Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Eriic

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    64
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    eroboy@totalcar.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    B Omega 2.5 TD caravan
  • Város
    Miskolc

Eriic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Eriic

    Egyéb csevegés

    Köszönöm a segítséget ! Már megijedtem hogy vmi komolyan motorikus baj lehet , még annyi lenne ezzel kapcsolatban , lehet hogy most hülye kérdést fogok fel tenni , elnézést ha igen :) Melyik Ventillátorról van szó ? Arról amelyik a motor elején van felfogatva, vagy a hűtő előtti ként ventillátor közül valamelyik, mondjuk ott tom hogy az egyik a klímáé . :)
  2. Eriic

    Egyéb csevegés

    Sziasztok Olyan problémám van, vagyis nem is probléma csak érdekes, hogy az autóm (2.5 TD ) -nek változik a hangja hőmérséklettől függően. Ugyebár ezeknek a motoroknak amiket még én láttam, van ilyesféle sűvítő hangja, mint pl Nissan Navaránál hallottam még ezt , meg pár kisteherautónál. Nekem a régi motormnál állandó volt ez a hang , tetszett is hogy dízelhez képest elég különleges, de amit raktunk bele másik motort annál ez nincs meg , csak ha nagyon megterhelem, vagy sokat járatom alapjáraton, gondolom ez már a motor hőmérséklet függvénye. érdekesnek találom ezt , hogy most mi a normális ? meg mitől változhat a hangja? Teljesítménybe nincs vele gond , tehát nemtudom hogy a turbónak vagy az Intercoolernak a csövével lehet-e a gond. tanácstalan vagyok. Köszönöm a segítséget előre is !
  3. Eriic

    Egyéb csevegés

    ÁÁá, kizárt hogy rendszámot átrakjam rá, hivatalosan ezt ugy hívják hogy "egyedi azonosítójel hamisítás" és ez már bűncselekménynek számít és nem szabálysértésnek! A motorcsere legalitásáról, majd utána járok, mert a sedannak megvan minden papírja és még 1 év műszaki is van rajta , persze Német :D ,tehát mivel tipusazonos meg papírjai is megvannak sztem meglehet csinálni ezt legálisan is , de majd megmondják az illetékesek. Futóműcserénél meg ugye csak az elejébe gondolkoztam , ami most lett felújítva, 2 első GM lengéscsillapító van benne és minden kopó alkatrész cserélve van rajta. Láncról nemtudom hogy mizu, de nem csörög meg szépen jár a motor, meg kint opel szervízbe volt végig hordva . Télleg patent állapotban van. Azért gondolkozom ilyenekben.
  4. Eriic

    Egyéb csevegés

    Én is ezt akarnám mert kár szétszedni :) , de nyugodtan akarom le tenni a fejemet a párnára esténként, ugy hogy marad az átépítés :D
  5. Eriic

    Egyéb csevegés

    Üdvözlök mindenkit ! Van már 5 éve egy fehér 2.5 td caravan-om, és már az autóra rá férne egy rendes helyre rakás , főleg motorikusan, meg futóművileg. Szereztem hozzá egy német papiros zöld sedant ugyanezzel a motorral, csak annyi különbséggel hogy ez makulátlan, vezetett szervízkönyve volt, egy öreg bácsitól van aki nem nagyon hajtotta, 225.000 km van benne ténylegesen,. Amikor azzal mentem rá jöttem hogy az enyém is megkaphatná a bontószökevény jelzőt motorikusan ...... Ég és föld a két autó mint motorikusan, váltóilag , plusz a futúműve se utolsó. No mind1 a sok rizsában a lényeg az hogy a 2-ből csinálok egy elfogadhatót. Motorcserét, meg futóműcserét azt nem én fogom végezni, tehát azzal nincs semmi gondom, Ami nekem bibi, hogy a zöldbe infrás központizár van, meg van hozzá két db gyári kulcs. Fehérrel szembe amihez csak 1 db kulcs van égen földön ,meg egy másold de az nem immo-s tehát az vésztartalék. Azt szeretném megkérdeni hogy a zöldnek a gyújtáskapcsolóját meg a magát a kp zár berendezést át lehetne vhogy variálni a fehérbe amiben csak ráidós kp zár van távirányítóval?zárkat azokat gondolom nem nehéz, nekem csak a maga a vevő meg ezek okoznak gondot hogy egyáltalán érdemes e lehetséges e ? nemtom hogy lehetne ezeket összeprogramozni:S Válaszokat előre is köszönöm Erik
  6. Eriic

