Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

Tegnap Patyi jól kiműtötte a kinyomócsapágyat. A zsear új INA elfosta magát két hét alatt. Látszik hogy új és kerreg ha tekered. - 15ezer :rolleyes:

Öröm az ürömben hogy viszont így kiderült hogy a fékcső is úgy volt tré ahogy volt balelől, még szerencse hogy náluk derült ki és nem 200ról fékezve...

Motor viszont nagyon jó lett, enni lehet az aljáról még mindig. Ja, és az uccsó fogyim 8.4 lett.

Elküldve

Asszem nekem sem lesznek jó tapasztalataim az INA hidrotőkékkel... (asszem az került bele omiba tavaly)

20000km-t ment kb vele, és az egyik néha szarakodik... és az a bosszantó, hogy a végén egy miatt

kell majd szétszedni megint a fél motort... :rolleyes:

Elküldve
A generátoros piroslámpás hibáknál érdemes ám átnézni, hogy jók e a testkábelek a kasztnira....nekem pl azért csináltam...

Érdemes rá odafigyelni mert egyszer csak arra leszel figyelmes,hogy izzik a kuplungbowden.

Mert az marad az egyetlen test a motor és a kasztni között.

Elküldve

mikó mész te kéccázza ? :) :)

Tegnap Patyi jól kiműtötte a kinyomócsapágyat. A zsear új INA elfosta magát két hét alatt. Látszik hogy új és kerreg ha tekered. - 15ezer :rolleyes:

Öröm az ürömben hogy viszont így kiderült hogy a fékcső is úgy volt tré ahogy volt balelől, még szerencse hogy náluk derült ki és nem 200ról fékezve...

Motor viszont nagyon jó lett, enni lehet az aljáról még mindig. Ja, és az uccsó fogyim 8.4 lett.

Elküldve
Érdemes rá odafigyelni mert egyszer csak arra leszel figyelmes,hogy izzik a kuplungbowden.

Mert az marad az egyetlen test a motor és a kasztni között.

Régi autóknál... újaknál már a motor kábelkötegében égnek el a testvezetékek :rolleyes:

De amúgy tényleg érdemes ellenőrizni a testkábelt, mielőtt a generátornak nekiesik valaki :)

Elküldve
Úgy tudom, hogy újabb XE-nél van egy ilyen motorvédelem beépítve, hogy hidegen nem engedi 2000 fölé.

Viszont a töltésjelzőt nem magyarázza, de lehet, hogy semmi köze a kettőnek egymáshoz.

Lehet, hogy az ékszíj kezd elnyúlni.

Na ilyen korlátozás nincsen benne.Pláne Rediében,ő már ezt tesztelte Blitzen is. :rolleyes: :) :) :)

Elküldve
Na ilyen korlátozás nincsen benne.Pláne Rediében,ő már ezt tesztelte Blitzen is. :rolleyes: :) :) :D

nekem benne van a lábamba ez a korlátozás... hidegen csak 2000ig :)

Elküldve

Ha meg ilyen korlátozás lenne akkor nem a pedál lenyomását akadályozná :rolleyes:

Ez most kb olyan mint egy labdára lépni....egy darabig össze tudod nyomni...egy darabig...

Elküldve
ékszíj vagy testkábel pl

De akár lehet a generátor is rossz,pláne hogy azonnal cserébe adtak neki egy másikat......Lehet vissza kellene menni :) :rolleyes:

Elküldve
Ha meg ilyen korlátozás lenne akkor nem a pedál lenyomását akadályozná :rolleyes:

Ez most kb olyan mint egy labdára lépni....egy darabig össze tudod nyomni...egy darabig...

Karcsika ugyan ilyen hidegen......

Elküldve
De akár lehet a generátor is rossz,pláne hogy azonnal cserébe adtak neki egy másikat......Lehet vissza kellene menni :) :rolleyes:

vanrá gari :)

Elküldve
Ha meg ilyen korlátozás lenne akkor nem a pedál lenyomását akadályozná :)

Ez most kb olyan mint egy labdára lépni....egy darabig össze tudod nyomni...egy darabig...

Nem rojtos a gázbovden dikk? :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.