Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Hengerfejtömítésnél nyomja ki a vizet, egyelőre semmi más rendellenességet nem lehet észrevenni a motoron. Hőgombáknál kicseréltük a tömítést, mert ott is szivárgott a víz, most kíváncsi leszek mennyire fogja folyatni a blokknál.

Tudnátok írni nekem egy listát hogy generálnál mit szokás csinálni, illetve milyen tömítéseket, alkatrészeket kell vegyek? Még azelőtt meg akarom csinálni mielőtt nagyobb baj lesz, illetve lelkiekben felkészülök az összegre. :pinch:

ez is mutatja hogy tényleg csak óra szerint van 189ezer km a kocsiban <_<

Szia Bocsek!

Talán a jobbik rossz hogy a tömítésnél kifelé nyomja a vizet és nem befelé dolgozik!Nem tudom hogy ilyenkor nem e elég egy új tömítés,hanem mást is kell csinálni,majd akinek volt már ilyen,megírja a hozzá való kellékeket!

Az km óra meg nem mutat semmit csak egy megtett távolságot!Ismerek olyat,akinél 100ezernél lett hengerfejes és olyat is,aki 450ezernél jár minden hiba nélkül az autóval!

Link to comment
Megosztás:

Szia Bocsek! Talán a jobbik rossz hogy a tömítésnél kifelé nyomja a vizet és nem befelé dolgozik!Nem tudom hogy ilyenkor nem e elég egy új tömítés,hanem mást is kell csinálni,majd akinek volt már ilyen,megírja a hozzá való kellékeket! Az km óra meg nem mutat semmit csak egy megtett távolságot!Ismerek olyat,akinél 100ezernél lett hengerfejes és olyat is,aki 450ezernél jár minden hiba nélkül az autóval!

Nos, az én autómat 328 000 km-rel vitte el a kereskedő. Lehet tippelni, hogy az új tulaj mennyivel vette meg.

Link to comment
Megosztás:

Nos, az én autómat 328 000 km-rel vitte el a kereskedő. Lehet tippelni, hogy az új tulaj mennyivel vette meg.

Én arra gondoltam hogy nem feltétlen van szoros összefüggés a km állása és hogy hengerfejes lesz az autó!

200 alatt volt szerintem,mert a magyaroknak 200e feletti km állás már sok és elrettentő!

185.000 a tippem! :icon10:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

B vectra vásárlásán gondolkodom, találtam egy nagyon szép 2.6 V6-ot kint németországban tulajtól 147.000km-rel vajbőr belsővel, digit klíma, stb stb. Az lenne a kérdésem h tudtok-e vmit erről a motorról h vannak-e betegségei, mire figyeljek oda mikor megnézem, (B vectra betegségeket nagyjából sejtem van a családban egy Z22se motoros) én kifejezetten a motorra lennék kíváncsi, természetesen viszek magammal diagnosztikát is. A motorkód Y26SE. illetve az a kérdésem volna még h ez miben különbözik illetve sokban eltér-e az X25XE-től.???!!!

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

B vectra vásárlásán gondolkodom, találtam egy nagyon szép 2.6 V6-ot kint németországban tulajtól 147.000km-rel vajbőr belsővel, digit klíma, stb stb. Az lenne a kérdésem h tudtok-e vmit erről a motorról h vannak-e betegségei, mire figyeljek oda mikor megnézem, (B vectra betegségeket nagyjából sejtem van a családban egy Z22se motoros) én kifejezetten a motorra lennék kíváncsi, természetesen viszek magammal diagnosztikát is. A motorkód Y26SE. illetve az a kérdésem volna még h ez miben különbözik illetve sokban eltér-e az X25XE-től.???!!!

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv.

Csak annyira ismerem a két motort,hogy ismerősnek van x25xe meg másiknak omegában van ilyen motor.

Tudtommal nagyjából annyi a különbség,hogy az y26 euro3 ugye,meg elektromos gázpedálos.

