Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • Oldalunk szerkezete változott. 2022-től mint "MAGAZIN" működünk. Az oldalon a regisztráció lehetősége 2021. végén megszűnt. Tehát a fórumokban (tudástár) csak olvasgatni lehet. Megértést köszönjük.  OpelForum.hu csapata

Cikkek

Cikkek kezelése
forumadmin
Július végén egy vasárnap délelõtt az M3-as autópálya kivezetõ szakaszán feltûnõen sok Opel kanyarodott le a Shell kút felé, hogy szaporítsa az Opel márkakereskedés elõtt gyülekezõk számát. Percrõl-percre nõtt a létszám, mindenki szépen beállt a sor végére. Sokan már ismerõsként köszöntötték egymást, beindul a poénkodás, ismerkedés és egymás autóinak nézegetése.

10 órakor kinyílt az Opel Sztráda kapuja, hogy az addigra körülbelül 60 autóra duzzadt konvoj végigautózzon a belsõ udvaron, majd egy Safety Car feliratú, gyönyörû, 22 éves Opel Senatorral az élen elinduljanak Fót felé. Két rendezõ autó segítette a zavartalan kijutást, egyik a lámpás keresztezõdésnél állta a balról érkezõk útját, másik a körforgalom menetét állította meg, hogy az Opel-áradat megszakítás nélkül haladhasson tovább.

A fóti Somlyó-tónál már várták az Opeleseket, további rendezők segítették az autókat a parkolásban. Majd a MOTE elnöke, Angyal Attila néhány mondattal megnyitotta a találkozót, köszöntött minden résztvevőt és jó szórakozást kívánt mindenkinek. A csapat összeállt egy nagy közös fényképezéshez, majd mindenki belevetette magát a rendezvény forgatagába.

Sokan a büfét rohanták meg, vagy a vattacukrosnál találtak megoldást a bajukra. Így tett a MOTE elnöke és két szekcióvezetője is, akik bicskával, késsel és kanállal próbálták a vattacukrot elfogyasztani. Mások a meghívott cégeket keresték meg vagy az Opel Sztráda tesztautójával, egy Opel Merivával csaptak egy kört.

A Befecskendezős Motorok Szervize (injektor.hu) bárkinél ingyen motorállapot felmérést végzett vagy a festékréteget vette górcső alá. Debrecenből érkezett az ATD Tuning cég. Hernád Tamást már sokan ismerhették az előző találkozóról, õ is az optikai tuning témában állt az érdeklődők rendelkezésére.

Nem sokkal később feladatot kaptak az izmok is. A Combo-toló versenyen egyéni és páros indulók próbálták az adott távon a legkevesebb idő alatt eljuttatni a nem túl könnyű puttonyost a célvonalig.

Ezt követõen autós és Opel ismereti tesztkérdésekkel ütötték el az időt a jelentkezők. Ez nem kevés fejtörést okozott sok embernek, hiszen Opel technikai kérdéseken túl elgondolkodtató feladatok is voltak szép számmal.

Emiatt úgy döntött a rendezőség, hogy a legkevesebb pontot elért induló citrom-díjban részesül, ami egy VW plakát volt. A sors fintora, hogy a díj a Scirocco-klub vezetőjénél landolt, aki meghívott vendégként próbált válaszolni a számára "típusidegen" kérdésekre.

Időközben elkészült az ebéd is, ami osztatlan sikert aratott. Többen megvárták a bográcsos paprikás krumplit, ami szintén rendkívül jól sikerült. Eközben beindult az autó szépségverseny, amire szép számmal jelentkeztek a résztvevők. A sok gyári felszereltségű Opel mellett előkerültek a direktszűrők, egyéni optikai megoldások, 19 colos felnik és sportülések is. A zsűri a típusokon kívül két általános kategóriában is eredményt hirdetett: a találkozó legdögösebb és legszalonképtelenebb autója. Utóbbit Faro fedőnevű Opel Omega tulajdonos társunk nyerte, aki frissen tört autójával indult a versenyen.

