Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Felhívtam a srácot! Így derült, ki, hogy ismerjük egymást, de vagy csak 10 perc beszélgetés után... :lol: Amikor szóba került a GSI... :blush:

Ő a harmadik Mo-i tulaj...ami kicsit lehet hogy sok...

Eleje volt törve, de nem nagyon csak kicsit...már ő is így vette...

Szélvédő el van repedve, de meg van ragasztva, 26.000 HUF a csere...

MO.-i, és anno rögtön azzal kezdték, hogy kivitték az ABT-hez, és tunying...

1.1 baron fut most, a 195 paci a tuning utáni mérés, de megvan hozzá minden gyári alkatrész

15 licict fogyaszt ha nyomkodják...

középdob nincs...fejegység nincs...

kb ennyi, de este azt ígérte, hogy kihozza a Lurdyhoz...

Megnézzük, aztán majd kiderül... :D

A hifit nyilván áthozod a GSi-ből.

Azt a fejegységet csak nem hagyod benne ennyi pénzért... ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tom!

Ezt szerintem már mondtam...

Inkább verjen el, de legyen kényelmes, és a lényeg, hogy tudjam használni...

És ott van Ferkó...az 125 pacisból igazából egy AC cserével Coolerrel chippel megcsinálta a a sok pacit, és tőlem ugyan kapott a GSI-vel, de ez szinte nem lehet mérce...

A Cooler már adott, max injektorok AC, chip lefújó és kész...De ezzel el merek menni külföldre, nem izzadom össze magam a dugóban, formára nagyon tetszik és szerintem ennyi elég is...ha egyben van és meg tudunk egyezni...hát mi bajom lehet...Úgy is megnézetem Atiékkal, ha komolyabbra fordul...nem én fogom eldönteni, hogy jó e a jó... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Tom!

Ezt szerintem már mondtam...

Inkább verjen el, de legyen kényelmes, és a lényeg, hogy tudjam használni...

És ott van Ferkó...az 125 pacisból igazából egy AC cserével Coolerrel chippel megcsinálta a a sok pacit, és tőlem ugyan kapott a GSI-vel, de ez szinte nem lehet mérce...

A Cooler már adott, max injektorok AC, chip lefújó és kész...De ezzel el merek menni külföldre, nem izzadom össze magam a dugóban, formára nagyon tetszik és szerintem ennyi elég is...ha egyben van és meg tudunk egyezni...hát mi bajom lehet...Úgy is megnézetem Atiékkal, ha komolyabbra fordul...nem én fogom eldönteni, hogy jó e a jó... :D

Ezt már beszéltük is és maximálisan egyet is értek vele.

De eddig nem 180 paciról volt szó, hanem S6ról.

Ami azért nagyon nem mind1. Dehát nem nem nekem lesz, szóval. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Nehogy már összevesszetek ezen...különben is koránt sem biztos hogy a két srác közül bármelyik is megveszi....Nem olyan egyszerű ám ez...és lehet, hogy akkor a nyakamon marad... :blush:

és nem lesz hiányérzeted lóerő téren?

vagy ha igen,akkor majd veszel egy 2. sz. autót,és elkezded építeni? :D

amúgy meg az 1.8t-vel semmi baj,ki lehet hozni belőle elég sokat

Link to comment
Megosztás:

Nehogy már összevesszetek ezen...különben is koránt sem biztos hogy a két srác közül bármelyik is megveszi....Nem olyan egyszerű ám ez...és lehet, hogy akkor a nyakamon marad... :blush:

Veszik a franc! Azt nem értem miért nem lehet megérteni, hogy el akarod adni mert (okok le lettek írva). Más kukeszával könnyű verni a csalánt. Értem ez alatt, hogy nem kevés pénz ment el rá (amíg volt ugye) és hát nem szeretnél többet beleölni mert (ez is le lett írva már annó). Meg hát az ember gondolkodása is megváltozik idővel. Nem az lesz a fontos ami turbós istenné tesz valakit.

Link to comment
Megosztás:

és nem lesz hiányérzeted lóerő téren?

Szerintem pont erre gondolt Tom kartárs is. :D

Vagyis Antit ismerve úgysem ül meg egy ilyen "lomha" gépezetben, vagy ezt is elkezdi jobban élezni,

és akkor ugyanolyan gondjai lesznek vele, mint a GSi-vel, vagy vesz mellé valami hajmeresztő gépezetet. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Jelen pillanatban örülök, ha nem döglök éhen...úgyhogy nem a pacik az első szempont...azért egy 1.6 tötymörgőst kihagyok, akkor már inkább stírölöm a csajokat a metron meg a villamoson...csak ne lenne olyan büdös mindegyiken...simán azzal járnék...

