Fort Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 Na, a 70 km megtétele után nézd meg az olajbetöltő sapka (710-es alkatrész, ugye. :) ) alját, nem is lesz olajhabos. De még a "tanksapka" sem,ugye Zsomat? :D <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október24, 2010 Megoszt Elküldve Október24, 2010 nnem csak fura hogy 210 körül megy és akkor forog 6000 körül ha jol emlékszem. Ha az enyém ennyit menne,valószínűleg már nem élnék,vagy mögöttem 50km-es körzetben szmogriadót rendelnének el! :D Egyébként kb 3500- 4000-ig alig akar füstölni,na de az felett jön az ajándék a autóknak akik az autóm hátulját centizgetik! (ezután lemaradnak inkább) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 nnem csak fura hogy 210 körül megy és akkor forog 6000 körül ha jol emlékszem. Az enyém: link Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Az enyém: link :) <_< Azért még nincs veszve ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Szia! az 1. kérdésnél a cső a kipuff leömlő tetején 2 furaton megy be a leömlőbe. Akkor az honnan jön és merre megy, és megszüntethető, mert láttam olyan verziókat ahol az nincs. 3. kérdés: A termosztátházon akkor ledugózhatom a csövet? Mert nincs tartályom az ablakspricnin kívül. Köszi a válaszért! 1, Az nem szükséges, nekem sincs a C20XE leömlőn :) 3. Hát nem tudom, hogy mennyire lesz szerencsés dolog ledugózni. Szerintem max légtelenítésért felelhet, ergo egy próbát megérhet ledugózva. Mindenesetre erre oda kell figyelni (túlmelegedés pl.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Igen ide szántam a 1596-os hozzászóláshoz válaszoltam csak sajnos az előzményt kitöröltem és így már semmi értelme ha csak beleolvasol. Jaaa, bocs. Így már oké, csak fura volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 Jaaa, bocs. Így már oké, csak fura volt. :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve Október25, 2010 Megoszt Elküldve Október25, 2010 jolvan akkor megnyugodtam. Seth az enyém is valahogy így van most hogy látom már ismerős volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Csak nem úsztam meg a veztengelyjeladó+főtengely jeladó cserét... Szoftverfrissítés volt a megoldás a check engine lámpámra, viszont /egy kis ismétlés/, előző tulaj jóhiszeműen a pápai opel márkaszervízhez vitte az autót ahol is kicseréltettek vele kb minden jeladót. Hogy spóroljon gondolom ajánlották neki h utángyártottat rakjon mer azis jó! Na persze utána maradt a hiba+rosszul indult(r tamas néven írt ebbe a fórumba pár oldallal előrébb). Ugye ezután a szakim végzett rajt szoftverfrissítést, rendbe is jött ez, viszont ha nehezen gyújt, akkor bevillant a másik narancs lámpa (villáskulcsos). Akkor jött leszabályzás stb, ha jól gyújt semmi, út közbe se csinál semmi gondot. Totál elegem lett és elvittem most wessz-hez, átnézték szétszedték kimérték a kábeleket megnézték computert semmi gond, csak a hülye olasz utángyártott jeladók nem azt csinálják amit kéne csinálniuk! Szval a legvalószínűbb h az eredetileg bennlévő jeladók jók voltak, csak motorvezérlés frissítés kellett volna, de csak azért is elrontották a "márkaszervízben". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Csak nem úsztam meg a veztengelyjeladó+főtengely jeladó cserét... Szoftverfrissítés volt a megoldás a check engine lámpámra, viszont /egy kis ismétlés/, előző tulaj jóhiszeműen a pápai opel márkaszervízhez vitte az autót ahol is kicseréltettek vele kb minden jeladót. Hogy spóroljon gondolom ajánlották neki h utángyártottat rakjon mer azis jó! Na persze utána maradt a hiba+rosszul indult(r tamas néven írt ebbe a fórumba pár oldallal előrébb). Ugye ezután a szakim végzett rajt szoftverfrissítést, rendbe is jött ez, viszont ha nehezen gyújt, akkor bevillant a másik narancs lámpa (villáskulcsos). Akkor jött leszabályzás stb, ha jól gyújt semmi, út közbe se csinál semmi gondot. Totál elegem lett és elvittem most wessz-hez, átnézték szétszedték kimérték a kábeleket megnézték computert semmi gond, csak a hülye olasz utángyártott jeladók nem azt csinálják amit kéne csinálniuk! Szval a legvalószínűbb h az eredetileg bennlévő jeladók jók voltak, csak motorvezérlés frissítés kellett volna, de csak azért is elrontották a "márkaszervízben". Nálunk nincsenek ilyen gondok, igaz Fort? :o Méghogy a diesellel vigyázni kell, hát azt mondom egy benzines sokkal jobban meg tudja keseríteni a tulaj életét, egyszerűen nem tudod hogy mi a probléma a rengeteg jeladó, cumputer, szonda meg minden között... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Nálunk nincsenek ilyen gondok, igaz Fort? :D Méghogy a diesellel vigyázni kell, hát azt mondom egy benzines sokkal jobban meg tudja keseríteni a tulaj életét, egyszerűen nem tudod hogy mi a probléma a rengeteg jeladó, cumputer, szonda meg minden között... Ahogy olvasgatom én is a benzinesek írásait,a miénk ehhez képest egyszerű mint egy faék! :) Szerettem volna én is egy újabb dízelt venni,de ezek miatt is maradtam ennél!Sajnos nincs pénzem szakszervízbe hordani, ennek meg minden baját megcsinálta eddig a szerelőm!Sajnos az ő gépe sem kommunikált az autómmal,így marad egy szakszervizes látogatás a jövő hónapban!Szerencsére az Isuzu motor is bevált eddig (semmi hiba,kopp-kopp)és örülnék ha még sokáig nem kellene hozzá nyúlni az olajcserén kívül! Találkoztam az autóm volt gazdájával,érdekes dolgokat mondott az autóról és az eladásáról,de ezt majd az "egyéb csevegés"-be leírom! :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Hát na, az 17DT-ben mi romlana el? