Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Mancs27

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    67
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Bp,
  • Érdeklődés
    Technika

Mancs27's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hello Ne gondolkozz, vidd el másik szervizbe. Ne engedj kompromisszumot, te uj, jo kocsit vettél! Amíg garanciális addig tökéletesen kell működnie! Az már az ő bajuk, ha nem tudják megcsinálni. Gondolom a pénzedért el is várhato, hogy minden jo legyen!!! Ez nem természetes dolog. Oldják meg és késsz! :blink:
  2. Hát, ha én is megültetném, tuti hogy állandóan huznám az alját! Amilyen utak vannak Zala megyében! Még így is néha már olyan, mintha csak pár mili kellene hogy végig ne karcoljam az alját... Balatonról a Letenyei határ felé van pár olyan hely, ahol már több autó meghúszta az alját. Múltkor megáltam az egyiknél, és volt jo pár belevésett csík, amit a kocsik hagytak ott. De ha majd kész lesz az uj M7 -es autopálya, biztosan ki fogják javítani a régi hetest. B) :D :blink:
  3. Hali Szerintem az 1.4-nek simán mennie kell 190, ha az én 1.2-emböl indulok ki. ennek 180 a vége, néha 190 és 135000 km-el Az 1.4 -es polot simán otthagyom, mint végsebességben is. Bár lehet hogy mostanában fogja megadni magát a motor, mert az injektor alatt megjelent kis olaj tocsa. A müanyag és a motor közötti résen keresztül..B) Szerintetek ez a végét jelenti már? :D A lengéscsillapíto is ugy tünik nálam is vége, mert mostanában csúszik az auto erős kanyarban, meg esös időben már nem olyan stabil mint régen. De nem is csodálkozom amilyen utak vannak országunkban! Csoda, hogy eddig kibirta! Vagy csak azért, mert most jár le a 3 év garancia???? :blink:
  4. próbából meg kéne csinálni a lánccserét az autódon, ugy ahogy a visszahivás van, azaz nem motorszétszedéssel, és komplett cserével, hanem csak láncot cserélni, kifüzve. mert ha nemjó akkor buktál 20.000 ft-ot, viszont ha jó lesz akkor nyertél 100.000 ft-ot. sziasztok! Uhuhu most akkor az nem baj, ha nincs kicserélve a fogaskerék is? Nekem most 130- ezer van a kocsiban. Eddig szeremcsére semmi baj nem volt a motorral. De azért gondolom már jo lenne cserélni a láncot. A baj csak hogy 120 ezer lenne, de ha lehet ugy is ahogy mondod, akkor talán azt érdemesebb. Vagy szerintetek ne bántsam a motort addig amig nincs baja? . Az olajjal kapcsoltaban, : Én mindig cserélem 15000 km-enként, és még most is minden cserénél szinte olyan, mintha csak pár ezer km-t futott volna akocsi. Nem volt sosem semmi gond a gyorsulással, meg rángatással kapcsolatban. Pedig nálam néha meg van pörgetve a kicsi. sokszor van mikor 170-180-al megyek végig Fonyodig. (ezért is cserélgetem elöbb az olajat).
  5. Hali Szerintem gyárit vegyél. Nekem az van. semmi idegeskedés nincs vele, kulcsal zárható, fél perc alatt felteszem - leveszem. Biztosan tart! Ami elég fontos ha nagy dobozokat teszel rá! Németben láttam egy Volvon, utközben kiszakadt a tetőcsomagtartoja a sínből . Majdnem tömegkarambolt okozott vele(Siboxal). Igaz elötte előzött meg 150-el . Csak arra nem gondolt, hogy a szél ellenállása 150-nél már nem piskota! Gyári előnye még pluszban, hogy egyrész jobban néz ki , másrészt nem hallassz süvítő, cincogo hangokat a csavaroktol amik a gagyin vannak. Meg a kocsid fényezését sem teszed tönkre ha kicsit bénábban teszed fel vagy le .
  6. Én ugy tudom,hogy azt nem kell cserélni minden olajcserénél, mert más kiképzésű. Amugy ha te cserélsz mindent(levegőszűrőt, benzinszürőt is) akkor 15-16 ezerben kijön :lol:
  7. Szerintem a ponyva többet árt mint használ! Rárakod a kocsira, amit ha a szél , vagy bármi más mozgatja,akkor az végig dörzsöli a festést.
  8. Hello! esetleg valami vezeték elkopott , kilazult? és harmadikban testhez ér?(csak egy gondolat)
  9. :P Akkor minden simán ment! Csak vezess ovatosan! :D
  10. Igen, van bent valami. Nekem egyszer régen annyira elfogyott az üzemanyag , hogy egy hegyről végig leállított motorral gurultam le. És ha jol emlékszem semmit nem mutatott a km óra. Vagyis nem direktben van hozzákötve a km-spirál.
  11. A multkor voltam náluk, és megkérdeztem az árakat. A beszerelés olyan 20 25 ezer körül van. A legolcsobb napfénytető( Buko tipusu) Az 25 ezer, de ami szerintem már igazán jo az sajnos 90 ezer.(ez már hátra is tolható) Persze ezért már minden elektromos, meg tényleg kicsit kifinomultabb és sokkal szebb látvány.
  12. Én is erre gondoltam! A wenasto 3 év garanciát is ad...
  13. Hát ez az, hogy nem tudom igazán milyen is az utolagos. Én is gondoltam rá,hogy oldják meg... Meg az is nyugtalanít, hogy ahol kivágják, ott a fém szerkezete kicsit megváltozik. na most ez nem okoz e majd a késöbbiekben rozsdásodást? Ráadásul azért még belegondolni is rossz, mikor nekiesnek valami vágóval a tetőnek...:D Legközelebb alaposabban végig gondolom mi is kell a kocsiba. Mégis csak az igazi a gyári megoldás.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.