    Egyéb csevegés

    Köszönöm Megkaptam így a választ, hogy milyen intervallum a normális , hát mást nemtudok ,csak ezt ! majd valaki hátha mond elfogadható árat
  7. Eriic

    Egyéb csevegés

    Jaj bocsi :D Szokásosan melegen nem indul az autó :lol: és már itt is meg nagyon sok helyen le van írva ugyanaz hogy mi a baj , tehát azért mondom hog "nagyjából, tisztában vagyok vele " :D am köszii :D
  8. Eriic

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Most került arra hogy meg akarom csináltatni az adagolót (2.5 TD) a hibát már nagyjából vágom hogy mih, de semmi ismeretségem adagolósok terén meg hogy ennek mennyi lenne reális ára . Tudna valaki egy kis felvilágosítást adni ilyen ügyben aki hasonlókon ment már át. Köszönöm előre is Erik
  9. Eriic

    Egyéb csevegés

    köszi a segítséget , Holnapra beiktatom ezeket a progikat :)
  10. Eriic

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Ma megemeltem az autót és megforgattam a kereket és néhol olyan mintha hozzáérne , nagyon minimálisat megfogja meg csuruszkoló hangja van és tuti hogy ezt hallom. Leszedtem a kereket de nem lóg semmi meg kavics sincs meg semmi ilyen dolog , arra gondolnék hogy a tárcsa lenne eldeformálódva, de most vettem 5 hónapja vadi újjak és azóta nem volt olyan nagy fékezésem hogy eldeformálódjon , meg nem is melegítettem túl.Mondjuk elég sok trutyi van a tárcsán is nem is olyan fényes mint kéne neki lennie de az szerintem csak kavicsos sós latyaktól van . Szóval passz, de szerintem így már nem a csapágy lehet, csak annyi a rossz hogy most mire gondoljak Erik
  11. Eriic

    Egyéb csevegés

    Pont talált , mert Dízel :) , de szerintem csak első csapágy lehet, mást nem nagyon tudok ami még ilyet csinálna, fékek tavaly lettek cserélve fékpofa meg tárcsa is , de nemtudom, mindenesetre megcsinálom amit mondtál
  12. Eriic

    Egyéb csevegés

    Köszi, majd megnézem , de másra nemtudtam gondolni .
  13. Eriic

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, az lenne a gondom hogy , 1 nap állás utána kocsi elkezdet ilyen süvitő hangot ki adni bal előről 40-től felfelé. Persze csak olyan 80 ig lehet hallani mert felette már elnyomja a menetzaj meg a motor. Kinyomtam a kuplungot nagyobb sebességnél de akkor is csinálja tehát nemhinném hogy a motornál valami forgó alkatrész lenne, de persze alapjáraton semmi. Tippelésem szerint bal első kerékcsapágy lehet. Nos ha még is az, ennek bontható tehát külön van az agytól a csapágy vagy pedig egyben lehet cserélni csak, vagy külön is? Köszönöm előre is ! Tisztelettel : ERIK
  14. Eriic

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Olvasgattam itt a párás dolgokat, és sztem is jó ötlet lehet ez páramentesítő találtam is róla egy cikket: http://autofilia.blog.hu/2010/01/20/para_para itt az utolsó hozzászólásoknál írják hogy nem kell feltétlenül megvenni a nagy dobozt mert az elég érdekes sztem az utastérben, hanem vannak ilyen zacskós korongok is , azok azért barátibbak autóba :D . Nekem még ezzel a párásodással annyi gondom lenne hogy amik a müszerfalon vannak kivezetések a tükrök felé , azok szinte semmit nem fújnak:S és így bepárásodik az oldalüveg és nem látok át rajta a tükörre . Ezeknek állandóan kéne menni , bármilyen fűtés állástól függetlenül? vagy csak valamelyik állásba? Mondjuk nekem sehol sem megy :) . Ki kéne pucolni vagy nemtom. Tudna nekem ebbe valaki segíteni? köszönöm előre is Erik
  15. Eriic

    Egyéb csevegés

    Áá sztem ilyen nagy galibát nemtud csinálni, mert ezzel a kapcsolóval nem izzít állandóan mikor átvan kapcsolva csak ugy mint hidegen utána szakítja a relé , ez ugyanugy viselkedik mint amikor hideg az autó, viszont ebben igazad van hogy nyomógomb se rossz és ne felejtsék ugy Erik :excl:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.