Jump to content

fábi

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    143
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

fábi névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1978-06-05

Város, Autók

  • Autó(k)
    '95 Vectra A X20XEV
  • Város
    Martfű

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Martfű

Legutóbbi látogatók

3.198 profile views
  1. Elektronikák, elektromos kérdések

    A testelős teszten már túl vagyunk, nem hozott eredményt. Most úgy néz ki hogy lesz egy hasonló Opel (azt hiszem Vectra B 1.8) a villamossági szerelőnél. Nála pont fordítva van hidegen jó, melegen meg szarakodik.
  2. Elektronikák, elektromos kérdések

    Az. Szopok is vele már év eleje óta, bár nyáron jobb volt a helyzet.
  3. Elektronikák, elektromos kérdések

    Hát ez az, hogy bármelyik volt bent, mindig volt 19-es hibakódom, és nehézkes az indulás hideg (nem üzemi hőmérsékletű) motornál. A 10,3-14,3 közötti értéket álló motornál kellene mérni.
  4. Elektronikák, elektromos kérdések

    Kösz. Az jó, de az Autodata szerint annál a motorkódnál kb. 500 ohm-nak kell lenni. Most akkor az a kérdésem, ha berakom a Meyle-t (552 ohm), az mennyire okozhat problémát, mert kb. 40-50x nagyobb az ellenállása, mint az előírtnak?
  5. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok, Főtengely jeladóhoz kellene egy kis segítség, mert az Autodata szerint az 1-2 lábon 10,3-14,3 ohm -ot kell mérnem. Van 5 különböző jeladóm, és ehhez társul 5 különböző érték: (Az 1-2-t beszerelt állapotban mértem, a 3-5-t kint.) 1., Siemens: 51,5 ohm (ez egy régi, szét van baszódva a kábelen a szigetelés) 2., Hans Preis: 9,4 ohm (ez nincs egy éves, jelenleg ez van bent, kiszerelve 9,6 ohm-t mutat) 3., Meyle: 552 ohm 4., Facet: 557 ohm 5., Mobiletron: semmilyen adatot nem tudtam mérni. Amint látjátok ez egyik sem hozza a kívánt értéket.
  6. Elektronikák, elektromos kérdések

    Közben rájöttem, hogy nekem is van egy kábelem ott ilyen csatlakozóval, és a pillangószelep mögött levő szögszenzorra csatlakozik.
  7. Elektronikák, elektromos kérdések

    Helló, nekem pont így néz ki a főtengely jeladó csatlakozója, és a bal oldalon van, ha szemben állok az autóval. A termosztát mellett megy le a kábel, a jeladót alulról lehet elérni.
  8. Általános műszaki problémák!

    A jeladót már kicseréltem, és csak "hideg" (nem üzemi hőmérsékletű) motornál van ez a nehéz indulás. Ma tettem egy próbát, hogy széthúztam a jeladó csatlakozóját, de nem vettem észre különbséget, hidegen ugyan olyan nehezen indult.
  9. Általános műszaki problémák!

    Még csak a házi villogtatásos módszeren vagyok túl, így a 19-es kódot dobja. Főtengely jeladó.
  10. Általános műszaki problémák!

    Most olvastam vissza, hogy mi már erről az üzemanyagnyomásról beszéltünk januárban, csak az "Elektronikák, elektromos kérdések" témában merült fel részedről. Hideg motornál kb. 10-15s-es folyamatos indítás mire beindul. Néha olyan mintha valami megfogná a főtengelyt, máskor meg olyan könnyen forog mint ahogy a kés vágja a vajat. Amikor beindul szépen egyenletesen jár a motor, és világít a check engine lámpa. Viszont, üzemi hőmérsékletnél, a motor elsőre indul épp hogy elfordítom a kulcsot, és a check engine lámpa sem világít. Ha eléri az üzemi hőfokot a rendszer, és menet közben leveszem a gyújtást majd újra visszaadom a lámpa kialszik és úgy tűnik minden rendben.
  11. Általános műszaki problémák!

    Kösz a választ. Az igazság az, hogy van gond az indítással, de csak ha nem üzemi hőmérsékletű a motor, melegen minden rendben. A visszacsapó szelepen már túl vagyok, csak én egyirányú szelepnek kereszteltem el. De nem oldotta meg a problémát.
  12. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, téma az üzemanyagnyomás. A rendszernek nem kellene megtartania a benzinnyomást? Ráadom a gyújtást, a szivattyú dolgozik, felnyomja a rendszert 3 Bar-ra. néhány másodperc múlva a szivattyú leáll, és a nyomás pár másodperc alatt visszaesik 0,5-0,8 Bar-ra. Ahogy beindul a 2,5 Bar-t stabilan tartja. Csak kíváncsiságból ledugóztam a visszamenő ágat, 7 Bar-ig nyomta fel a szivattyú a rendszert, de ahogy leállt, pillanatok alatt leesett a nyomás 0,8 Bar-ra. Ismét kíváncsiságból betettem 1 egyirányú szelepet a nyomóágba az injektorhíd elé, és így ha leáll a szivattyú nem esik vissza a nyomás, tehát az injektorok után levő nyomásszabályzó szelep teszi a dolgát. A kérdésem még mindig az, hogy a szelep nélkül: "A rendszernek nem kellene megtartania a benzinnyomást? " Üdv.: Fábi
  13. Elektronikák, elektromos kérdések

    Bár úgy lenne, de nem esek kétségbe, akkor besöröznénk a nagy ijedtségre. De nincs ekkora mákom.
  14. Elektronikák, elektromos kérdések

    A kényességen elindulva beleraktam a Hans Preis márkájú jeladót, mert korábban is ilyen volt benne, és íme a diagnózis: a 19-es hibakódom még mindig megvan, de most már csak ez az egy, eltűnt a 93-as. Amikor ráadom a gyújtást az üzemanyagszivattyú reléje nem csattog össze-vissza, csak a jól megszokott 2 kattanás van. Az indítás hideg motornál ugyanúgy van mint eddig, semmi változás a motor elsőre nem indul csak 3-5-ig próbálkozásra. Néha olyan mintha valami megfogná a főtengelyt, máskor meg olyan könnyen forog mint ahogy a kés vágja a vajat. Amikor beindul szépen egyenletesen jár a motor, és világít a check engine lámpa. Viszont, (és itt jön a változás) üzemi hőmérsékletnél megszűnt minden probléma, a motor elsőre indul épp hogy elfordítom a kulcsot, és a check engine lámpa sem világít. Ha úgy indulok, hogy világít a lámpa, és menet közben leveszem a gyújtást majd újra visszaadom a lámpa kialszik és úgy tűnik minden rendben.
  15. Elektronikák, elektromos kérdések

    De az, és cserélve is lett. Volt benne egy Hans Preis (5 éve lett belerakva), és ezt cseréltem decemberben egy Meyle-re, de nem változott semmi. Emiatt és a finnyáság miatt gyorsan vettem egy Hans Preis jeladót január elején, de ugyanúgy kapufa. A cimborák hülyének is néztek emiatt, hogy vettem egy másikat. Nem értik, hogy egy 22 éves Vectra önálló tudattal rendelkezik, és lelke van. Lehet meg kellene próbálnom egy Bosch-t, vagy mivel Siemens a vezérlőm, egy Siemens (VDO) jeladót!?
×