Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gsi86

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    40
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Érsekcsanád

Gsi86's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Van esetleg tippetek, hogy az Omega műanyag bilinccsel összeillesztett vízcsöveit hogy lehet roncsolás mentesen szétbontani (a műanyag, és a gumi csövek találkozásánál)? Valami kúpos cuccnak tudom elképzelni belülről ezt a bilincset, ami a csőcsonkra szorítja a gumicsövet, de azt ütni, préselni, melegíteni...ráadásul a motortérben?! Előre is köszönöm, ha valaki ír!
  2. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Tudja-e valaki, hogy van-e különbség a 2.0 8v(x20se) és a 16v (x20xev) Omega kipufogók között a katalizátortól hátrafelé, avagy csereszavatosak? Esetleg a kombi, és sedanok között? Felfogatási pontok, csőhosszok, eltérnek-e? Köszi szépen!
  3. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Végülis elég sokat állt a kocsi is, új motor is a csere miatt, előbb-utóbb majd csak kiürül belőle a pára, és minden rendben lesz :D
  4. Gsi86

    Egyéb csevegés

    A jó időre való tekintettel szétszedtem a légszűrő és a szívósor közti csöveket, letakarítottam a légtömeg és a hőmérőt, valamint a szívósorban a pillangószelep után valami meghatározhatatlan eredetű trutymót találtam, azt is feltakarítottam, és eltűntek a hibajelzések! 2szer járattam addig a motort míg be nem kapcsolt a venti, és megint volt ott valami kis folyadék. Ez mi lehet? Valahogy vissza jöhet a benzin az injektorokból, vagy a kartergázból csapódhat ki valami cucc? :lol: kb 1-2decivel kevesebb hűtővizem is volt, de az talán a légtelenítés miatt fogyott...talán...
  5. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Nekem már lassan annyi lesz,hogy betelik a memóriája :D
  6. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Ez tényleg érdekes. Nekem az új motorom klímás volt, de a régi lendkerekével van összerakva, amiben nem volt klíma :lol:
  7. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Köszi szépen, ezt végig bogarászom! A másik: valami módszer nincs a tárolt hibakódok kinullázására? Az akku saru leszedés nem segít, többször is próbáltam.
  8. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Üdv mindenki! Kopymv6 jóvoltából végre ki lett cserélve a motorom, újra életre kelt a vas. :lol: Viszont menet közben folyamatosan dobálja a hibákat, a légtömegmérőre és a beszívott levegő hőmérőre panaszkodva. Nem hiszem, hogy mindkettő egyszerre romlott el, főleg hogy kb 10centire vannak egymástól a légszűrő után. Próbáltam kibogozni, hogy hova futnak be, de elvesztettem a fonalat, nem lehet hogy valami közös reléjük van v ilyesmi ami kiment? Szétszedtem, lekontaktspréztem, de semmi nem változott, és csak terhelés alatt csinálja,alapjáraton nem. Arra is gondoltam, hogy mivel 3évvel fiatalabb motor került bele, nem lehet-e,hogy más értékkekel dolgozik mint a régi, és ezért dobálja a hibákat. Bár az ECU, és a szívósor a régi... Nincs ötletetek, mi lehet a baj? Köszi: Levi
  9. Szia!

    A szerelők számai :

    Jani 17.ker 0630/250-1602

    István : 0670/204-5796

    Nyugodtan hivatkozz rám,mindig elfelejtik,ki is vagyok! ;-D

  10. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Pety,Decibel,Gelko át tudntok lökni ezeket a számokat pü-ben? Köszi szépen.
  11. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Manuális, viszont kb 200km-re kellene vontatni. Jeges úton fékszervó nélkül kicsit para. Meg fütés nélkül párásodik, lehúzott ablaknál -10fokban pedig megfagynék mire hazaérnénk :D Valamint az üzemanyag költség 10e alatt nem állna meg, és ha 30körül kicserélné valaki helyben, akkor nem sz.pnék a vontatással.
  12. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Omegázásban Gazdag Boldog Újévet kívánok mindenkinek! A Másik: Pesten beállt a motorja a kocsimnak, és ilyen időben nem tudom hazavontatni, trélerezni drágább lenne mint a motorcsere. Megvan már hozzá a másik motor (x20se-ről van szó). Nincs köztetek olyan aki rendelkezik Bp környékén műhellyel, és vállalná, hogy kicseréli a motort reális áron? Köszi: Levi
  13. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Nem egy okos cucc. Elég egyszerű, csak az ECU és az injektorok közé van bekötve, van rajta 3potméter,3 LED-del, és az ecu jelére rádob annyi %ot amennyire állítod a potikat. Tehát annyival tovább vannak nyitva az injektorok. 1poti hideg motorhoz, 1üzemmeleg, és 1ilyen téli körülményekhez. Nem lehet gépre kötni, és a lambdát sem figyeli... 10litert soknak tartod?
  14. Gsi86

    Egyéb csevegés

    x20se-m van, meg átalakító cuccom az injektorokra kötve. Megy nélküle is, de nem túl jól.
  15. Gsi86

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Először is:Kellemes karácsonyt kívánok minden Opelesnek! Én közel 1 éve használok E85-öt és semmi bajom vele, hidegben is indul, és kb 10literrel eljár vele a 2.0 8v kombim. Amit viszont tapasztaltam, hogy akármikor akármi baja van a kocsinak, haverok, ismerősök rögtön azzal kezdik, hogy "biztos az etanoltól van ez is!" de olyan szinten, hogy ha defektet kapok akkor is az etanol tehet róla. Ezeket leszámítva semmi baj nincs az etanollal, még az illata is jó. :lol:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.