Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

csaba79

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

csaba79's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Igazság szerint eddig egyszer, a kocsi megvételekor történt (mármint ha jól értettem és a vezérműszíj, vízpumpa és a többiek kicseréléséről van szó...) Az eddigi szerelőm azt mondta hogy 40ezernél kell, az pedig ezen a héten lett volna esedékes, ha nem robbantunk volna le. Igaz, oda nem megyek vissza, a szaki Egerben (ahol most a kocsi van) megemlítette, hogy lehet hogy a legutóbbi szerelés nem volt teljesen frankó... és meglehet, hogy ennek a következménye lett a dolog. Bővebbet csak akkor tudok meg amikor az új motor be lesz szerelve és a régi boncolható... Ha véletlen rosszul értettem valamit, akkor bocsi mindenkitől! :blush:
  2. Köszönöm a tippet, legközelebb oda megyek. :) Nekem is megtetszett a B2-es külső, a hűtőrács teljesen típusazonos. Szerintem a lökös is, formára pedig a ködlámpa is úgy néz ki... Nekem a B1-esen is van magasságállítás, tehát szerintem működhet a dolog. Csak nem megkoccant a kicsike? Olyan 40e km körül már érdemes és mivel a vezérlést is olyankor szoktak, érdemes a kettőt egyszerre elvégezni. :D Amúgy a motorral kapcsolatban a következőre jutottam: - Bontóból mindenképp adásvételivel vagy számlával, már ha át akarjuk iratni a motorszámot. Állítólag a kutya se nézi... még a vizsgán sem szórakoznak forró motorral, de akkor nagy gond amikor át kell iratni. Eredetiségvizsga nem kell motorcserénél, csak alvázcserénél. - A szerelő kell adjon egy igazolást, hogy teljesen típusazonos a darab. - Utána el kell vinni a verdát az NKH-hoz (Nemzeti Közlekedési Hatóság, korábban KFF), ahol megszemlézik az új motort. A szemle 1900Ft, az igazolás amit adnak, dettó. Érdemes időpontot egyeztetni. - Ha hiteles a kocsi (mint az egyém), kell kérni egy hozzájárulást a banktól a motorszám-átíratáshoz, mivel ők rendelkeznek a törzskönyvvel. Ha ez mind megvan, lehet sorba állni az okmányirodába, ahol a felsorolt dokumentációért + 12e kopejkáértt megcsinálják az új forgalmit és törzskönyvet hozzá, persze személyit ne felejtsük otthon... :lol:
  3. Az a síkolás nem kb. 20000.- véletlenül? Én annyit fizettem érte... vagy ha én vagyok a láma, akkor Szakáléknak szereztél egy új kuncsaftot! :lol: A tömítés garnitúra kb. 35000.- Érdemes mindet egyszerre cserélni. Esetleg hengerfej felújítást is lehet végezni, ami kb. 15000.- Fene egye meg, csak egy hónapja hogy mindezt kifizettem, erre most komplett motorcsere... :S Ha a víz nem fogy, vagy nem forr, az utastér fűtés is rendesen üzemel, esetleg az olaj nem válik nyúlóssá és a víztartály tetején sincsenek olajfoltok, lehet hogy mégiscsak a benzinnel volt a gond... Valahogy a Lukoil is meg kell keresse a pénzét, ha már mindenütt olcsó a benzin... Én a kezdetekkor olcsó kútnál tankoltam, de a kocsim nem szerette... annyira hogy le is fulladt menet közben! Megoldás: benzintank teljes mosása, szénszűrő cseréje (ha csak ki van kötve a szűrő, azért az sokkal olcsóbb :) ) Gyárilag 95-ös kell bele, normál kútról sosem kellett panaszkodnom. Persze 98-assal vagy felette azért jobban húz! :blush:
  4. Nálam kábé egy hónapja volt vmi hasonló, hengerfej tömítés csere lett a vége. Akkor némi vízgőz többletet is látsz a kipufogógőzben, főleg nagy hidegben.
  5. Beszéltem megint a szakival, valóban egy fűzött blokk elég lenne, a hengerfej nem sérült... de a vez. tengely annál inkább. Sikerült motort is találnom viszont, 80ezerért adásvételivel, úgyhogy most örülök mint bolond a ... nak. :blush: Mit kellene csinálni a csere után? az NKH természetesen nem vette fel a telefont... nyitás legközelebb hétfőn, de a motorért minél hamarabb kéne menni, hogy be tudják szerelni is. Köszönöm!
  6. Sziasztok, Múlt hétvégén Eger felé sajnos megadta magát a B Vectrám ('96-os). Elment az olajnyomás és ez egyes hengerbe beletört a dugattyú. Úgy néz ki motorcsere lesz belőle mert a szaki szerint a blokk az menthetetlen... Néztem totálkáros kocsikat, hátha sikerül valami jó állapott szerezni... de abból az árból inkább veszek egy "alig használtat" külföldön. Angliában kb. 5-700 Fontért dobják az ember után a Vauxhallokat, benzinnel, komppal, autópálya matricával megúsznám kb. 300 ezerből és volna egy donor autóm amiből átpakolhatnék pár dolgot a motorral együtt. Amiben kérném a segítségeteket, tudna valaki valami infót a papírozásáról? (Angliából ki, Mo.-ra be) Esetleg alternatív javaslatok? A motor X20XEV (volt). Előre is köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.