-
Hozzászólások
925 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
istván névjegye
- Születésnap 1976-05-13
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
-
Yahoo
istvanharko
Személyes információ
-
Lakhely
Marosvásárhely
-
Érdeklődés
most a családom
istván's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Ütközéskor a biztonsági öv megfeszül. Ezt a csattokban lévő előfeszítő patronok okozzák. Ezeknek a vezérlése egy-egy csatlakozón megy át az ülések alatt. Ez a csatlakozó hajlamos kontakthibát produkálni és akkor bevillan a hibajelzés. Ezt megelőzendő ki szokták iktatni ezeket, gyakorlatilag a bemenő és kimenő szálakat összeforrasztják. Természetesen ezt csak előzőleg áramtalanított autóval (akusaru le!!!!) ajánlatos végezni. A csatlakozók arra valók, hogy az ülés kivételekor ne keljen drótot vágni..... Nyugodtan átforraszthatod te is és megszabadulsz egy sárga lámpától.....
- 5.482 válasz
-
1. Egyetértek.... igy is van tervezve 2. Lehet más a dizel..... amit biztosra tudok, hogy én bontóban láttam egy jobbkormányos Vectránál, na ott is másképp nézett ki....
-
Van egy-két régebbi elmaradásom.... Megígértem, hogy teszek fel képeket a következőkről: 1. a melegítés hőcserélőjének a javításáról 2. az LPG miatt beszerelt szükségpótkerékről 3. a karosszériajavításról: hátsó ívek, bal sárvédő és küszöb csere, apró javítások a baloldali ajtókon Egy-két dolgot beírtam a kommentekhez - ha kérdésetek van, szívesen válaszolok itt a fórumon Vectra javítás
-
A régi ülésekre nem lehet valahogyan felszerelni a hárompontos övet?
-
A könyöktámaszt mivel kell a helyére ragasztani? Hogyan szereltétek be, akár utólag? Nálam átmásztak rajta a gyerkőcök és a ragasztások elengedtek.....
-
Kicserélted az üléseket?
-
:) .... meglesz.... amugyis kell feltenemm a virslipótkerékről, amit a gázosítás miatt szorítottam be a csomagtérbe.....
-
Megvan a lakatolás és festés.... három hétbe telt, mert a szaki közben munkába is járt. Addig állt az autó. Mikor megindítottam szép kopogással válaszolt az autó. Reméltem, hogy a nagy állásban csak egy hidrótőke vesztetett olajat vagy esetleg eldugult. Szerencsére ugy is volt, pár száz méter után eltünt... de első hallásra elég rémísztőnek tünt..... már kezdtem számolgatni, hogy vajon ez megint mennyi pénz lesz....
-
Ha ugyis cserés lesz, akkor előtte megpróbálhatnál befecskendezni egy kis olajat a szilent porvédője alá. Nem tudom, ha tönkreteszi-e vagy sem, de ha amugy is cserélni akarod.... . Én a tavasszal csináltam meg egy injekcióstűvel és fecskendővel, óriásian nyikorgott előtte, azóta egy hang sincs és még nem is hallottam, hogy megkopogoósodott volna. Igaz, nekem a fő nyikorgósak a kerékoldaliak voltak....
-
Elment az autóm rozsdátlanításra: kétoldalt a hátsó sárvádőív, két küszöb, baloldali első sárvédő, festék, alvázkezelő..... az eddigi anyagár kb. 70 ezer Ft. Erre még rájön a munkadíj, na meg a kipufogócsere....
-
Mindkét dob lenne 40 ezer.....
-
Kinéztem a Unix-nál.... olyan 40 ezer forint..... <_< de muszáj lesz..... olasz Asso... mond ez valamit?
-
Az első szélvédő jobb és bal szélén van egy kivül műanyag, belül fém díszléc. Nálam ez erössen el van korodálva. Tudja-e valaki, hogyan lehet ezt leszedni? Esetleg ragasztva van?