Jump to content

toma2105

Forummember
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

toma2105 last won the day on January 14

toma2105 had the most liked content!

Community Reputation

57 Segítőkész

About toma2105

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 07/20/1991

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra H Z19DTL Astra g 1.6 16v X16XEL , Lada 2105
  • City
    Darány

Recent Profile Visitors

959 profile views
  1. Remélem esetemben is hasonlóképpen lesz majd Mondjuk semmit nem füstöl... Padlógáznál sem látok még csak ködölést sem.
  2. Rendben.Ránézek akkor a csatira. Minden működik egyébként. Mikor megvettem, az elején még nem volt gond vele,kommunikált. Az utolsó 2-3 alkalommal tapasztaltam ezt. Köszi a segítséget!!
  3. Üdv! Találkozott már valaki ilyennel? Az Op-Com nem kommunikál az UEC, REC stb Az OP-Com-al lehet gond, vagy a kocsinál lesz valami probléma?
  4. Üdv! Nekem 30-ért programozták le, az egr szelep-el együtt, Pécsen. Vizsgával kapcsolatosan még nem tudok nyilatkozni, majd csak jövőre kell mennem.
  5. Szerintem ne finomkodj vele. Legjobb esetben elszakad a csavar. a rosszabb eset ha a müanyag házban lévő anya elforog, mert akkor nem jön ki a csavar. Az akksit próbáld meg előszőr kifordítani a lemez alól, mert ha kint van az akksi, akkor ki lehet venni a tartóját egyben, és könnyebb azzal a csavarral utána kint bűvészkedni.
  6. Üdv! Minnél nagyobb az ET szám annál beljebb lesz a felni a kasztniban. Szóval az ET 37 kintebb van mint az ET 44
  7. Nekem is volt ugyan ez a hibakódom (P1900) állandóan regenerált, kicseréltem a hőmérséklet szenzort, és jó lett. majd kis idő múlva előjött egy másik hibakód ( P1901 ) Részecskeszűrő nyomásszenzor tömlő üzemzavar. Ugyanezt a jelenséget produkálva hogy szinte minden nap regenerált. elegem lett belőle, úgyhogy a kiiktatásra került, az EGR szeleppel együtt. Azóta nincs gond De szerintem is első körben meg kéne nézni a hőmérséklet szenzort. A részecskeszűrőbe van beletekerve alul, jól hozzáférhető helyen. Nem nagy dolog kicserélni. Amúgy ilyen lett: A hőmérséklet szenzor el van dugva a hővédő lemez alatt. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=410IMG_20190106_142012.jpg
  8. toma2105

    Egyéb csevegés

    Üdv! Hasított műanyag gégecsőnek hívják. Bármelyik villamossági szaküzletben lehet kapni. Lehet kérni méretre is.
  9. Az sem mindegy milyen átmérőjű a féktárcsád. Lehet hogy fel sem megy az R15- ös felni. Én nem raknék a gyárinál kisebb méretet.
  10. Üdv! Márkaszervízben megmondják 12.000 Ft-ért az összes kódot ami a kocsidhoz van. Forgalmi kell hozzá, meg hogy igazold, te vagy a tulaj. Máshogy nem tudod kideríteni.
  11. toma2105

    Zene

    Üdv! Tudnátok valakit ajánlani Pécs és környékén, aki fel tudná programozni a rádiómat? Beraktam egy CD70-et, CID kijelzővel, működik a rádió, és a CD része, de fogyasztási adatokat nem ír. Op-Com-al be lehet ezt állítani? és ha igen akkor hogyan? Ja és az hogy lehet hogy nem kért semmilyen kódot az új rádió? Csak rádugtam és működött.
  12. A kérdése az volt hogy mennyire gáz hogy kitöredezett a tárcsából, és nem az hogy mennyire kopott a féktácsa/betét.Ezért rakta fel a képeket is.
  13. Szerintem nagyon nem jó ötlet a féktárcsát ütögetni. Ki mond ekkora baromságot?? Remélem nem autószerelő volt. Így, hogy le törtek belőle darabok, mindenképp cseréld a tárcsát, és ne használd így a kocsit.
  14. Üdv! Az előző astrám szórol szóra ugyan ezt produkálta. Rárugtam egyet a gázra nekem is beállt normálisra. Mindig tiszta volt a fojtószelep, egr kifordítva. Én sem jöttem rá sosem hogy mitől. Pedig annak idején én is megkérdeztem itt a fórumon,de sajnos nem lett rá megoldás. Én is kicseréltem az alapjárati motort, a lambdaszondát. De semmi. Már nincs meg sajnos. 270.000km-el adtam el. Szerettem. Sosem hagyott cserben.
  15. Nem tudom mennyit mész hosszabb távon, de szerintem hajtsd meg kicsit. Magasabb fordulaton 10-20km-t Lehet csak az a baja. Fojtószelepházat még meg lehet nézni Én pl az 1.6-os astrámmal 50-el mindig 3.ik ban mentem. Lakott területen igyekeztem mindig 2-3 ezres fordulaszám között tartani. Az a leg optimálisabb ezeknek a benzin motoroknak, és nem is fog többet enni. Egy próbát megér.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.