A "MOTE legdögösebb autója" különdíját pedig egy nagyon látványos, spoilerezett, 19 colos felnikkel szerelt fekete Omega vihette haza. A találkozó további része kötetlenül zajlott, előkerült a pingpong asztal. Volt, aki beszélgetéssel, fürdéssel vagy nézelődéssel töltötte az idejét.


forumadmin
A gyülekezõ a fóti Cora bevásárlóközpont parkolójában volt, ahová rengeteg autó érkezett. A találkozó helyszínére egy gyönyörû, megkülönböztetõ jelzést használó Opel Senator vezette fel a konvojt. A tóparton elkerített részen parkoltak a szebbnél szebb Calibrák és más típusú Opelek. Összesen 63 autó és körülbelül 120 fõ látogatta meg a rendezvényt! A bográcspörkölt szépen fogyott. A hangulatot a Calibra-toló verseny emelte, közben folyt az ismerkedés, fényképezés és a vendég cégek bemutató autóinak mustrálása : a qAutoHiFiStudio képviseletében egy csodaszép Manta érkezett, hogy igényes külsején és utasterén kívül nem hétköznapi zenei hangzását is megcsodálhassuk. Akit az optika jobban érdekelt, pillantást vethetett Hernád Tamás nem kevés munkával elkészült GSi Astrájára, amely a karosszéria átalakításokon túl a belsõ formavilág kialakításához is rengeteg ötletet adhatott az érdeklõdõknek. Múltkor egy megkülönböztetõ jelzéssel ellátott Opel Senator vezette fel a találkozó résztvevõit Összességében egy jól szervezett és nagyon hangulatos találkozót sikerült tetõ alá hozni, ezért a MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) vezetõsége mindenkinek megköszöni a részvételt, a rendezõknek a segítséget és ezúton meghív minden Opel tulajdonost a következõ találkozóra, amely 2003. július 20-án lesz, ugyancsak Fóton..


forumadmin
Február közepén egy márkatalálkozó keretében ülést tartott a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete (MOTE). Az egyesület célja, hogy a magyarországi autós klubéletben szervezettebbé, ismertebbé és egységesebbé váljanak az Opel tulajdonosok.
A harmadik országos találkozóval egybeesõ közgyûlésen az Opel Klub tagjai megcsodálták egymás autóit, döntöttek a székhely módosításáról, megválasztották a klub új vezetését és elfogadták a tavalyi tevékenységrõl szóló beszámolót.

Ínyencségként aztán gyorsulási videókat és a duplaturbós Lotus Omegáról készült tesztet néztek meg a résztvevõk. A képet látva nagyon sajnáljuk, hogy az Opel átállt az elsõkerék-hajtásra.

forumadmin
Lezajlott a MOTE-Calibraclub nyári találkozója, amely 2003. június 14-én, szombaton került megrendezésre Fóton, a Somlyó-tó partján. A gyülekezõ a fóti Cora bevásárlóközpont parkolójában volt, ahová rengeteg autó érkezett. A találkozó helyszínére egy gyönyörû, megkülönböztetõ jelzést használó Opel Senator vezette fel a konvojt. A tóparton elkerített részen parkoltak a szebbnél-szebb Calibrák és más típusú Opelek. Összesen 63 autó és kb. 120 fõ látogatta meg a rendezvényt. A bográcspörkölt szépen fogyott, emelett a büfében olthatta mindenki a szomját vagy grill hússal az éhségét. A hangulatot a Calibra-toló verseny emelte, közben folyt az ismerkedés, fényképezés és a vendég cégek bemutató autóinak mustrálása: a qAutoHiFiStudio képviseletében egy gyönyörû Manta érkezett, hogy igényes külsején és utasterén kívül a nem hétköznapi zenei hangzását is megcsodálhassák. Akit az optika jobban érdekelt, pillantást vethetett Hernád Tamás gyönyörû, nem kevés munkával készült GSi Astrájára, ami a karosszéria átalakításokon túl a belsõ formavilág kialakításához is rengeteg ötletet adhatott az érdeklõdõknek.


Összességében egy jól szervezett és nagyon hangulatos találkozót sikerült tetõ alá hozni, ezért a MOTE vezetõsége mindenkinek megköszöni a részvételt, a rendezõknek a segítséget és ezúton meghív minden Opel tulajdonost a következõ találkozóra, amely 2003. július 20-án lesz, ugyancsak Fóton.

forumadmin
Budapest, 2013. december 20. – Félmillió forintnyi tárgyadományt adott át ma a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete (MOTE) a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának Budapesten. A karácsonyi ajándékokat húsz nap alatt gyűjtötte össze mintegy félszáz opeles, akiknek az Opel Magyarország is segített.

