-
Hozzászólások
57 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
nerve névjegye
- Születésnap 1980-06-17
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Székesfehérvár
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra F 1992 1.6i, Daewoo Lanos 2000 1.5
-
Város
Székesfehérvár
nerve's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Most cseréltem ki a jeladót, minden bizonnyal az a kis csillag alakú cucc érte el a jeladó pöckeit, azért kattoghatott. Az újjal jobbnak tűnik a motor hangja, egyenletesebben jár, de sajnos most dolgozom és nem tudom elvinni egy próba körre. A bolt ötletet köszi mert őket még nem ismertem.
-
Köszi a válaszokat, azért akarom kicserélni, mert szerintem kezd tönkremenni a jeladó és összevissza jár a motor, és folyton 42es kódot dob. Utánaolvasgattam neten és ez elég sokmindenre utal de többször a jeladó volt hibás, a rotort csak azért kérdeztem, mert reméltem nem kell leszedni az egészet. Már elég sokat költöttem a kocsira, ugyanezen hiba miatt már cseréltek gyújtásmodult és eléggé fájt a végösszeg, ráadásul hónap vége van.....
-
Sziasztok ismét! Megnéztem az indukciós jeladót, kicsavartam a három csavarját és ami alatta van (távtartó?, szigetelés?) az darabokra van törve az jelent problémát? Illetve miután sikerült a helyére raknom és visszacsavarozni azóta kattogó hangot ad a fedél de hiába nézem nem jövök rá mi kánya az...
-
Ez a kód nekem is furcsa volt mert én is ez a táblázat alapján néztem először, de megnéztem az "Így csináld" könyvben és ott a 42 az "nincs elektronikus gyújtásállítás" és ez már hihetőbb volt. Egyébként tegnap hazafelé csak egyszer rántott a kocsi, ma reggel melóba is csak egyszer szóval javulóban van... remélem
-
Erre gondoltam én is azért most használom bár megint eltárolt egy 42-t :huh: . Hétőn meg visszaviszem szerelőhöz mert én még gyanakszom az indukciós jeladóra is, bár kicsit furcsa, hogy egyszerre megy tönkre a modul meg a tekercs is...
-
Azt megnézték az rendesen küldi a jelet, ezért cserélték a modult, minden más jó volt, a modult meg nem tudták mérni. A gyújtásállítást nem tudom, hogy meg mit csináltak nem kérdeztem...
-
Sziaszotk ismét! Elvittem végül szerelőhöz és a gyújtás modult cserélték, mert a többi gyújtás alkatrész jó volt. Viszont most mentem vele egy 30km-es kört és most meg leáll :o De most nem olyan a hibajelenség mint korábban. Először menet közben akadt meg egy kicsit aztán piroslámpánál meg leállt de utána pöccre indult aztán hazafelé felgyorsítottam és hagytam üresben gurulni és megint leállt, újraindítottam (még mindig üresben) pár mp után ismég leállt. Itthon járattam alapjáraton és elég döcögős puffog a kipufogó igaz nem hangosan. Alapjáratira gondoltam illetve állítottak gyújtást is lehet az nem lett tökéletes. Majd holnap utánajárok.
-
Azt hiszem megtaláltam (csillagkapunak kinéző mágnes), de nem látszik, hogy baja lenne, kicsit megmozgattam de normálisnak tűnt. Viszont megnéztem a gyújtásmodult, hogy jók-e a csatlakozók meg a kontakt és a háromlábú felén lejött egy kis szigetelés, (gondolom az, elég fura anyag) azt kifújkodtam belőle. Megpróbáltam indítani és harmadik negyedik forgásra beindult :icon1: Pár perc járatás után megint leállt, de simán újraindult. Villant megint a hibajelző de most nem tárolt el semmit :( Mikor elérte az üzemi hőfokot sem állt le és pár fuldoklás után simán jár a motor, kb két óra állás után megint simán beindult. Szóval most megint nem értem mi van... de működik. Kíváncsi leszek holnap reggel mit csinál. Bocsi kicsit hosszú lett.
-
Nekem most háromnegyedig van a tank (eddig mindig negyedig volt :D ) Csak azért gondolok gyújtásra, mert a múltkor is volt nagyon hasonló rángatós szitu, akkor a gyújtáskábel volt szakadt illetve nagyon koszos a gyújtáselosztó belseje akkor az megoldotta és akkor mindig be is indult, most viszont azt sem :(
-
Sziasztok! A problémám, hogy nem indul az autó, mielőtt megállt volna kigyulladt a motorhiba jelző, kiolvastam és 42-t mutat (ami a könyv szerint "nincs elektronikus gyújtásállítás"). Tegnap benthagytam munkahelyemen mert nem indult ma elmentem érte, hogy haza vontatom és pöccre indult, aztán mikor elérte az üzemi hőfokot megint nekiállt rángatni és kigyulladt a hibajelző is félre álltam kicsit hűlt a motor megint jó lett, most itthon gondoltam jobban megnézem és megint nem indul :unsure: ... persze reggel meg kéne mennem melózni.. Most olvastam, hogy gyakorlatilag nem lehet kell ezeken gyújtást állítani. Ebben az esetben mit kéne ellenőriznem? Valahonnan rossz jelet kap amitől nincs gyújtás? A gyújtáskábeleket egy hónapja cseréltem kb. a gyújtáselosztó fedelet is megtisztítottam. Ha tudnátok segíteni valamit megköszönöm!