Jump to content
OPEL FÓRUM

toma2105

Forummember
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

toma2105 last won the day on September 25 2019

toma2105 had the most liked content!

Community Reputation

58 Segítőkész

About toma2105

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 07/20/1991

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra H Z19DTL Astra g 1.6 16v X16XEL , Lada 2105
  • City
    Darány

Recent Profile Visitors

1,140 profile views
  1. Szia! Ma ismét keresgéltem opcom-al, és megtaláltam a kapcsoló gombokat. Teszteltem őket, és mind működik. Egyébként azért nem volt tempomat-om mert a sebesség tartóm "nincs jelen"-re volt állítva. Át állítottam, és most megint működik. De mitől állítódhatott át? Mert én nem piszkáltam.. Na mindegy. A lényeg hogy megint működik. Talán egy kezdődő CIM hiba miatt mehetett el..
  2. Rendben. Akkor még ránézek. Köszönöm a segítséget!
  3. Szia! Azt tudom hogy csak az első fékezés után működik. De ez sajnos utána sem. A kapcsolón lévő gombokat nem tudtam tesztelni. Nem találtam olyat opcomnál. Más problémám, ami a cim-re utalhat nincsen. Ha kiveszem a kart, le tudom tesztelni multimeter-el hogy a kapcsoló jók-e? Vagy ez hülyeség?
  4. Sziasztok! Nem működik a tempomat-om. A fék, és a kuplung kapcsoló jó.( Opcom-al teszteltem). A kérdésem az lenne, hogy maga a kapcsolókar is el tud romlani, vagy ha nem akkor mi lehet még a gond? Nincs hibakód. Köszi előre is!
  5. Szia! OpCom kell hozzá, és úgy tudom csak akkor lehet ha van REC modul a kocsiban. Csomagtér bal oldalán van egy zárható fedél, ott tudod megnézni hogy REC-es vagy sem.
  6. Szia Talab! Az enyém Z19DTL. Katalizátor után nekem csak egy hátsó dobom van a kocsi alatt. Ugyan ilyen a hangja. Szerintem normális.. nekem még tetszik is
  7. Remélem esetemben is hasonlóképpen lesz majd Mondjuk semmit nem füstöl... Padlógáznál sem látok még csak ködölést sem.
  8. Rendben.Ránézek akkor a csatira. Minden működik egyébként. Mikor megvettem, az elején még nem volt gond vele,kommunikált. Az utolsó 2-3 alkalommal tapasztaltam ezt. Köszi a segítséget!!
  9. Üdv! Találkozott már valaki ilyennel? Az Op-Com nem kommunikál az UEC, REC stb Az OP-Com-al lehet gond, vagy a kocsinál lesz valami probléma?
  10. Üdv! Nekem 30-ért programozták le, az egr szelep-el együtt, Pécsen. Vizsgával kapcsolatosan még nem tudok nyilatkozni, majd csak jövőre kell mennem.
  11. Szerintem ne finomkodj vele. Legjobb esetben elszakad a csavar. a rosszabb eset ha a müanyag házban lévő anya elforog, mert akkor nem jön ki a csavar. Az akksit próbáld meg előszőr kifordítani a lemez alól, mert ha kint van az akksi, akkor ki lehet venni a tartóját egyben, és könnyebb azzal a csavarral utána kint bűvészkedni.
  12. Üdv! Minnél nagyobb az ET szám annál beljebb lesz a felni a kasztniban. Szóval az ET 37 kintebb van mint az ET 44
  13. Nekem is volt ugyan ez a hibakódom (P1900) állandóan regenerált, kicseréltem a hőmérséklet szenzort, és jó lett. majd kis idő múlva előjött egy másik hibakód ( P1901 ) Részecskeszűrő nyomásszenzor tömlő üzemzavar. Ugyanezt a jelenséget produkálva hogy szinte minden nap regenerált. elegem lett belőle, úgyhogy a kiiktatásra került, az EGR szeleppel együtt. Azóta nincs gond De szerintem is első körben meg kéne nézni a hőmérséklet szenzort. A részecskeszűrőbe van beletekerve alul, jól hozzáférhető helyen. Nem nagy dolog kicserélni. Amúgy ilyen lett: A hőmérséklet szenzor el van dugva a hővédő lemez alatt. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=410IMG_20190106_142012.jpg
  14. toma2105

    Egyéb csevegés

    Üdv! Hasított műanyag gégecsőnek hívják. Bármelyik villamossági szaküzletben lehet kapni. Lehet kérni méretre is.
  15. Az sem mindegy milyen átmérőjű a féktárcsád. Lehet hogy fel sem megy az R15- ös felni. Én nem raknék a gyárinál kisebb méretet.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.