A márkaklub elnöke, Biró Gellért novemberben álmodta meg, hogy a MOTE száz tagját, valamint az Opel hazai importőrét bevonva, segítenek egy egészségügyi intézménynek. Az országos klub eredetileg plüssjátékokat akart ajándékozni, majd felvették a kapcsolatot a Tűzoltó utcai Gyermekklinika illetékeseivel, akik inkább a kórházi konyha és iroda felszerelésében kértek segítséget. – Ebben a kórházban fekszik minden második leukémiás, illetve daganatos beteg gyermek, ezért nem volt kérdés, hogy nekik segítünk – indokolta Biró Gellért, hogy miért épp erre a kórházra esett a választásuk.

Az adománygyűjtő akció időközben kinőtte magát: csatlakozott hozzá a Corsa Club Hungary és a Hungarian Kadett Klub, összesen csaknem félszáz ember. A kezdeményezés országos lett: tizenhat gyűjtőpontot állítottak fel, ahol az adományokat várták. Az Opeles szervezet a decemberben kifizetett tagdíjakat teljes egészében adományvásárlásra használta fel, így egy számítógéppel is gazdagabb lett a klinika.

A gyűjtés során három hűtőszekrényt, kettő mikrohullámú sütőt, kettő számítógépet, egy multifunkciós nyomtatót és öt vendégágyat adtak át. Utóbbit a baba-mama szobába szánják a szervezők. A klubtagok ezeken kívül többautónyi plüssjátékot, konyhai edényt és könyvet is átadtak december 20-án a kórház aulájában. Az adományokat Dr. Tuncsik Csaba, a klinika gazdasági vezetője, valamint Aranyosi Gáborné, intézetvezető főnővér vette át, akik körbekalauzolták az intézményben az adományokat átadó MOTE és a Corsa Club Hungary tagjait.

További képek:

 

forumadmin
Frissítettük a fórum motort. Archiváltuk a teljes MOTE Klub Társalgó részt.  
Az archiválás okai, mivel átalakult az egyesület élete és sokan a Facebookon társalognak, így több fórumnak elveszett a létjogosultsága, értelme.
Ezek archiválásra kerültek. Azt javasoljuk, hogy aki társalogni szeretne, az a Klubos részekbe megteheti.

forumadmin
A korábbi volumen 30 százalékát adó Astra Classic kiesése ellenére az Opel a dobogó legfelső fokán
Harmadik év, hogy sorozatban az Opel adta el a legtöbb személyautót Magyarországon
2013-ban ismét az Opel lett az első a személyautó eladásokban Magyarországon, mégpedig úgy, hogy kiesett a korábbi volumen harminc százalékát adó Astra Classic a kínálatból és nem volt a 2012-es rendőrautó tenderhez hasonló nagymértékű közbeszerzés sem. Az Opel tavaly 6.120 személyautót adott el, ami (a rendőrautók nélküli) 2012-es eladásoknál 210 darabbal több. Az Opel Magyarország az év elejétől az új Astra átpozícionálásával valamint a Corsára és a Merivára kialakított kedvező ajánlatokkal próbálta kitölteni azt az űrt, amit az Astra Classic hagyott maga után. Az egész éves jó teljesítményt az Opel kiemelkedő évvégi hajrával fejelte meg: decemberben a személyautó piacon 704 autó eladásával a márka14 százalékos piaci részesedést ért el, míg az Opel éves piaci részesedése a személyautóknál 10.9 százalék. Összesítésben, a személy- és kishaszonjárművek piacán az Opel a második 6.726 eladott autóval és 10 százalék körüli részesedéssel.
 
A magyar autópiac tavaly 5.6 százalékos növekedést mutatott, a személyautóknál ez az érték 5.81 százalék, a kishaszonjárműveknél 4.72%.

forumadmin
A korábbi volumen 30 százalékát adó Astra Classic kiesése ellenére az Opel a magyar személyautó eladásokban első tudott maradni
Szentgotthárdon az idén indul a kis benzinmotorok sorozatgyártása és további 400 fővel bővül a létszám
Az Opel 14 év után először növelni tudta piaci részesedését Európában
 