Havernak manuális váltós van,kuplungját könnyen széttekeri a 230Nm és nem olcsó összerakni.(150-200e)

Meg óvatos vezetéssel,megfelelő körülmények között le lehet vinni a fogyasztását 10 alá.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! B vectra vásárlásán gondolkodom, találtam egy nagyon szép 2.6 V6-ot kint németországban tulajtól 147.000km-rel vajbőr belsővel, digit klíma, stb stb. Az lenne a kérdésem h tudtok-e vmit erről a motorról h vannak-e betegségei, mire figyeljek oda mikor megnézem, (B vectra betegségeket nagyjából sejtem van a családban egy Z22se motoros) én kifejezetten a motorra lennék kíváncsi, természetesen viszek magammal diagnosztikát is. A motorkód Y26SE. illetve az a kérdésem volna még h ez miben különbözik illetve sokban eltér-e az X25XE-től.???!!! Válaszaitokat előre is köszönöm. üdv.

Szerintem hagyd a fenébe. Annyira ritka kombináció a 2,6V6 motor és a B Vectra, hogy szerintem itthon egy darab sincsen. Minden alkatrészt aranyárban fogsz megkapni hozzá. Kis túlzással egy anyacsavar is 3x annyiba kerül, ha V6-ba megy. A szerelők nem szeretik, mert szinte minden aprósághoz ki kell venni, vagy billenteni a motort (pl generátor csere), ezért sokan nem is vállaják. Vegyél egy sima 4 hengereset, pl az X20XEV, kiforrott megbízható motor.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem hagyd a fenébe. Annyira ritka kombináció a 2,6V6 motor és a B Vectra, hogy szerintem itthon egy darab sincsen. Minden alkatrészt aranyárban fogsz megkapni hozzá. Kis túlzással egy anyacsavar is 3x annyiba kerül, ha V6-ba megy. A szerelők nem szeretik, mert szinte minden aprósághoz ki kell venni, vagy billenteni a motort (pl generátor csere), ezért sokan nem is vállaják. Vegyél egy sima 4 hengereset, pl az X20XEV, kiforrott megbízható motor.

Köszönöm szépen a válaszaitokat! Most elgondolkodtam egy kicsit, pedig nagyon tetszik....

Link to comment
Megosztás:

Viszont legalább B2-ben van, szétrohadni már nem fog alattad! ;) (Tudtommal a ráncfelvarrás után került be a kínálatba a 2.6 V6) Egyébiránt irigykedem, néha én is szívesen átülnék az 1.6 16V-ből egy 2.5-ös V6-ba.

Amikor tankolni kell, akkor is? :)

Link to comment
Megosztás:

Amikor tankolni kell, akkor is? :)

Erre egy nagyon jó barátom mondaná: "Pénz nem számít abból van a legkevesebb"...... :-)

Igen én is utánna olvastam ennek,h csak gen2-ben van benne, illetve eleve csak gen2-ket néztem, alvázvédelem illetve "gyerekbetegségek" miatt is, mivel az a gen 2-re már ki lettek küszöbölve...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem bánnám ezt a kis kompromisszumot. Plusz, ahogyan én vezetek 10 napból 9-szer, lehet, hogy 10 liter körül kijönnék vele átlagban. Az az 1 nap pedig mindenért kárpótolna.

Én így vagyok a motorozással!Lehet hogy megeszik 9-10 litert 100km-en,de az a 100km,az élmény!Jelenleg autóban,főleg hogy dolgozni járok vele,nem tetszene a 9 feletti fogyasztás!Hobbi szinten viszont kevésbé érdekelne,mert amikor elmegyünk kirándulni vagy hetente 1-2 szer használnám az autót,akkor elviselném és nagyobb élmény is lenne vele közlekedni!Persze,nem is kopna annyira és szereltetni sem kellene annyit,mint ha havi 2-3000km mennék vele!Ezt mindenki maga dönti el hogy mit engedhet meg magának!

Aki spórolni akar az vegyen robogót + Suzukit! :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem bánnám ezt a kis kompromisszumot. Plusz, ahogyan én vezetek 10 napból 9-szer, lehet, hogy 10 liter körül kijönnék vele átlagban. Az az 1 nap pedig mindenért kárpótolna.

Autobahn belső sáv ördöge tempóra van csinálva nagyon érződik rajta. Olyan hosssssszúúú a kézi váltója, hogyha jól emlékszem a kettő 110,három 170,négynek 210nél van vége.

