Jump to content

kisMikola

Forummember
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About kisMikola

  • Rank
    Újonc
  • Birthday 03/21/1990

Elérhetőség

  • MSN
    bence.mikola@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    dasdasdasd
  • City
    budapest
  1. Sziasztok, Egy ideje sárga lámpát dobál az autóm P0100 hibakód, vagyis légtömegmérő hiba. Akkor világít, ha hosszabb ideig gyorsítok. Ilyenkor az autó is gyengébb lesz. Idővel elalszik a hibalámpa, és az autó ereje is visszajön. Megnéztem az élő adatokat ScanMyOpel-el, és azt láttam, hogy alapjáraton 2,5V körül mozog a légtömegmérő, és gázadásra megemelkedik, gázelvétel után visszaáll, ahogy ennek lennie kell. Viszon 2000rpm fordulat fölött már nem nő a Volt érték, hanem beáll 4,98V-ra. Ha több másodpercig gyorsítok 2000fordulat felett, akkor jön a sárga lámpa, gyenge autó ahogy az elején írtam. Meg tudná valaki mondani, hogy milyen értékeket kellene látnom ilyenkor? Neten találtam pár dolgot, de elég különböző véleményeket találtam. Legtöbb helyen azt, hogy alapjáraton 1-1,5-nek kellene lennie az értéknek, illetve, hogy gyorsításkor a fordulatszám egész tartományában szépen emelkednie kellene a számnak, de nálam nem ez történik. Y17DT Astra G 2001 Köszönöm a válaszokat és tanácsokat,
  2. Sziasztok, Egy ideje sárga lámpát dobál az autóm P0100 hibakód, vagyis légtömegmérő hiba. Reggel mindig világít, illetve ha odalépek neki. Ilyenkor az autó is gyengébb lesz. Idővel elalszik a hibalámpa, és az autó ereje is visszajön. Sok videót megnéztem a légtömegmérő tesztelésről, ezért nekiálltam multiméterrel megnézni. Ahogy láttam másoknál, a jel kábelnél alapjáraton 1,5V körüli értéket kellene mérnem, ami gázadásra megemelkedik 2-3 V körüli értékre (gázadástól függően), majd visszaáll az eredeti értékre. Itt lenne nekem 2 kérdésem: Amikor kimértem, hogy melyik kábel melyik a légtömegmérő csatlakozójában, akkor arra számítottam, hogy az 5 kábelből lesz egy 12v, egy 5v, egy jel és 2 föld. Ennek ellenére én 2db 5v jelet mértem, és csak 1 földet. Ez normális? (Bosch 0 281 002 180) A jellel kapcsolatban pedig alapjáraton 2,7V körül mértem, ami közepes gázadásra felment 4,7-5voltra és vagy vissza sem esett gázelvétel után, vagy 3V körül maradt. Akkor ez csere? Az autó egyébként 2001-es Y17DT Köszönöm,
  3. Na megcsináltam, működik. Köszi a tolatólámpa kapcsolós tippet @zotya975 Egyébként ha kiveszed az akksit + akksi tálcát, akkor nagyon szépen hozzá lehet férni.
  4. Köszi, holnap rá fogok nézni. Honnan a legegyszerűbb elérni ezt egy Y17DT motornál? Felülről eléggé zsúfolt a dolog. Nem nagyon lehet csak úgy a váltóhoz férni.
  5. Sziasztok, Vettem egy Osram PX-5 nappali mentfényt, amit itton szeretnék beszerelni a G Astrámba. 2kábel megy az akksi sarukra, 1 a helyzetjelző kábelére, hogy lekapcsoljon a DRL, amikor felkapcsolom a fényszórót + 1-et olyan helyre kell kötni, ahol gyújtás ráadására felkapcsolja automatikusan. Meg tudnátok mondani, hogy az utóbbit hova kössem? Ha jól gondolom, akkor ha behúzom az utastérbe, akkor a biztosítéktáblába be lehetnek kötni pl a szivargyújtó vagy elektromos ablak biztosítékára. A meglévő biztosítékra való bekötéssel az a bajom, hogy vagy: Rátekerem a kábelt a biztosíték egyik lábára, és visszadugom. De ez nem a legbiztonságosabb megoldás. Veszek egy biztosíték adaptert , ami a képen is látható. A környéken nem találtam ilyet, illetve UNIX-ban van vagy 6000Ft-ért, de azt elég soknak gondolom. Van valami olyan lehetőség, amihez nem kell behúzni a kábelt? Pl a motortérben valami lehetőség? Köszönöm
