Jump to content
OPEL FÓRUM
forumadmin

Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

Recommended Posts

Van egy 2010-es Corsa D cdti, /80000 km/ melegen időnként, motorfék, vagy visszaváltás után kékes szürkés füstöt ereget, az EGR szelep nemrég tisztítva volt.

Álló helyzetben gázadásra sem fekete, sem kék füst nincs, olajfogyasztás nincs, hiba kód nincs, mi a teendő?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üdvözlök Mindenkit! 

 

Segítséget szeretnék kérni. 

Adott egy 1,5 hónapja vásárolt használt 2007-es opel corsa d 1.3 cdti 173e km van most benne. 

Multijet motoros. 

Másfél hete külfödi (románia) utazás alkalmával megállt. Előjel nélkül. 

Gondoltam én fullasztottam le, el is indult. Ment még pár kilométert utánna megint leállt. 

Félre az ut szélére, megpróbáltam többször  ujraindítani, sikerult is, de 1-2 perc alapjárat után leállt. Végulis haza hoztuk. 

Azóta alig akar beindulni, s ha mégis csak pár másodpercet jár mielőtt leáll. 

Hibakód olvasás megtörtént. 

Üzemanyag szűrő, EGR szelep. 

Megnéztük, nincs probléma velük. 

Turbó, magasnyomású szivattyú, porlasztók,

biztosítékok, vezérműszíj, rendben. 

Vezérlés és/vagy immobiliser hibára jutott a találgatás. 

 

Van valakinek hasonló tapasztalata? 

A választ előre is köszönöm!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.