon gazdaságos az üzemeltetésük! :lol: Ráadásul, ezek az opel dízelek(isuzu is) roppant erősek.... :lol: Könyörgöm ha dízel akkor csak olyan gyártótól aki már régóta gyárt( VW) :lol: ( Z12XE,Z14XE-Z14XEP, Z16XE, Z16XEP,Z16XER, Z18XE)
  3. Mért nem veszed meg TE az anyagok többségét? Vagy egyáltalán mért viszed el szakszervizbe? Őrizd meg a számlákat az anyagról, azt is elég megmutogatni!
  4. teljesen le kell állítani a lámpa állító motrot! és akkor nem villogtatnak, és még így is jobban világít mint halogén társaik! 6000K 4EVER :lol:
  5. Nem veszít garanciát! Én bontóban vettem karokat gyári kapcsolókkal jobbos balos volt 6000, bontott szerkezetet vettem jobbos balost 12000 ért, 5000-ért rakták be, és full gyári! utángyárit hülye helyekre teszik és szerintem nagyon tré beütése van! Gigygaggyá válik tőle az autó!
  6. Aggodalomra semmi ok! Fogj egy fél colos csövet, tedd a zárhengerhez, majd kalapáccsal üss rá egy nagyot, persze a kulcs ne legyen benne! A Spiáter belső pik pak eltörik. majd csináltatsz egy ugyan olyan zárhengert! ilyenkor nem kell kulcsot csináltatni! ha nem csinálják meg a zárhengert akkor elegendő egy gyárit rendelned, egy darab szervizkulccsal. a régiekkel tudod nyitni az ajtót az újjal meg indíthatod a kocsidat! Ez kb 20.000 Ft itt nálunk!
  7. Amennyiben a corsa magyar, és tudod hogy hol helyezték forgalomba, akkor fel kell hívnod az adott márkakereskedést és ott megmondják! Ha ez sem jó akkor alvázszám alapján lekérheted bármelyik Opel szalonban (németországból) ez kb 6000 ft és egy hét!
  8. Hi! Indulás előtt járasd 5-10 percet a motort, majd kíméletesen menj vele! Néha nem árt megkergetned, mert a folytószelepház el fog koszolódni, dadogni fog a motor és sokat fog fogyasztani, valamit az AGR is elkoszolódhat és fennakadhat! Üdv: ADAM Már egy ideje foglalkoztat egy kérdés: az autómat főleg városban használom, ide-oda megyek, általában 3-4 km megyek a munkahelyig, és délután haza. Szóval szinte mindig csak kis utakra használom. (hetente kétszer megyek vele hoszabb utakra) Az egyik hátulütőjét, hogy sokat fogyaszt, már tapasztalom. De nagyon parázok attól, hogy olvastam: ha nem melegszik be rendesen a motor, az súlyos károsodást és kopást okozhat. Kérdésem: mennyi idő után jelentkeznek ezek a bajok? Mik lehetnek? Mik a tünetek? Hogy előzhetem meg őket? (89 000 km van a kocsiban.) Köszi a választ, remélem, megnyugtattok egy aggódó lelket!!!! :wink:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.