  6. Sziasztok, Van nekem egy Y17DT G Astrám, ami minden reggel, illetve munkából hazafelé Check Engine lámpával örvendeztet. Elindulás után 5-10km-el elalszik a lámpa, de nagyon ritkán olyan is van, hogy egyáltalán nem alszik el. Ilyenkor érezhetően gyengébb az autó. fék+gáz+gyújtás módszerrel kivillogtattam a hibakódot, ami P0100, vagyis légtömegmérő hiba. Bontóból szereztem egy másik légtömegmérőt, kicseréltem, de nem oldotta meg a problémát. Van valakinek valami ötlete, hogy mit lehetne még megnézni? Köszönöm
  7. Én már túl vagyok a tisztítási kísérleten, ráadásul direkt MAF szenzor tisztítót vettem, de sajnos nem javult meg. Autószerelő egyébként meg tudja állapítani, hogy biztos az-e a hiba? Eddig azért nem cseréltem, mert azért nem olcsó alkatrész, ha meg nem az a baja, akkor kidobott pénz :/
  8. Sziasztok, Már több hete a következő problémám van a 2001-es Y17DT G Astrámmal: Beindítás után, hidegen nem alszik el a check engine lámpa, csak miután mentem az autóval kb 5 km-t. Gyengébbnek is érzem olyankor az autót, de miután elalszik a lámpa, minden rendben. A hibakód P0100, ami ha jól tudom légtömeg mérő hibát jelent. Furcsa viszont, hogy csak hideg motornál jelentkezik a hiba, mivel a légtömeg mérőnek elvileg nincs köze a motor hőmérsékletéhez, hiszen a kívülről beáramló levegőt figyeli. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Köszönöm
  9. Több éve meg van már az autó, többször is volt már elem csere, de nem az a baja. Ezek szerint másnak távolabbról is nyitja?
  10. Sziasztok, A központi zárat távirányítóval csak kb 2-3 méterről tudom kinyitni. Ez minden G Astránál így van gyárilag vagy csak nálam? Köszönöm
  11. Sziasztok, Vettem új hangszórót + beépítőkeretet. 3 ajtós G Astrába hátra. Az még egy dolog, hogy a keret 3 lyukja nem illik a kaszniban lévő lyukakba, de a hangszóró rögzítési pontjai még véletlenül sem jók a kerethez. Rossz beépítőkeretet kaptam a boltban?
  12. Sziasztok, A klímagáz szökik az autómból, de olyan szinten, hogy egy hétvége alatt elment mind a 700gramm. A szerelő azt mondta, hogy a tengely mellett engedi a gázt. Elmondása szerint nem igazán érdemes javíttatni, mert hogy vagy sikerül a javítás vagy nem. Tényleg így van? Köszönöm a segítséget,
  13. Szia Commodore, Csak alulról lehet hozzáférni a jeladóhoz, ugye? Elég ha megemelem emelővel és alárakok pár tönköt? Úgy hozzá tudok férni? Melyik oldalán van a motornak? Köszönöm
  14. Na ezt jó hallani. Van egy szerelő, akihez a család összes autóját hordani szoktuk. Megnézte, mondta, hogy tényleg holtponti jeladó hibát jelez, de ők megvizsgálták, és azt mondják az jól működik. Így mivel nem tudták megmondani a hiba okát, azt ajánlották, hogy vigyem el szakszervizbe ott majd meg tudják mondani a baját. Hát én kicsit tartózkodom a szakszervizektől, mert hallottam már dolgokat, hogy olyat is kicseréltek amit nem kellett volna stb. meg ugye drága mint a méreg... Vajon megpróbáljam, hogy veszek egy utángyártott jeladót és kicserélem és reménykedek, hogy jó lesz vagy tényleg el kéne vinnem szakszervizbe?
  15. Szia Commodore, Olvastam, hogy utángyártott holtponti jeladót tettél az autódba és megoldotta a problémádat. (Ami egyébként nekem is van). Azóta is jól szuperál az autó vele? Megmondom őszintén, hogy én sem akarok 20ezer forintot rákölteni ha nem muszáj. Köszönöm
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.