Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Na, a 70 km megtétele után nézd meg az olajbetöltő sapka (710-es alkatrész, ugye. :) ) alját, nem is lesz olajhabos.

De még a "tanksapka" sem,ugye Zsomat? :D <_<

Elküldve
nnem csak fura hogy 210 körül megy és akkor forog 6000 körül ha jol emlékszem.

Ha az enyém ennyit menne,valószínűleg már nem élnék,vagy mögöttem 50km-es körzetben szmogriadót rendelnének el! :D

Egyébként kb 3500- 4000-ig alig akar füstölni,na de az felett jön az ajándék a autóknak akik az autóm hátulját centizgetik!

(ezután lemaradnak inkább) :)

Elküldve
Szia! az 1. kérdésnél a cső a kipuff leömlő tetején 2 furaton megy be a leömlőbe. Akkor az honnan jön és merre megy, és megszüntethető, mert láttam olyan verziókat ahol az nincs. 3. kérdés: A termosztátházon akkor ledugózhatom a csövet? Mert nincs tartályom az ablakspricnin kívül.

Köszi a válaszért!

1, Az nem szükséges, nekem sincs a C20XE leömlőn :)

3. Hát nem tudom, hogy mennyire lesz szerencsés dolog ledugózni. Szerintem max légtelenítésért felelhet, ergo egy próbát megérhet ledugózva. Mindenesetre erre oda kell figyelni (túlmelegedés pl.)

Elküldve
Igen ide szántam a 1596-os hozzászóláshoz válaszoltam csak sajnos az előzményt kitöröltem és így már semmi értelme ha csak beleolvasol.

Jaaa, bocs. Így már oké, csak fura volt. :)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Csak nem úsztam meg a veztengelyjeladó+főtengely jeladó cserét...

Szoftverfrissítés volt a megoldás a check engine lámpámra, viszont /egy kis ismétlés/, előző tulaj jóhiszeműen a pápai opel márkaszervízhez vitte az autót ahol is kicseréltettek vele kb minden jeladót. Hogy spóroljon gondolom ajánlották neki h utángyártottat rakjon mer azis jó! Na persze utána maradt a hiba+rosszul indult(r tamas néven írt ebbe a fórumba pár oldallal előrébb). Ugye ezután a szakim végzett rajt szoftverfrissítést, rendbe is jött ez, viszont ha nehezen gyújt, akkor bevillant a másik narancs lámpa (villáskulcsos). Akkor jött leszabályzás stb, ha jól gyújt semmi, út közbe se csinál semmi gondot. Totál elegem lett és elvittem most wessz-hez, átnézték szétszedték kimérték a kábeleket megnézték computert semmi gond, csak a hülye olasz utángyártott jeladók nem azt csinálják amit kéne csinálniuk! Szval a legvalószínűbb h az eredetileg bennlévő jeladók jók voltak, csak motorvezérlés frissítés kellett volna, de csak azért is elrontották a "márkaszervízben".

Elküldve
Csak nem úsztam meg a veztengelyjeladó+főtengely jeladó cserét...

Szoftverfrissítés volt a megoldás a check engine lámpámra, viszont /egy kis ismétlés/, előző tulaj jóhiszeműen a pápai opel márkaszervízhez vitte az autót ahol is kicseréltettek vele kb minden jeladót. Hogy spóroljon gondolom ajánlották neki h utángyártottat rakjon mer azis jó! Na persze utána maradt a hiba+rosszul indult(r tamas néven írt ebbe a fórumba pár oldallal előrébb). Ugye ezután a szakim végzett rajt szoftverfrissítést, rendbe is jött ez, viszont ha nehezen gyújt, akkor bevillant a másik narancs lámpa (villáskulcsos). Akkor jött leszabályzás stb, ha jól gyújt semmi, út közbe se csinál semmi gondot. Totál elegem lett és elvittem most wessz-hez, átnézték szétszedték kimérték a kábeleket megnézték computert semmi gond, csak a hülye olasz utángyártott jeladók nem azt csinálják amit kéne csinálniuk! Szval a legvalószínűbb h az eredetileg bennlévő jeladók jók voltak, csak motorvezérlés frissítés kellett volna, de csak azért is elrontották a "márkaszervízben".

Nálunk nincsenek ilyen gondok, igaz Fort? :o

Méghogy a diesellel vigyázni kell, hát azt mondom egy benzines sokkal jobban meg tudja keseríteni a tulaj életét, egyszerűen nem tudod hogy mi a probléma a rengeteg jeladó, cumputer, szonda meg minden között...

Elküldve
Nálunk nincsenek ilyen gondok, igaz Fort? :D

Méghogy a diesellel vigyázni kell, hát azt mondom egy benzines sokkal jobban meg tudja keseríteni a tulaj életét, egyszerűen nem tudod hogy mi a probléma a rengeteg jeladó, cumputer, szonda meg minden között...

Ahogy olvasgatom én is a benzinesek írásait,a miénk ehhez képest egyszerű mint egy faék! :)

Szerettem volna én is egy újabb dízelt venni,de ezek miatt is maradtam ennél!Sajnos nincs pénzem szakszervízbe hordani,

ennek meg minden baját megcsinálta eddig a szerelőm!Sajnos az ő gépe sem kommunikált az autómmal,így marad egy szakszervizes látogatás a jövő hónapban!Szerencsére az Isuzu motor is bevált eddig (semmi hiba,kopp-kopp)és örülnék ha még sokáig nem kellene hozzá nyúlni az olajcserén kívül!