Budapest. „Kemény, de sikeres év volt a tavalyi” – így foglalta össze újságírók előtt a 2013-as esztendőt kereskedelmi szempontból Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója. Csak emlékeztetőül: a tavalyi év elején azt a célt fogalmazta meg, hogy az Opel legyen továbbra is a legjobb a személyautó eladásokban. A „sikeres” minősítés pontosan azt jelenti, hogy 2013-ban ismét az Opel állhatott a képzeletbeli dobogó legfelső fokára. De, ha bárki azt gondolná, hogy két egymást követő évben elnyert elsőség után nem különleges eredmény harmadszor is az „aranyérem”, az nagyon téved. A Koncz Gábor által használt másik jelző, az ugyanis, hogy 2013 „kemény” év volt arra utal, hogy kiesett a kínálatból korábbi Opel volumen harminc százalékát adó Astra Classic (és nem volt a 2012-es rendőrautó tenderhez hasonló nagymértékű közbeszerzés sem.)
 
Az Opel tavaly 6.120 személyautót adott el, ami (a rendőrautók nélküli) 2012-es eladásoknál 210 darabbal több. Az Opel Magyarország az év elejétől az új Astra átpozícionálásával, a Corsára és a Merivára kialakított kedvező ajánlatokkal, jó Mokka és Antara eladásokkal tudta kitölteni azt az űrt, amit az Astra Classic hagyott maga után. Az egész éves jó teljesítményt az Opel kiemelkedő évvégi hajrával fejelte meg: decemberben a személyautó piacon 704 autó eladásával 14 százalékos piaci részesedést ért el, míg a márka éves piaci részesedése a személyautóknál 10.9 százalék volt. Összesítésben, a személy- és kishaszonjárművek piacán az Opel a második lett 6.726 eladott autóval és 10 százalék körüli részesedéssel.
 
„Bíztató és a márka erejét mutatja, hogy a Classic kiesése ellenére is növekedni tudtunk.” – mondta Koncz Gábor. „Bíztató az is, hogy – ha mérsékelten is – de növekedett a hazai autópiac, ugyanakkor továbbra is egészségtelen a flotta eladások 70 százalék fölötti aránya és torzítja a valós piaci képet a néhány márkánál jelentő szerepet játszó re-export. Az idei esztendőben arra számítunk, hogy itthon folytatódik a piac és az Opel eladások növekedése és megőrizzük személyautó eladásokban az első helyet.” Koncz Gábor végül kiemelte, hogy az Opel európai szinten is jól szerepelt 2013-ban. „A márka 14 év után tavaly először tudta növelni a piaci részesedését és általában is javult az Opel nemzetközi megítélése”.
 
A múlt évi és az idei Opel újdonságok közös vonása, hogy egyre több modellben jelennek meg a legkorszerűbb szentgotthárdi motorok. A Cascada, Zafira, Astra és Insignia után ez év elejétől már a Merivában is lesz magyar szív – és az igazi felfutás még csak most jön.
 
Solt Tamás, a szentgotthárdi Opel gyár igazgatója elmondta, hogy „a tavalyi két nagyobb motorcsalád bevezetése után az idei év közepén indul el a kis benzinmotorok sorozatgyártása. Emellett az 1.6-os dízel és benzinmotorok újabb változatai – összesen 20 új motorvariáns - is készül az idei esztendőtől a korszerű Flex gyárban. A foglalkoztatottság tovább nő: a teljes létszám tavaly decemberben elérte Szentgotthárdon az ezer főt, az idén pedig közel 400 új munkatárs felvételét tervezzük.”
 
Folytatódnak a tavaly februárban bejelentett százezres kapacitásbővítés előkészületei, a Flex gyár területe további 1.600 m2-rel bővült. Solt Tamás elmondta, hogy „a kivitelezési munkálatok jelenleg – a terveknek megfelelően – már a géptelepítések fázisánál tartanak és az új gyárrész az év első felében kerül átadásra.
 
