Ha már úgyis hátsófékről megy a szó, had tegyek föl egy nagy kérdést:
Ha a kézifék az egyik kereket (bal oldali) csak leheletvékonyan fogja, akkor azt ott tudom korrigálni, ahol a kézifékből kilépő huzal/bowden egy menetesszárra csavarozott fémlemez segítségével kettéágazik, vagy ez életveszélyessen hülye ötlet, ennél még az is okossabb gondolat, ha vezetés közben hátrabilincselem mindkét kezemet, nehogy hülyén piszkáljam azt a kerek izét, sőt még a szememet is bekötöm, nehogy véletlen egy fényszóróját tompítani képtelen gépkocsi ...
Egy szó mint száz: Az üzemi féken nem érződik semmiféle differencia, viszont kerékcserekor hiába van tökigtépve a kézifék, ha csekély szorulással is, de el bírom forgatni a jobb hátsó kereket. Ez orvosolható-e? Ha igen, hogyan?