Találkoztam az autóm volt gazdájával,érdekes dolgokat mondott az autóról és az eladásáról,de ezt majd az "egyéb csevegés"-be leírom! :o

Elküldve
Japán dízel...Énis eddig csak jókat hallottam róla.

Első autóm Nissan Bluebird 2.0D volt. '88-ban német tűzoltóautóként kezdte a karrierjét, majd 240e kmnél került a családba és 280nál enyém lett. 300nál beszámolták, de ekkor már az olajfogyasztás havi 5l volt, motort cseréltek benne és még ma is szoktam látni a kicsikét igaz nagyon le van lakva... Szerettem

Elküldve
Első autóm Nissan Bluebird 2.0D volt. '88-ban német tűzoltóautóként kezdte a karrierjét, majd 240e kmnél került a családba és 280nál enyém lett. 300nál beszámolták, de ekkor már az olajfogyasztás havi 5l volt, motort cseréltek benne és még ma is szoktam látni a kicsikét igaz nagyon le van lakva... Szerettem

Az autóm előző gazdájával beszélgettem kicsit!Az autóban 290.000 km volt mikor eladta!(most 120 van az órában :o ) Szerencsére utolsó olajcserekor egyszer sem kellett utána töltenem,most nem régen cseréltem és remélem ennyi maradt az olajfogyasztása most is :D

Elküldve
Az autóm előző gazdájával beszélgettem kicsit!Az autóban 290.000 km volt mikor eladta!(most 120 van az órában :o ) Szerencsére utolsó olajcserekor egyszer sem kellett utána töltenem,most nem régen cseréltem és remélem ennyi maradt az olajfogyasztása most is :D

shock.gif

Elküldve

Sziasztok!

Egy 1997-es B vectrám van, a mototr típusa X20DTL, a gond vele a következő:

időnként minden előjel nélkül a fordulatszám nem megy fel 2500 fölé, a kocsi nem húz, semmi ereje, mintha nem lenne rajta turbó. A motorkontroll lámpa világít, a motor újraindítása után elalszik. ( Egy időre. ) Az autó viszont továbbra sem húz. Találkozott már valaki ilyen hibával?

Az OPEL szervízben úgy orovosolnák a hibát, hogy sorba cserélnék ki az alkatrészeket, amíg meg nem javul, de ez ki tudja, milyen összegnél következne be, ezt inkább nem vállalom be. :o

Írjatok, ha van ötletetek, köszönöm.

Elküldve
Az autóm előző gazdájával beszélgettem kicsit!Az autóban 290.000 km volt mikor eladta!(most 120 van az órában :o ) Szerencsére utolsó olajcserekor egyszer sem kellett utána töltenem,most nem régen cseréltem és remélem ennyi maradt az olajfogyasztása most is :)

Az olajfogyasztás messze nem minden, ezt jobb ha tudod. :D

Emellett az isuzu motort elég nehéz kinyírni. Szerintem egy idő után majd a kasztni fog széthullani a motor körül, és nem fordítva :)

Elküldve
Az olajfogyasztás messze nem minden, ezt jobb ha tudod. :D

Emellett az isuzu motort elég nehéz kinyírni. Szerintem egy idő után majd a kasztni fog széthullani a motor körül, és nem fordítva :)

Ezzel egyet értünk Adam1,de ha a motorhoz kell nyúlni,azok már nem kis összegek!

Nekem már ez is öröm,hogy látszólag és hallhatólag is szuper a motorja ennyi km után is és nem kell litereket rátöltögetnem,legalább ezzel spórolhatok kicsit!

A kasztni lerohad a motor körül,majd a futómű fog atomjaira hullania,akkor kiveszem belőle és eladom! :o

Elküldve
Ezzel egyet értünk Adam1,de ha a motorhoz kell nyúlni,azok már nem kis összegek!

Nekem már ez is öröm,hogy látszólag és hallhatólag is szuper a motorja ennyi km után is és nem kell litereket rátöltögetnem,legalább ezzel spórolhatok kicsit!

A kasztni lerohad a motor körül,majd a futómű fog atomjaira hullania,akkor kiveszem belőle és eladom! :o

Én 10 ezer km-enként beletöltök 1 liter olajat, de nem sajnálom tőle :D

Elküldve
És mikor szoktad cserélni?

Szerintem elírta csak és 10.000 km alatt tölt bele 1 litert,de jogos a kérdés :)

Én a 10.000 km-t amint eléri és megjön a fizetésem,már cserélem is! :D (még 890.000 van vissza,ha érted :o )

Elküldve
És mikor szoktad cserélni?

Eddig 10 ezrenként.

Ez alatt kell utántölteni 1 litert, hogy végig picivel maximum alatt tartsam a szintet.

Elküldve
Szerintem elírta csak és 10.000 km alatt tölt bele 1 litert,de jogos a kérdés :)

Én a 10.000 km-t amint eléri és megjön a fizetésem,már cserélem is! :D (még 890.000 van vissza,ha érted :o )

Igen, annyiból elírás, hogy azt kellett volna írjam, 10 ezer alatt utántöltök 1 litert, nem sajnálom tőle.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.