commodore

MVOK klubtag
  • Hozzászólások

    189
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

commodore last won the day on July 1 2016

commodore had the most liked content!

Hírnév

53 Segítőkész

commodore névjegye

  • Felhasználói rang
    commodore
  • Születésnap 1968-11-19

Város, Autók

  • Autó(k)
    C Commodore 2.5E, A Corsa 1.2i, G Astra Caravan 1.7DTI Club '02
  • Város
    Dorog

Elérhetőség

  • MSN
    p.attika@invitel.hu
  • Weboldal URL
    http://www.veteranopel.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dorog

Legutóbbi látogatók

1.771 profile views
  1. Elemcsere után a kulcsban megváltozik a kód. Ezért rá kell tanítani az autóra. Bármelyik elektronika rátanítható, ezek univerzálisak, csak az a lényeg, hogy a megfelelő (gyári) immobilizer chip legyen a kulcsban. Ha forrasztási hibás a kulcs elektronikája, vidd el szakemberhez, mert könnyű szétgányolni. Még az adagoló vezérlő elektronikához, annyit, hogy a forrasztások nem azért mennek tönkre, mert a mennyiségszabályzó elmelegíti, henem, mert ólommentes forasztások és azok sajnos idővel kirepednek (mert az ólommentes szar). A folyamatos kontakthibázás pedig kinyírja az elektronikát.
  2. P1345 cam shaft speed error Vagy is a vezérmű tengely jeladó hiba.
  3. Csinálhat.
  4. Sziasztok. A generátor környékén levő olajfolyás oka a következő. A generátor meghosszabbított tengelyére van ráépítve a vákuumpumpa. Mivel ez motorolaj kenésű, tömíteni kell. Az észkombájn tervező a szimmeringet nem a pumpába, hanem a generátorba tette. Ha az megkopik az olaj bekerül a generátorba. Ez azzal a veszéllyel jár, hogy az olaj feloldja az idők folyamán lekopott rezet (forgórész kollektor) meg szénkefeport és így vezető elegyet gyártva szétkenődik a generátor belsejében, ami meg zárlatot csinál. Nekem így égett szét a belseje mindössze 3 hét múlva állóhelyzetben. Úgyhogy ha olajfolyást látsz, sűrgősen generátor javítás, mert az új drága. És ráadásul csak az Isuzuban van ez a szemét megoldás.
  5. Írjál P számot. De az első a főtengely jeladó. Volt nekem is.
  6. Szia. A P0380 kód vonalban nem nyomoztál? Szerintem két hiba lehet. Az egyik, hogy a gyári vezérlő hibás (P0251), a másik izzítás vezérlés gond. Ha beteszel egy jó vezérkőt, akkor lehet, hogy az izzítás miatt nem indul. Vinni kellene hozzá egy jó vezérlő elektronikát, kimérni az izzító gyertyákat, de ha csak egy kettő hibás, beindulna. Inkább elektronika. Bár ha egyszer beindult, mennie kellene.
  7. Szia. Két hibád van. Olaj csöpögés: előtöltés szabályzó szelep kb 45000 Ft. Cseréje csak aknából, pár óra szopás. A másik a leállás/nemindulás: adagoló vezérlő elektronika, jav. 40000 Ft. (P0251 hiba) Javítása Gyulán vagy Debrecenbe. Egyébként olcsón vetted, jó ár volt.
  8. Nullától a végtelenig :D
  9. Akkor még is csak elektronika volt.
  10. Első, p0251 hibakód - adagolóvezérlő. A jelenségek is erre mutatnak. Ha volt javítva és garis vidd vissza. Ha nem garis, akkor nem lett rendesen javítva. A másik. Mivel nincs az autóba üzemanyagszivattyú, ne várd, hogy jönni fog a gázolaj. A mennyiségszabályzó szelep ritkán megy tönkre, ha a karbantartás rendszeres. Vannak tévhitek ezzel kapcsolatban. Az áztatást az előtöltés szabályzó szelep okozza. Azt nézesd meg.
  11. Talán adagoló. De ehhez szaki kell.
  12. Adagoló az biztos nem. Ritkán megy tönkre, max a vezérlő, de ott más a hibajelenség. EGR tisztítás ráfér, bár nekem 210 ezer van benne és még nem volt bontva. DE ez sem okoz ilyet. Ez úgy jó ahogy van. Egy 300 ezer körül futott motort láttam, amiről a szívócsövet leszedték. Kormos volt, de nem vészesen. Annak akkor halt meg az adagoló elektronika. Apósomnak 210-et mutatott mikor lehalt, de szerintem egy 100-as azon vissza van tekerve. Nekem 209 van benne, már volt javítva, de hogy ki és mikor azt nem tudni. Még az előző tulaj se tudta. Olaszból hozták 10 éve. Lehet, hogy tuningolták.
  13. Ez így jó. Az elektronikus gázpedál programozása az opelnél ilyen. Enyém is csinál olyat, hogy nem azonnal csökken le a fordulatszám, sőt van hogy 1500-nál elengedem a gázt és mintha gázfröccsöt adna. Gyorsításnál meg az azért van, hogy a turbo nyomás ne essen le azonnal, hanem váltás után is megmaradjon. Meg kell szokni. A benzinesnél nem ennyire feltünő, de az is késik. Hidd el nincs baja. Ha zavar egy picit hamarabb vedd el gázt a kuolung kinyomása előtt. Esetleg ügyes szakember át tudja programozni.
  14. Tök simán megy.
  15. Nagyon jó ez a leírás. Nekem a videó nem jelenik meg. Egy nem világos. Mit fúrunk 24-essel? A két vezérműtengely falát? A másik, hogy a 8-as menet nem okoz gondot a porlasztó csúcs tömítésének, mikor visszarakod? Mert ugye a menet fala éles.