Harmadikban előzgettem vele 80-130 között,de nem volt meg a húúúúb++ ez de megy érzés. Pályán 150-220 között az való a V6-nak szvsz.

Link to comment
Megosztás:

Erre egy nagyon jó barátom mondaná: "Pénz nem számít abból van a legkevesebb"...... :-) Igen én is utánna olvastam ennek,h csak gen2-ben van benne, illetve eleve csak gen2-ket néztem, alvázvédelem illetve "gyerekbetegségek" miatt is, mivel az a gen 2-re már ki lettek küszöbölve...

Valami "jól sikerült", máskülönben nem lehetne látni annyi rohadó B2-t. A hátsó sárvédőívnél.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem bánnám ezt a kis kompromisszumot. Plusz, ahogyan én vezetek 10 napból 9-szer, lehet, hogy 10 liter körül kijönnék vele átlagban. Az az 1 nap pedig mindenért kárpótolna.

Azt csak te tudhatod, hogy mire fogod használni az autót. Évi 5-10 ezer km-re, megfelel. De ha 30-40-et kell menned, akkor nem biztos, hogy kifizetődő.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes ez a lóerő / "húdemegy" kérdés. Munkatársam igazi autób_zi (a jó értelemben véve), egy toyota supra motort rakott át egy kisebb totya kasznijába (AE86, ha jól emlékszem). No, az tényleg úgy gyorsul, hogy levegőt nem kapsz, elképesztő, ahogy negyedikben is nyikkan a hátsó kerék, és megriszálja a seggét, mégsem éreztem úgy, hogy óóóóhhhbazzzbeszarok. Először nem is tudtam hova tenni a dolgot, soha nem is ültem még hasonlóan erős kocsiban, de végül rájöttem, mi nem stimmel: annyira rövidek a fokozatok, illetve annyira könnyen elgyorsul a cucc, hogy élvezni sincs időd, már vége, 240-nel repesztesz. Egyszerűen túl erős az egész.

2.5 V6-ban még sohasem ültem, de az az erő kombinálva a Vectra gyönyörű formájával pusztítóan izgalmas lehet. Elégedett vagyok én a jó kis X16XEL-lel is, de néha olyan frankó lenne túrni neki, ahhoz pedig a 100 ló egy ekkora kocsiban nagyon kevés.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem hagyd a fenébe. Annyira ritka kombináció a 2,6V6 motor és a B Vectra, hogy szerintem itthon egy darab sincsen. Minden alkatrészt aranyárban fogsz megkapni hozzá. Kis túlzással egy anyacsavar is 3x annyiba kerül, ha V6-ba megy. A szerelők nem szeretik, mert szinte minden aprósághoz ki kell venni, vagy billenteni a motort (pl generátor csere), ezért sokan nem is vállaják. Vegyél egy sima 4 hengereset, pl az X20XEV, kiforrott megbízható motor.

Nemsokba külömbözik a 2.5-től.Nincs rajta EGR szelep,de ellenbe van rajta két katalizátor rögtön a hengerfejnél.Meg hengersoronként van rajta gyújtótrafó.Ezen legalább nemúsznak a gyertyák olajban,az x20xe és társaikkal ellentétben.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy y16xe és z16xe motorok között mi a különbség és mennyire megbízhatóak ezek a motorok?

Néztem egy hirdetést, 2001-es 1,6 16 szelepes motorral szerelt autót és azért érdekelne, hogy milyenek ezek a motorok. Első ránézésre faternak is tetszett az autó képek alapján, de inkább rákérdezek, hogy milyen ez a motor, minthogy egy esetleges vétel után vagyonokat kelljen költeni.

Mondjuk nekem egyáltalán nem jön be ez a túlelektronikázott motor, de hát ha ilyen van, akkor nem tudok mást tenni.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, olyat szeretnék kérdezni, hogy próbákozott e már valaki Isuzu motoros B Vectrába intercoolert épiteni?

Fontos lenne. A válaszokat előre is köszi :D

Szerintem olyan hülye nincs, aki ezzel próbálkozott volna, mert gyárilag van benne Intercooler...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.