Albert Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Tegnap Patyi jól kiműtötte a kinyomócsapágyat. A zsear új INA elfosta magát két hét alatt. Látszik hogy új és kerreg ha tekered. - 15ezer :rolleyes: Öröm az ürömben hogy viszont így kiderült hogy a fékcső is úgy volt tré ahogy volt balelől, még szerencse hogy náluk derült ki és nem 200ról fékezve... Motor viszont nagyon jó lett, enni lehet az aljáról még mindig. Ja, és az uccsó fogyim 8.4 lett.
opel16v Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Asszem nekem sem lesznek jó tapasztalataim az INA hidrotőkékkel... (asszem az került bele omiba tavaly) 20000km-t ment kb vele, és az egyik néha szarakodik... és az a bosszantó, hogy a végén egy miatt kell majd szétszedni megint a fél motort... :rolleyes:
Atommanó Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 A generátoros piroslámpás hibáknál érdemes ám átnézni, hogy jók e a testkábelek a kasztnira....nekem pl azért csináltam...
rtomi Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 A generátoros piroslámpás hibáknál érdemes ám átnézni, hogy jók e a testkábelek a kasztnira....nekem pl azért csináltam... Érdemes rá odafigyelni mert egyszer csak arra leszel figyelmes,hogy izzik a kuplungbowden. Mert az marad az egyetlen test a motor és a kasztni között.
Lacee Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 mikó mész te kéccázza ? :) :) Tegnap Patyi jól kiműtötte a kinyomócsapágyat. A zsear új INA elfosta magát két hét alatt. Látszik hogy új és kerreg ha tekered. - 15ezer :rolleyes: Öröm az ürömben hogy viszont így kiderült hogy a fékcső is úgy volt tré ahogy volt balelől, még szerencse hogy náluk derült ki és nem 200ról fékezve... Motor viszont nagyon jó lett, enni lehet az aljáról még mindig. Ja, és az uccsó fogyim 8.4 lett.
Atommanó Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ja mesélte Patyi, hogy kicsit odavolt a fékcső.... :rolleyes: meg, hogy ilyet még nem láttak... :) Reggelre nekem is kész a Veci... :)
Albert Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 mikó mész te kéccázza ? :rolleyes: :) Amikor Te a tiéddel bárhova is :) :) :D
opel16v Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Érdemes rá odafigyelni mert egyszer csak arra leszel figyelmes,hogy izzik a kuplungbowden. Mert az marad az egyetlen test a motor és a kasztni között. Régi autóknál... újaknál már a motor kábelkötegében égnek el a testvezetékek :rolleyes: De amúgy tényleg érdemes ellenőrizni a testkábelt, mielőtt a generátornak nekiesik valaki :)
J0hnny Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Régi autóknál... újaknál már a motor kábelkötegében égnek el a testvezetékek :) Tudnék mesélni...füst és más semmi! :rolleyes:
opel16v Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Tudnék mesélni...füst és más semmi! :rolleyes: Jamaica feeling? :)
Rattesid Dénes Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Úgy tudom, hogy újabb XE-nél van egy ilyen motorvédelem beépítve, hogy hidegen nem engedi 2000 fölé. Viszont a töltésjelzőt nem magyarázza, de lehet, hogy semmi köze a kettőnek egymáshoz. Lehet, hogy az ékszíj kezd elnyúlni. Na ilyen korlátozás nincsen benne.Pláne Rediében,ő már ezt tesztelte Blitzen is. :rolleyes: :) :) :)
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Na ilyen korlátozás nincsen benne.Pláne Rediében,ő már ezt tesztelte Blitzen is. :rolleyes: :) :) :D nekem benne van a lábamba ez a korlátozás... hidegen csak 2000ig :)
Rattesid Dénes Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 nekem is van ilyen problémám pedig uj a generátorom.... ékszíj vagy testkábel pl
redline Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ha meg ilyen korlátozás lenne akkor nem a pedál lenyomását akadályozná :rolleyes: Ez most kb olyan mint egy labdára lépni....egy darabig össze tudod nyomni...egy darabig...
coupe Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 ékszíj vagy testkábel pl De akár lehet a generátor is rossz,pláne hogy azonnal cserébe adtak neki egy másikat......Lehet vissza kellene menni :) :rolleyes:
coupe Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ha meg ilyen korlátozás lenne akkor nem a pedál lenyomását akadályozná :rolleyes: Ez most kb olyan mint egy labdára lépni....egy darabig össze tudod nyomni...egy darabig... Karcsika ugyan ilyen hidegen......
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 De akár lehet a generátor is rossz,pláne hogy azonnal cserébe adtak neki egy másikat......Lehet vissza kellene menni :) :rolleyes: vanrá gari :)
Albert Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 nekem benne van a lábamba ez a korlátozás... hidegen csak 2000ig :rolleyes: Melegen meg csak 4500 fölött :)
Albert Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ha meg ilyen korlátozás lenne akkor nem a pedál lenyomását akadályozná :) Ez most kb olyan mint egy labdára lépni....egy darabig össze tudod nyomni...egy darabig... Nem rojtos a gázbovden dikk? :rolleyes:
coupe Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 vanrá gari :) És ez azt jelenti hogy jól működik????? :) :rolleyes:
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 És ez azt jelenti hogy jól működik????? :) :rolleyes: nem... azt, hogy akár vissza is lehetne vinni :)
kiskecso Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 jeladó és relléje kicserélve...beindúl és félperc múlva leáll :rolleyes:
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 jeladó és relléje kicserélve...beindúl és félperc múlva leáll :rolleyes: :) :)
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 jeladó és relléje kicserélve...beindúl és félperc múlva leáll :rolleyes: gondolom h kape benyát rendesen azt megnéztétek....
kiskecso Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 a tünet:ha benzin van szikrát nem kap ha van szikra nincs benzin
Recommended Posts