Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Persze gizda...csak így épp, hogy fog tudni futni egy 12 alját...az meg ma már nem akkora szám, mint 5 évvel ezelőtt...

állandoan ez a 400m hez valao hasonlitas megy !?!??!?!?!?

MINEK ??? nem csak gyorsulas miatt lehet épiteni erös kocsit

én szeretek ám kocsikazni is erös géppel

sokkal izgalmasabb tud lenni mint a 400méter .....

valamelyik kakuk matyi a gyorsulásrol kimehetne a verdájával a hungaroring nyiltnapra

hát lehet még a gyári c20let z20let is oda veri egy normalis kocsiban

mert azokkal csak egyenesen lehet menni de az nem tul nagy kunszt ...

én a ringen báár elég régen voltam nyiltnapon

de 2*24 perc alatt csavarni lehettett a polombol a vizet ha ugy rendesen odarakod magad .....

a sok ujgazdag gizda is csak a célegyenseben hajtotta az evo-t meg az m3 at

utána mindig kaptak fél kört a kanyargos részen ......

Link to comment
Megosztás:

És visszaalakítani bowdenesre a kuplungot, rudazatosra a váltót és egy Hürlimann F28?

Az birja az 500 lovat.

Csuklóra sajnos én se tudok okosabbat, esetleg tudok szerezni egy címet, ahol tudnának segíteni.

mennyi lenne egy Hürlimann F28 kompletten? megfontolandó, mert lehet plug'n'play F28 beépító kit-et kapni F23 helyére Z20LET-hez.

a csuklós ügyre még visszatérünk, ha tudsz vkit, aki csinál brutkó csuklókat, akkor az érdekelne!

Link to comment
Megosztás:

állandoan ez a 400m hez valao hasonlitas megy !?!??!?!?!?

MINEK ??? nem csak gyorsulas miatt lehet épiteni erös kocsit

én szeretek ám kocsikazni is erös géppel

sokkal izgalmasabb tud lenni mint a 400méter .....

valamelyik kakuk matyi a gyorsulásrol kimehetne a verdájával a hungaroring nyiltnapra

hát lehet még a gyári c20let z20let is oda veri egy normalis kocsiban

mert azokkal csak egyenesen lehet menni de az nem tul nagy kunszt ...

én a ringen báár elég régen voltam nyiltnapon

de 2*24 perc alatt csavarni lehettett a polombol a vizet ha ugy rendesen odarakod magad .....

a sok ujgazdag gizda is csak a célegyenseben hajtotta az evo-t meg az m3 at

utána mindig kaptak fél kört a kanyargos részen ......

ez az elképelésem, hogy pályanapra alkalmas lesz az astra. az kell, hogy eléggé strapabíró legyen. és ott nem árt egy kis súly sem, hogy legyen kellő tapadás.

Link to comment
Megosztás:

állandoan ez a 400m hez valao hasonlitas megy !?!??!?!?!?

....

Hát ha gyorsulásról beszélgetünk, meg ha Oszinak az a célja, hogy 11.99-et menjen az autója, akkor nagyon nem lehet máshoz viszonyítani... :D

Amúgy meg azért mert mondjuk Te nem tudsz róla, igen sokan akik ma a drag élvonalába tartoznak elég sűrűn ott vannak a Hungaroringen és kőröznek...

Elég komoly kis verseny is megy köztük...

Szóval amiről nem tudsz az még nem azt jelenti, hogy nincs... :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

kész vagy már ??

Nem nagyon tudtam mostanában foglalkozni vele, az Astra már készen van, de hoztak helyette egy A Corsát.

Most meg két hétre hazajön anyu is és tuti talál nekem elég elfoglaltságot, hogy ne legyen időm ezalatt befejezni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Itt még gyári szívósorral megy, mert még nincs kész a Klasen-szívósor végleges alu verziója.

Ezen tesztelték a műanyag modellt, ami alapján majd gyártják a szívósorokat, akkor még nem végleges nyomáson 479LE ás 583Nm lett az eredmény GT3076R-el. Nem merték tovább emelni a nyomást a tesztelések alatt, mert féltek, hogy szétnyomta volna a műanyag modellt.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon komoly.....kíváncsi lennék mennyibe került a project. :D

Amúgy ilyet sem sűrűn látni.f28

2000 ojrót nem ér meg. legalábbis nekem. nem tud az f28 annyival többet, mint az f23. ennyiért lehet szerezni m32-est, nagyon keveset futottat. és még az se ér (nekem) ennyit. ha a muha csabi féle valami (nem tudom mi, mert még mindig nem mondta el) nem jön be, akkor tényleg összerakom az aszinkron f23-at, az legalább biztosan megfelel. akkor már csak a demó bá' féle féltengely gyártóra kell rágyúrjak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

nagyon kemény tényleg az astra. mondjuk a 4-500le mellé a 300km/h kicsit erősnek tűnik. óra szerint legfeljebb.

miért az sok szerinted ??

nekem ~300le mellé 270km/h felett valamivel ??

és ez GPS el és kmorával mértem 2km/h volt a difi a gps és az ora közt ....

és böven volt még benne 6500-6700rpm körül volt asszem

de szerintem a 300le nem tudta volna leforgatni 7200ig ...

Link to comment
Megosztás:

Itt még gyári szívósorral megy, mert még nincs kész a Klasen-szívósor végleges alu verziója.

Ezen tesztelték a műanyag modellt, ami alapján majd gyártják a szívósorokat, akkor még nem végleges nyomáson 479LE ás 583Nm lett az eredmény GT3076R-el. Nem merték tovább emelni a nyomást a tesztelések alatt, mert féltek, hogy szétnyomta volna a műanyag modellt.

vizes cooler nagy turbo 400le :lol:

vicces lehet

projectnova107.jpg

castlecombe25409021.jpg

ez sem gyerekjatek

17052009080.jpg

1218751210715vKL.jpg

Link to comment
Megosztás:

voszi als ha kell lessz ,de értelme nem sok...max show de aqzt hagyjuk antinak...cserélgessen ő turbinakerekeket az olajjal eggyüt , soniknak sztem igaza van télleg sokkal jobb több élmény 10x egy nyilt nap egy pályán vagy csak kocsikázni mint az a szaros gyorsulás balázs volt kint hozáteszem amiota megvette a motoromat nem tekerte 1 barnál följebb de ez az ő dolga (jonagy barom) és hát igen a fütómű nagyon számit fékek stb a power is de sokat nem viszont nagyon nagy élmény

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.