Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Na megkérdeztem még a fittingeket is...

Ezt írta:

"Ok, let me work up a price... Do you need everything? Oil line, oil

fittings, oil drain, oil flange, oil fitting and a complete water line kit

with fittings? "

Kell nekem minden??? Gondolom igen...benne van ebben vajon a restrictor???

de itt akkor már a csöveket is küüüdi ???

hat a csatik kellenek .. persze onnan tudod már folytatni kérdezd meg mennyi lesz

ez sajna jarulékos valamikor meg kell venni hozza ...

hogy az hozza van e azt töle kell megkérdezni ....

Link to comment
Megosztás:

de itt akkor már a csöveket is küüüdi ???

hat a csatik kellenek .. persze onnan tudod már folytatni kérdezd meg mennyi lesz

ez sajna jarulékos valamikor meg kell venni hozza ...

hogy az hozza van e azt töle kell megkérdezni ....

Ezt írta:

"11404 T3/T4 FWD water lines $153

30263 T3-Inlet gasket $8.00

30238 Oil inlet gasket $2.39

30141 Oil Drain gasket $2.39

20259 Oil Drain Flange $18.00

30500 Oil inlet flange $22

30244 Oil Drain fitting $6.25

30544 Oil Line fitting $5.00

10721 36" Oil Feed line $44.21

10722 48" Oil Feed Line $58.65

Let me know what you want to go with and I'll get you a Total.

Turbonetics does not run a restrictor."

utolsó mondat...akkor most mivaaaaaaaaaaa????

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanság kezdem körbe járni a turbósítás témát. Ahogy olvastam itt sokan benne vannak már a témában. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi éri meg jobban venni egy LET mocit úgy ahogy van, vagy venni egy másik XE blokkot és abból felépíteni LET alkatrészekkel. Gyárilag XE a kocsim, de azt a mocit nem vetném alá ennek. Szerelő háttér megvan úgyhogy arra nem kéne költeni.

Köszi! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanság kezdem körbe járni a turbósítás témát. Ahogy olvastam itt sokan benne vannak már a témában. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi éri meg jobban venni egy LET mocit úgy ahogy van, vagy venni egy másik XE blokkot és abból felépíteni LET alkatrészekkel. Gyárilag XE a kocsim, de azt a mocit nem vetném alá ennek. Szerelő háttér megvan úgyhogy arra nem kéne költeni.

Köszi! :D

vegyél egy let et

külön semmit sem fogsz kapni ......

Link to comment
Megosztás:

Jobban jársz egy gyári LET-el.

Feltéve, hogy 400 ló fölé akarod húzni a vasat, mert akkor mindegy miből építkezel. :D

Akkor már eleve motorgenerál, kovácsolt belső, nagy turbó és rendes leömlő, jobban jársz egy szabadon programozható ECU-val is.

Link to comment
Megosztás:

Jobban jársz egy gyári LET-el.

Feltéve, hogy 400 ló fölé akarod húzni a vasat, mert akkor mindegy miből építkezel. ;)

Akkor már eleve motorgenerál, kovácsolt belső, nagy turbó és rendes leömlő, jobban jársz egy szabadon programozható ECU-val is.

Én olyan max 280pacira gondoltam :D Köszi az infókat! :P

Link to comment
Megosztás:

z20lel moci = z20let moci (csak más, alacsonyabb nyomású a program)

vagyis motorikusan: öntött alu dugó, nincs spricnizés, és a többi cumó, amitől a z20let a komoly tuningosok közellensége.

viszont 6 sebességes váltó (M32), új motronic ECU... ez mindenképpen mellette szól!!!!

mindent egybevetve 270LE fölött ez is teljes motorgenerál, átalakítás, másképp rövidhalál.

a z20let/l/r 250LE-ig jó móka, afölött nagyon drága.

Link to comment
Megosztás:

z20lel moci = z20let moci (csak más, alacsonyabb nyomású a program)

vagyis motorikusan: öntött alu dugó, nincs spricnizés, és a többi cumó, amitől a z20let a komoly tuningosok közellensége.

viszont 6 sebességes váltó (M32), új motronic ECU... ez mindenképpen mellette szól!!!!

mindent egybevetve 270LE fölött ez is teljes motorgenerál, átalakítás, másképp rövidhalál.

a z20let/l/r 250LE-ig jó móka, afölött nagyon drága.

Akkor ha jól értelmezem szerkezetileg legalább olyan jó mint a let csak annyi hogy alapból gyengébb.Családiasabb atókat nézegetek és ezért érdeklődöm. :D

Link to comment
Megosztás:

az opc extrásabb azért. de a xenon hiányzik belőle (széria elvileg, de ebből szokás szerint a javításkor kimaradt), a lel-ben meg 6 sebességes váltó van, az mellette szól. mondjuk az opc ötödik fokozata kicsit hosszabb, mint a lel hatodik fokozata.

lehet, hogy én is a lel-t választanám, habár az opc ritkaság, 500db-ot gyártottak belőle... mégis inkább az kéne. :D

Link to comment
Megosztás:

a lel fő tudománya, hogy a 0,6bar maximális töltőnyomás mellett igen hosszú élettartammal lehet számolni. amint tolod rá a stufe-1-et (kb. 2 hét után :D), ezt máris buktad. ha meg tudod állni, akkor a lel a főnyeremény... olyan mint egy 1.9 tádé, elvisz a plutóra meg vissza.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.