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Hát na, az 17DT-ben mi romlana el? :D Reméljük Adam1-el hogy soha semmi :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Hát na, az 17DT-ben mi romlana el? :o Japán dízel...Énis eddig csak jókat hallottam róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Japán dízel...Énis eddig csak jókat hallottam róla. Első autóm Nissan Bluebird 2.0D volt. '88-ban német tűzoltóautóként kezdte a karrierjét, majd 240e kmnél került a családba és 280nál enyém lett. 300nál beszámolták, de ekkor már az olajfogyasztás havi 5l volt, motort cseréltek benne és még ma is szoktam látni a kicsikét igaz nagyon le van lakva... Szerettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Első autóm Nissan Bluebird 2.0D volt. '88-ban német tűzoltóautóként kezdte a karrierjét, majd 240e kmnél került a családba és 280nál enyém lett. 300nál beszámolták, de ekkor már az olajfogyasztás havi 5l volt, motort cseréltek benne és még ma is szoktam látni a kicsikét igaz nagyon le van lakva... Szerettem Az autóm előző gazdájával beszélgettem kicsit!Az autóban 290.000 km volt mikor eladta!(most 120 van az órában :o ) Szerencsére utolsó olajcserekor egyszer sem kellett utána töltenem,most nem régen cseréltem és remélem ennyi maradt az olajfogyasztása most is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Az autóm előző gazdájával beszélgettem kicsit!Az autóban 290.000 km volt mikor eladta!(most 120 van az órában :o ) Szerencsére utolsó olajcserekor egyszer sem kellett utána töltenem,most nem régen cseréltem és remélem ennyi maradt az olajfogyasztása most is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
KISHONŐR Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Sziasztok! Egy 1997-es B vectrám van, a mototr típusa X20DTL, a gond vele a következő: időnként minden előjel nélkül a fordulatszám nem megy fel 2500 fölé, a kocsi nem húz, semmi ereje, mintha nem lenne rajta turbó. A motorkontroll lámpa világít, a motor újraindítása után elalszik. ( Egy időre. ) Az autó viszont továbbra sem húz. Találkozott már valaki ilyen hibával? Az OPEL szervízben úgy orovosolnák a hibát, hogy sorba cserélnék ki az alkatrészeket, amíg meg nem javul, de ez ki tudja, milyen összegnél következne be, ezt inkább nem vállalom be. :o Írjatok, ha van ötletetek, köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Az autóm előző gazdájával beszélgettem kicsit!Az autóban 290.000 km volt mikor eladta!(most 120 van az órában :o ) Szerencsére utolsó olajcserekor egyszer sem kellett utána töltenem,most nem régen cseréltem és remélem ennyi maradt az olajfogyasztása most is :) Az olajfogyasztás messze nem minden, ezt jobb ha tudod. :D Emellett az isuzu motort elég nehéz kinyírni. Szerintem egy idő után majd a kasztni fog széthullani a motor körül, és nem fordítva :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Az olajfogyasztás messze nem minden, ezt jobb ha tudod. :D Emellett az isuzu motort elég nehéz kinyírni. Szerintem egy idő után majd a kasztni fog széthullani a motor körül, és nem fordítva :) Ezzel egyet értünk Adam1,de ha a motorhoz kell nyúlni,azok már nem kis összegek! Nekem már ez is öröm,hogy látszólag és hallhatólag is szuper a motorja ennyi km után is és nem kell litereket rátöltögetnem,legalább ezzel spórolhatok kicsit! A kasztni lerohad a motor körül,majd a futómű fog atomjaira hullania,akkor kiveszem belőle és eladom! :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Ezzel egyet értünk Adam1,de ha a motorhoz kell nyúlni,azok már nem kis összegek! Nekem már ez is öröm,hogy látszólag és hallhatólag is szuper a motorja ennyi km után is és nem kell litereket rátöltögetnem,legalább ezzel spórolhatok kicsit! A kasztni lerohad a motor körül,majd a futómű fog atomjaira hullania,akkor kiveszem belőle és eladom! :o Én 10 ezer km-enként beletöltök 1 liter olajat, de nem sajnálom tőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
enemypett Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Én 10 ezer km-enként beletöltök 1 liter olajat, de nem sajnálom tőle :o És mikor szoktad cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 És mikor szoktad cserélni? Szerintem elírta csak és 10.000 km alatt tölt bele 1 litert,de jogos a kérdés :) Én a 10.000 km-t amint eléri és megjön a fizetésem,már cserélem is! :D (még 890.000 van vissza,ha érted :o ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 És mikor szoktad cserélni? Eddig 10 ezrenként. Ez alatt kell utántölteni 1 litert, hogy végig picivel maximum alatt tartsam a szintet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Szerintem elírta csak és 10.000 km alatt tölt bele 1 litert,de jogos a kérdés :) Én a 10.000 km-t amint eléri és megjön a fizetésem,már cserélem is! :D (még 890.000 van vissza,ha érted :o ) Igen, annyiból elírás, hogy azt kellett volna írjam, 10 ezer alatt utántöltök 1 litert, nem sajnálom tőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts