Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

Én viszont élveztem! :rolleyes: Pesttől Túrkevéig ilyen időben vezettem. Tűzoltók, rendőrök, koccanások voltak szép számmal, no és persze a letört ágak mindenfele. Rettentő f@sza volt, tényleg! A villámok néha nappali világosságot csináltak. Ablaktörlő maxon csapta a lét, és a lámpa tényleg lóf@szt sem ért.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Halihó!

Azért a viharban a csúcs az volt, amikor tegnap a Lurdynál egyszerre megindult kb. 30-40(most lehet túlzok, ez csak sacc) autó lefelé a mélygarázsba, mert látszott, hogy a fele se tréfa annak, ami igen gyorsan közeledik.

azért még hazafelé volt időnként meglepi az ótópályán is... olykor 1-1 kisebb bokor darab.

Link to comment
Megosztás:

Abból, hogy a teljes folyamatot átnézik. Külön területenként és egyben az egészet. Karbantartás pedig mindenhol van...

úgy értve,hogy nekünk borzasztó sok papírmunkával járt,ráadásul idegen nyelven volt az egész,amit a tárgyaló előtti folyosón tudtam meg :rolleyes: <_<

Link to comment
Megosztás:

úgy értve,hogy nekünk borzasztó sok papírmunkával járt,ráadásul idegen nyelven volt az egész,amit a tárgyaló előtti folyosón tudtam meg :rolleyes: <_<

Az idegen nyelv nem üt meg, ha angolról van szó. Amúgy nekünk magyar gárda volt. A papírmunka meg tényleg rengeteg. Visszamenőléeg előásni, amit csak szeretne látni az illető + előtte 2 hónappal elindult a doksik frissítése, újra kiadása, folyamatok ellenőrzése.

Link to comment
Megosztás:

Mi még megvártuk Kiscsikót is. Nyuszi, majd viszem amit küldött ellenértéket Gyuri. Szegény Endlos nagyon elfáradt, ha jól sejtem, mert útközben már olykor elaludt. :rolleyes:

Beszéltem vele ma, remélem a kollegája megtalált, mert nem vetted fel a telefont...útbaigazítottam hozzád

Link to comment
Megosztás:

Maci! Mikor értetek haza?

2 után picivel, nyugodt tempóban

Beszéltem vele ma, remélem a kollegája megtalált, mert nem vetted fel a telefont...útbaigazítottam hozzád

megtalált. le volt némítva a telefonom, hogy tudjak pihizni még egy kicsit. 5 utánra vártam a hívását. :rolleyes: Már el is vitte a cuccait.

Link to comment
Megosztás:

Milyen hírek vannak,mi volt tegnap?

Nos, a tegnapi nap fejleményei: meg lett szavazva minden, egyöntetűen, tehát jó úton halad minden.

A lényeg, hogy akik vezetőségi tagok, azoknak 5000 Ft a klubtagsági, és ők teljesjogú tagok. Mindenki más támogató tag. Nekik választási lehetőségük van két klubtagsági között. Az egyik teljes fórumhasználattal jár, meg miegymás (ez az olcsóbb), a másik a fórumhasználaton felül EDC (vagy mi) kedvezményeket is biztosít, meg van még más is, ami nem jut eszembe (de hamarosan Hemi úgyis leírja részletesen, és érthetően)

Az Opel Gombossal történő együtműködésről: ez is elég pongyola lesz, mert sok volt az infó, de a lényegek:

A klubtagoknak különböző kedvezményei lesznek náluk (pl kocsimosás, szervíz, meg ilyenek), jóval kedvezményesebb az új autó vásárlás, és a régi autó beszámítás is. Továbbá, ők innentől magánszemélyeknek úgy árulnak autót, hogy felajánlják a vásárlónak a klubtagságot. Negyedévente minden klubtag Opeles újságot fog kapni. És még a Blitz weekendet is megtámogatták anyagilag (bővebb és biztosabb infót ismétcsak Hemitől)

Nagyjából ennyit, esetleg még Mackó kiegészíti.

Link to comment
Megosztás:

Na miből? Megirígyelték a németek az olimpiai ötkarikát, de ötletlopáskor egyet a széfben felejtettek?

Az Audi megalapítója August Horch (1868-1951) volt. A kovács szakmát tanult fiatalember 1904-ben alapította az August Horch Motorgépjármû gyárat a Kelet-Németországban található Zwickauban. 1907-ben gurult az utakra az elsõ hathengeres jármû. Kiváló minõsége ellenére a cégnek anyagi gondjai lettek, mire 1909-ben új céget alapított Horch, amit nevének latin fordítása után Audinak nevezett. Egy év múlva versenyek sorait nyerték az Audi autók és õ vezette be 1921-ben az elsõ balkormányos és középsõ sebességváltós autókat.

1932-ben alakult meg az Auto Union az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer márkák összeolvadásaként, ezért lett a vállalat szimbóluma négy, egybe fonódó karika.

további történet itt!

Link to comment
Megosztás:

jóóó estét!

remélem csak én dolgozok most...bár volt némi családi ünneplés is nem sokkal ezelőtt :rolleyes:

valamiért második napja nem igazán tudok aludni.pedig most a hőmérséklet is kellemes,fáradt is vagyok...

a hőmérsékletet mondjuk az astra nem bírja,állandóan légkondizni kell,és hát megfogja eléggé.és szomjasabb is <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.