Jump to content

kisMikola

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

kisMikola névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc
  • Születésnap 1990-03-21

Elérhetőség

  • MSN
    bence.mikola@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    dasdasdasd
  • Város
    budapest
  1. Na megcsináltam, működik. Köszi a tolatólámpa kapcsolós tippet @zotya975 Egyébként ha kiveszed az akksit + akksi tálcát, akkor nagyon szépen hozzá lehet férni.
  2. Köszi, holnap rá fogok nézni. Honnan a legegyszerűbb elérni ezt egy Y17DT motornál? Felülről eléggé zsúfolt a dolog. Nem nagyon lehet csak úgy a váltóhoz férni.
  3. Sziasztok, Vettem egy Osram PX-5 nappali mentfényt, amit itton szeretnék beszerelni a G Astrámba. 2kábel megy az akksi sarukra, 1 a helyzetjelző kábelére, hogy lekapcsoljon a DRL, amikor felkapcsolom a fényszórót + 1-et olyan helyre kell kötni, ahol gyújtás ráadására felkapcsolja automatikusan. Meg tudnátok mondani, hogy az utóbbit hova kössem? Ha jól gondolom, akkor ha behúzom az utastérbe, akkor a biztosítéktáblába be lehetnek kötni pl a szivargyújtó vagy elektromos ablak biztosítékára. A meglévő biztosítékra való bekötéssel az a bajom, hogy vagy: Rátekerem a kábelt a biztosíték egyik lábára, és visszadugom. De ez nem a legbiztonságosabb megoldás. Veszek egy biztosíték adaptert , ami a képen is látható. A környéken nem találtam ilyet, illetve UNIX-ban van vagy 6000Ft-ért, de azt elég soknak gondolom. Van valami olyan lehetőség, amihez nem kell behúzni a kábelt? Pl a motortérben valami lehetőség? Köszönöm
  4. Sziasztok, Van nekem egy Y17DT G Astrám, ami minden reggel, illetve munkából hazafelé Check Engine lámpával örvendeztet. Elindulás után 5-10km-el elalszik a lámpa, de nagyon ritkán olyan is van, hogy egyáltalán nem alszik el. Ilyenkor érezhetően gyengébb az autó. fék+gáz+gyújtás módszerrel kivillogtattam a hibakódot, ami P0100, vagyis légtömegmérő hiba. Bontóból szereztem egy másik légtömegmérőt, kicseréltem, de nem oldotta meg a problémát. Van valakinek valami ötlete, hogy mit lehetne még megnézni? Köszönöm
  5. Én már túl vagyok a tisztítási kísérleten, ráadásul direkt MAF szenzor tisztítót vettem, de sajnos nem javult meg. Autószerelő egyébként meg tudja állapítani, hogy biztos az-e a hiba? Eddig azért nem cseréltem, mert azért nem olcsó alkatrész, ha meg nem az a baja, akkor kidobott pénz :/
  6. Sziasztok, Már több hete a következő problémám van a 2001-es Y17DT G Astrámmal: Beindítás után, hidegen nem alszik el a check engine lámpa, csak miután mentem az autóval kb 5 km-t. Gyengébbnek is érzem olyankor az autót, de miután elalszik a lámpa, minden rendben. A hibakód P0100, ami ha jól tudom légtömeg mérő hibát jelent. Furcsa viszont, hogy csak hideg motornál jelentkezik a hiba, mivel a légtömeg mérőnek elvileg nincs köze a motor hőmérsékletéhez, hiszen a kívülről beáramló levegőt figyeli. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Köszönöm
  7. Több éve meg van már az autó, többször is volt már elem csere, de nem az a baja. Ezek szerint másnak távolabbról is nyitja?
  8. Sziasztok, A központi zárat távirányítóval csak kb 2-3 méterről tudom kinyitni. Ez minden G Astránál így van gyárilag vagy csak nálam? Köszönöm
  9. Sziasztok, Vettem új hangszórót + beépítőkeretet. 3 ajtós G Astrába hátra. Az még egy dolog, hogy a keret 3 lyukja nem illik a kaszniban lévő lyukakba, de a hangszóró rögzítési pontjai még véletlenül sem jók a kerethez. Rossz beépítőkeretet kaptam a boltban?
  10. Sziasztok, A klímagáz szökik az autómból, de olyan szinten, hogy egy hétvége alatt elment mind a 700gramm. A szerelő azt mondta, hogy a tengely mellett engedi a gázt. Elmondása szerint nem igazán érdemes javíttatni, mert hogy vagy sikerül a javítás vagy nem. Tényleg így van? Köszönöm a segítséget,
  11. Szia Commodore, Csak alulról lehet hozzáférni a jeladóhoz, ugye? Elég ha megemelem emelővel és alárakok pár tönköt? Úgy hozzá tudok férni? Melyik oldalán van a motornak? Köszönöm
  12. Na ezt jó hallani. Van egy szerelő, akihez a család összes autóját hordani szoktuk. Megnézte, mondta, hogy tényleg holtponti jeladó hibát jelez, de ők megvizsgálták, és azt mondják az jól működik. Így mivel nem tudták megmondani a hiba okát, azt ajánlották, hogy vigyem el szakszervizbe ott majd meg tudják mondani a baját. Hát én kicsit tartózkodom a szakszervizektől, mert hallottam már dolgokat, hogy olyat is kicseréltek amit nem kellett volna stb. meg ugye drága mint a méreg... Vajon megpróbáljam, hogy veszek egy utángyártott jeladót és kicserélem és reménykedek, hogy jó lesz vagy tényleg el kéne vinnem szakszervizbe?
  13. Szia Commodore, Olvastam, hogy utángyártott holtponti jeladót tettél az autódba és megoldotta a problémádat. (Ami egyébként nekem is van). Azóta is jól szuperál az autó vele? Megmondom őszintén, hogy én sem akarok 20ezer forintot rákölteni ha nem muszáj. Köszönöm
  14. Kedves Schiszi ! Nehogy azt hidd, hogy én vagyok itt az okos...:D még csak nem is benzines az autóm, de a bátyámnak van egy Corsa B 1000 ECO (bocsi motorkódot nem tudok). Hasonló volt a hibajelenség, persze pont akkor kezdődött, amikor nálam volt az autó egy hónapig...Nos az a Corsa nem évente, hanem hetente 2x állt le. Motorhiba lámpa kigyullad...leállt, utána úgyanígy nem akart eindulni, sok kellemetlen percet okozott nekem. 3 szerelőnél voltam, mire megállapították, hogy EGR szelep, ami ugye nagy fordulaton visszavezeti a kipuf gázt a motorba és ott rakódott le a benzinsár. Ja és még egy kérdés: szerelőnél még nem voltál? Szerintem vele nézesd meg. Remélem tudtam segíteni. üdv: kisMikola :)
  15. Sziasztok! Kadett GSI digit km-óráját, ami ugye teljesen digitális, bele lehet kötni az én 1.5 TD-m be? Ha igen, lenne valaki, aki tud ebben segíteni? köszönet :rolleyes:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.