Tavaly a február óta üzemelő Flex gyárban termelt 14 ezer motor mellett a Family1-es motorgyár 340 ezer motort állított elő, melynek körülbelül 70 százaléka a tengerentúlon került értékesítésre. A jövő évben az összdarabszám 10%-os növekedése várható, azaz a két motorgyár együttesen közel 400 ezer darab motort állít majd elő.

forumadmin
Fontos számunkra, hogy klubtagként  Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületéhez tartozol. Klubunk 2002-ben azért jött létre, hogy megpróbálja összefogni a különböző Opeles csoportokat és segítse, támogassa az Opel gépjármű tulajdonosokat. Csatlakozásoddal rengeteg hasznos információhoz, leíráshoz juthatsz, melyek segítenek jobban megismerni Opeled minden csavarját. Korlátlanul használhatod fórumunkat ahol márkatársaiddal vitathatod meg problémáid, kérdéseid. 
Független szervezet vagyunk, aminek alapműködése a tagsági díjból kerül finanszírozásra. Magyar Opelesek civil összefogása alapját tehát a tagság biztosítja, hiszen nélkülük nem tudnánk megrendezni az évente megrendezésre kerülő Opel találkozóinkat a Hungarian Blitz Ring-t és a Hungarian Blitz Weekend-t sem.
Klubtagként jogosult vagy az Benefit Barcode kártyánkra . Az elfogadó helyek listáját honlapunkon az alábbi link alatt találod. 
(Az elfogadó helyek száma folyamatosan bővül érdemes néha megnézni.)
A klub által megrendezett találkozókon a kártya felmutatása ellenében további kedvezményekre vagy  jogosult. Ezek pontos helyszínéről, időpontjáról hivatalos honlapunkon a, www.opelforum.hu-n vagy facebook oldalunkon tájékozódhatsz.
Összegezve:
Ha másért nem új barátok szerzéséért megéri. Főleg, ha valaki nem bír magával, és minden hónapban szívesen vagy belső kényszer hatására Opelesek társaságára vágyna  . Különösen érdemes azoknak az Opeleseknek belépni, akik szívesen használnák az opelforum.hu minden szolgáltatását, kedvezményeket, járnak találkozókra és szívesen támogatnak egy hivatalos szerveződést. Tagként lehetőséged van youngtimer, veterán, hobbyautó kedvezményesbiztosításra.  Minél régebbi tag valaki bizonyos ajándékokat, elismerést kap, attól függően, hogy több mint  5 (hűség) éve klubtag.  Akik szeretnek minél több opeles találkozón részt venni és nem mindegy számukra mennyit fizetnek a belépéskor Olyan baráttársaságoknak, melynek tagjai nem szívesen lépnek be valahová, ahol senkit nem ismernek. De a MOTE belül klubot alapítva, szívesen tagjaivá válnak. Részletesebben Kedvezmények Végezetül, hogy egy kis bepillantást nyerj miért is fontos számunkra a tagságod. Látnod kell, hogy  felgyorsult világunkban a közösségi oldalak terjedésével az ilyen kisebb közösségek egyben tartása jóval nagyobb feladatok jelent számunkra. Ahhoz, hogy az évek alatt felhalmozott rengeteg fórum beszélgetés, „hogyan csináld” leírásokat továbbra is használni tudjátok Te és a márka társaid egy minimális fenntartási költséggel számolnunk kell. Az egyesületbe befolyt további összegekből a találkozók programjait próbáljuk színesebbé változatosabbá tenni melyeken a Te részvételedre is mindenképpen számítunk! Gyere és mutasd meg Opeled Nekünk! 

Köszönettel és Baráti üdvözlettel,

Klub vezetőség
www.opelclub.hu
www.opelforum.hu
www.facebook.com/opelclub.hu/

forumadmin
Kedves Klubtagok és Szimpatizánsok !
 
Az utóbbi időkben a régiók aktivitása nagyon visszaesett, ezért jobbnak láttuk működésüket 2014 január 6 napjától felfüggeszteni. Szeretnénk esélyt adni arra, hogy a régiók újraszerveződjenek. Az Opel Club Kecskemét és az Opel Club Budapest működését ez nem érinti.
 
 
 
Az eddig felfüggesztett MOTE Klubok:
- Opel Club, Észak-Magyarország (2014.01.06.)
- Opel Club, Nyugat (2014.01.06.)
- Opel Club, Közép-Dunántúl (2014.01.06.)
- Mediterrán Opel Club (2014.01.06.)
- Opel Club, Debrecen (2014.01.06.)
- Astra G Klub (2011)
 
Továbbra is biztatunk Benneteket szekciók és régiók alakítására, erről bővebb információkat ITT találtok.
 
Üdvözlettel :
MOTE

  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 34 Vendég (Teljes lista)

    • Jelenleg nincs regisztrált felhasználó az oldalon ONLINE


×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.