Jump to content

Steve01

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

Steve01 névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Város
    Nyíregyháza

Legutóbbi látogatók

123 profile views
  1. Persze neked is igazad van, de azért csak jobb találkozni a régi tulajjal, látod milyen környezetben lakik, mennyire igényes. A kereskedőnek meg az az érdeke minél olcsóbban megvegye az autót, és minél nagyobb haszonnal túladjon rajta. Mindegyiknek van fényző ismerőse, a kis pici rozsdákat lejavítgatják, aztán nálad meg előjön 1év múlva. Minden ki van szilikonozva, amig az le nem kopik, addig ragyog minden része. A kinti autók meg teljesen lekövethetetlenek.
  2. Lehet hozzátudnék jutni egy kb 50ezret futott Astrához, mert az öregeknek már a doki nem újítja meg a jogsit. A lökhárító már volt párszor festve, mert mindig csinálnak valami kis koccanást. A kocsit nem láttam még, de valószínű, hogy így használhatják ahogy leírtad, annyi szól mellette hogy valós a futásteljesítmény, ismert az előélet, mert ők az első tulajok. Nagyon nehéz magánembertől autót venni, netán első gazdától. A kereskedőkben meg nem bízok, vannak náluk is jó autók, de zsivány mind.
  3. Végül is mindegy milyet veszek, csak törekedjek, hogy minél megkíméltebb legyen, minél kevesebb km legyen benne. Akkor inkább vennék egy 2008-ast, mint egy 2004-est, csak fiatalabb, jobb a környezetvédelmi besorolása.
  4. Sziasztok. Egy szerelő ismerősöm azt mondta, G astrából ha 1.4-est akarok venni, akkor a 2004 előtti évjáratokból válasszak, mert azok a jó motorok. A 2004 után gyártott 1.4 twinport motorok nagyon eszik az olajat, gond van a twinport műanyag házzal, és a láncos vezérlés sem az igazi. Nektek mi erről a véleményetek, ti napi szinten használjátok ezeket az autókat, melyik modellek az olaj evősek, . Ha 1.6-ost akarnék venni, akkor meg pont a 2004 utáni twinport modelleket dicsérte, mert azok szíjas motorok.
  5. Itt nálunk volt a kereskedésben egy piros G Astra, 2008. 1.4, 5ajtós, 100ezr km, 1,2M. A motorháztető, tele volt kavicsfelverődéssel, de amúgy szép volt. Persze kikenve, polírozva, 50Ezrt engedtek belőle, 2nap alatt elvitték.
  6. Az gondoltam, ezek az újabb fejlesztésű Twinportok már nem nagyon eszik az olajat. De furcsa lesz az F astrám után, hogy ezekbe kell olajat töltögetni.
  7. Akkor ez olyan lehet mint amit én néztem. Mióta van meg, mennyi km van benne, olajfogyasztás van?
  8. Én sem ragaszkodnék a twinporthoz, próbálok kevés km-es, 1gazdás, törésmentest,(1-2elem festés belefér) keresni, mint a mesében. Ebben elektromos az ablak, tükör, azért is nem értem a fekete kilincset, és hogy nincs tetősin.
  9. Az 1.6-os Twinport motor az mennyire jó, mert nagyon kevés 1.6 Twinport G Astrát láttam? Szinte mindegyik 1.4-es az utolsó kiadásokból.
  10. Kinéztem egy 2008-as G astra kombit, de nincs rajta tetősin, meg fekete a belső ajtónyitó kilincse. Viszont 1.6-os, és kíma is van benne, ez milyen felszereltség? A tetősín elvileg bontóból pótolható?
  11. Akkor egy 2004-es z14xe kell nekem, minél kevesebb km-el. Ha nem találok, akkor kivárom az 50ezer km-es 1.4xep-t, (vagy egy II-es Fókát)
  12. Köszi, az jó ha nincs mert egy hibalehetőséggel kevesebb.
  13. Nem tudod véletlenül hogy a z14xe-ben van-e, a twinportokban van úgy tudom.
  14. G Astrában van olyan amelyikben nincs EGR szelep? Az F Astrában az 1.4 8v-ben nincs azt tudom, viszont az én 1.6szr-ben már van.
  15. Már nem emlékszem a te Astrád milyen évjáratú, melyen motoros? Ez az I-es Focus amiről először írtál ugye, attól jobban tetszik a G. (Én a II-es Fókát nézném, az viszont jobban tetszik, de az egy újabb konstrukció) Nézegetem a 2004-2005-ös 1,4eket hátha felbukkan valami, és közben puhítom a kollégámat a 2008-as 50ezer km-es Astráért. (Vagy ha beesik egy tuti jó1.6-os Fóka akkor az lesz)
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.