Tudom...tudom...vegyek egy villamost... :blush: :D

Link to comment
Megosztás:

a Tomok jól megértik egymást :D ;) :lol:

Ja ja meg van az összhang! :blush: De aki egy kicsit is ésszerű embernek tartja magát az nem fog egy ilyen autót tartani csupán májerságból. Főleg, hogy elég jelentős az anyagi vonzata mind fentartás mind a beleölt pénzt tekintve. Persze ha van egy kultúrált autód amivel jársz nap mint nap akkor az más tészta de ez már egy pár lépcsővel feljebbi társadalmi réteg.

Link to comment
Megosztás:

Persze ha van egy kultúrált autód amivel jársz nap mint nap akkor az más tészta de ez már egy pár lépcsővel feljebbi társadalmi réteg.

Ergo az a8-al meg 600as mercivel közlekedő behajtók a társadalom non-plussz ultrái? :D

Egy kicsit lenézősebbre vetted a figurát amióta átcsüccsentél bmw-be ;)

Egyébként meg jó ez az A4 de ez is tuningolt turbós és ANNYIRA nem fiatal szal csodákat ettól sem szabad várni :blush:

Link to comment
Megosztás:

Ergo az a8-al meg 600as mercivel közlekedő behajtók a társadalom non-plussz ultrái? :D

Egyébként meg jó ez az A4 de ez is tuningolt turbós és ANNYIRA nem fiatal szal csodákat ettól sem szabad várni :blush:

Jah azt nézzük, hogy ők simán össze kuporgatnak havi 4 5 kiló zsebpénzt akkor igen. Vegyük azért azt is számításba, hogy bizonyos autókat büntetlenül lehet tyuningolni. Tehát el lehet vele érni egy olyan teljesítményt ami pont elég és nem tojik be mindíg valami.

Link to comment
Megosztás:

Ergo az a8-al meg 600as mercivel közlekedő behajtók a társadalom non-plussz ultrái? ;)

Egy kicsit lenézősebbre vetted a figurát amióta átcsüccsentél bmw-be :lol:

Egyébként meg jó ez az A4 de ez is tuningolt turbós és ANNYIRA nem fiatal szal csodákat ettól sem szabad várni :blush:

Tényleg lenézek embereket. Már ha lenézés az amikor az ember BMW-s létére még mindíg a "csoró Opelesekkel" beszélget, talizik rendszeresen. Egy év után is miután eladta a GSI-t. Tudod egyszer te is fel fogsz nőni (egyszer biztos :D )és nem ezek a dolgok leszenek fontosak és rájössz, hogy nincs is az az Örökké termő fa a földön. :lol: Furcsa ezt mondjuk tőled olvasni aki nagyon megfontol mindent amit csinál.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg lenézek embereket. Már ha lenézés az amikor az ember BMW-s létére még mindíg a "csoró Opelesekkel" beszélget, talizik rendszeresen. Egy év után is miután eladta a GSI-t. Tudod egyszer te is fel fogsz nőni (egyszer biztos :D )és nem ezek a dolgok leszenek fontosak és rájössz, hogy nincs is az az Örökké termő fa a földön. :lol: Furcsa ezt mondjuk tőled olvasni aki nagyon megfontol mindent amit csinál.

Egy szóval sem említettem, hogy nekem egy ültetés vagy az üveghangon randalírozás lenne a legfontosabb ;)

És én inkább "felnőttem" mint te :lol: Minek neked tolatóradar, inkább tennéd félre a pénzt, hogy költözhess :lol:

egyébként ha már A4 akkor ez nagyon tetszik....isszonyat jól áll ezeknek a szedánoknak a fehér szín (és persze tetőablakos) :blush:

Link to comment
Megosztás:

Veszik a franc! Azt nem értem miért nem lehet megérteni, hogy el akarod adni mert (okok le lettek írva). Más kukeszával könnyű verni a csalánt. Értem ez alatt, hogy nem kevés pénz ment el rá (amíg volt ugye) és hát nem szeretnél többet beleölni mert (ez is le lett írva már annó). Meg hát az ember gondolkodása is megváltozik idővel. Nem az lesz a fontos ami turbós istenné tesz valakit.

Ne próbálj mindekit megérteni, mert nem fog menni :blush:

Miért ne mondhatná Tom a saját véleményét, akkor is, ha mondjuk "nem támogtja" Anti kocsijának eladását ?

Anti nagyfiú tud dönteni egyedül is, függetlenül attól, hogy más és más vélekedéséket hall és olvas :D

Link to comment
Megosztás:

Hát nem könnyítitek meg a helyzetem ez biztos... :blush:

csak ismerünk :D

Átültél egy kispolákból, egy puntóba, majd egy 150 lovas gsi-be amibe elkezdted lapátolni a pénzt mert nem ment elég jól, végül heroinárban építettél egy turbós szörnyet amire megint akartél költeni, hogy mégjobban menjen ;)

Érted már, hogy miért fogadják páran kicsit fenntartással, hogy nyugton fogsz maradni egy 1.8T audiban? :lol:

Az indokaidat megértem, nagy úr a kényelem (és valahol igazat is adok neked)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.