Jump to content
OPEL MAGAZIN és FÓRUM
  • Oldalunk szerkezete változik. A jövőben mint "MAGAZIN" fogunk fejlődni.

    FÓRUM: A fórum rész megmarad mint: TUDÁSTÁR. Kiemelt szerepet nem kap, sőt 2021.09.01.-től a hozzászólás lehetőség megszűnik. Tehát a fórumban csak olvasgatni lehet majd 2021.09.01.-től. Okai egyszerűek: Facebook, Insta, stb.

    Megértést köszönjük. 

    OpelForum.hu csapata

Új megjelenéssel mutatkozik be az Opel.


Új megjelenéssel mutatkozik be az Opel. A finomabb rajzú márkaembléma, az új „Opel Next“ tipográfia és a világító Opel-sárga jelzi a márka innovációs erejét. A cél: modernebb és bátrabb fellépés. Az Opel ugyanis mindig az innováció és a mobilitás demokratizálását képviselte. Ezt a szellemet fejezi ki a „New Opel“, most már a friss vállalati arculattal együtt.

  • „New Opel“: modern elemek hangsúlyozzák a márka innovációs erejét
  • Új logó: felfrissült a legendás Opel-villám
  • Új tipográfia: az „Opel Next“ modern, erőteljes és egyöntetű
  • Új szín: szembeötlik és felvillanyoz a világító Opel-sárga

Az utazást a jövőbe az Opel GT X Experimental kezdte el. A tanulmányautón már emblémaként jelent meg az új Opel-villám. A markáns karaktervonalat világító neonsárgára fényezték – ebből lett a megújult vállalati arculat Opel-sárgája. Majd az Opel Mokka prezentálta Rüsselsheim első szériaautójaként az új Opel-arcot – a Vizort – és vezetőhelyet – a Pure Panelt.

Most új megjelenésének további elemeit mutatja be az Opel: új logó, új tipográfia, új szín. Egyszóval: „New Opel“. Az új arculatot 2021 első felében az új Opel Crossland és a teljesen újonnan fejlesztett Opel Mokka teszi mindenkinek érzékelhetővé. Ezek az új dizájn első szériaautói. Modernitásukkal tökéletesen illenek a ma és a holnap világába.

07-Opel-513772.jpg

„Öntudatosak, nyitottak és befogadók vagyunk. Mottónk az új korszakra: „from cold to cool“. Az Opel új, modern fellépésével a progresszív német kultúrát közvetítjük. Új megjelenésünk izgalmas és teljeskörűen megújított termékprogramunkat jelképezi", mondta Xavier Duchemin, az Opel marketing-, értékesítési és vevőszolgálati vezetője.

04-Opel-GT-X-Experimental-513796.jpg

Az új Opel-dizájn a lényegesre koncentrál, lemond a cicomáról és az elterelő elemekről. Fókuszban a Villámmal, az új márkalogó gyűrűje megfelelően karcsú. A logó erős alapját egy szóvédjegy adja. Könnyed, ugyanakkor erőteljes, modern és tiszta az „Opel Next“ neveinek tipográfiája is. Három variánsa a világos, a normál és a félkövér. Ezek az írásformák tökéletesen harmonizálnak és egyöntetűek. Az új Opel-sárga az áramot jelképezi, az elektromos korszak új üzemanyagát. A szín felvillanyoz, bevésődik, és összetéveszthetetlen identitást hoz létre.

„Egy új korszak modern márkákat kíván. A modern márkáknak pedig világos dizájnra van szükségük. Új márkaelemeinkkel kifejezzük, hogy összetéveszthetetlenek, progresszívak, az újra és a jövőre nyitottak vagyunk,“ magyarázza Patrick Fourniol marketingigazgató.

Az új megjelenés minden területen visszatükröződik – a termékektől az értékesítésen keresztül a marketingig. Érvényesül valamennyi kommunikációs csatornán és felületen is.

Az új megjelenést közösen fejlesztettük ki a VELOCITY McCANN ügynökséggel, az új „Opel Next“ tipográfia a Monotype műve.

02-Opel-Wordmark-513551_0.jpg


Visszajelzések

Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások



Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Hozzászólás...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 75 Vendég (Teljes lista)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.