Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Delco az teeeee :D

Ez és Bosch van az ilyan évjáratu Opelekben gyárilag

No és végül delphi :D sajnos ahogy elmondta a szaki , végül a delco-t kiadták a franciáknak, és ugy lett a delphi elvileg.. egyébkánt tuti delphi... rája van irva...

:P és sajnos aztmondta alulméretezett a diódahidjuk.. ez van...

(nézd meg a képeket az elektromosban.. linkeltem párat.. nem lehet 100%osan látni, de "érezni" a feliratott h nem delco... nah.. ez van.. de lehet már cserés volt.. bár nem hinném.

Link to comment
Megosztás:

üdv.

Csak annyi, hogy reggel néztem a hireket az rtl-en és valami üldözéses riportról volt szó.Kisteherautót(renault kango) üldözték 4-5 zsaru autóval.

És riport közben animaciot is mutattak ez elfogásról , üldözésről és a lényeg az egészben , hogy a rendőr autók ASTRA GSI-ik voltak :wink: 8) Méghozzá fehérek és rajtuk rendőrlámpa.

sirályság 8) 8) :wink: :shock:

COPCARGSi

Link to comment
Megosztás:

Tavaly Észak Görög. Ó-ban jártam és meglepetésemre vettem észre,hogy Astrák vannak de nem akármilyen..........Megkérdeztem a police officer-től hogy nem-e nyitná fel a motorháztetőt.

Ecotec (X20XE) Nah ez a LOL :D

Találtam a neten egy fotót is. :P

Érdemes megnézni az autópálya autójukat is. (Audi :D )

http://www.gms.lu/~schoentg/greec1.jpg

Link to comment
Megosztás:

Tegnap nézegettem volt 3db Omega MV6-os mindegyiknek vmi vezérlés baja volt. :shock: Egyiknek a motorját nem is lehetett körbe forgatni.......stb.

Elég érdekes a vezérlés lánc. Csak úgy pislogtam mikor láttam a 3db feszítőgörgőt és a vez.mű szíj kanyargós útját. :shock: Fura egy jószág ez az MV6 :wink:

Link to comment
Megosztás:

Nah megjöttem generátorostól. igaz még nincs kész, de egy fokkal már okosabbak vagyunk.

A lényeg, akinek bosch van az szerencsés.

Ami eddig tuti.

1: a hiba fő oka, hogy a forgórész végén lévő csúszóérintkező, ahova a szénkefe csatlakozik, toltál elkopott,majd ebből kifolyólah szétégett.. az egyik kefe nem is ért hozzá, mert a rugó a hőtöl megadta magát.

szóval ez cserés.. szerencsére a szaki szaki, nem béna és nem "nah akkor ez csere modon ugrik neki".

Ugyanis ez többnyire a forgorész cseréjét jelentené.

Ehelyett szépen ráaplikált egy delco cuccost.

2: egyik csapágy, asszem a hátsó(a kisebbik,ami az elektrónika felé megy), totál kuka.. elég brutálul akadozott.. (petya, lehet ez vonyitott kicsit, és nem is a vazérlésem, ha kész lesz kiderül)

3: a másik is elég tréh, úgyhogy ezek is csere.

A diódahíd úgy néz ki megúszta... a fesz.stab még kiderűl, ha össze lesz rakva.

A első csapágy(ami a bordásszíj felé van) szintén sufnituning,illetve mókás.

Ugyanis a delphi olyan frankon csinálta meg, hogy berakta a helyére, majd rá lett zömitve vagy mi a csöcs az anyag, igy mikor kiveszed, a persely? peremét letöri.

Az új berak.. vmi spéci fémragasztó.. lockbigyó... plusz!! és aztmondom le a kalappal a mester elött.. 3 lukacska fúr a csapágy köré,menetvág 3 sülyesztett csavarral a csapágy perem lefogat.. (biztos ami biztos)

aztán még ami a szaki alaposságát mutatja(már másodszor vok nála) pl.

1: a pajzsokat szépen fémtisztára lecsiszolta...(drótkefe vagy mi. olyan mint a köszörűgép)

egyrészt optika, másrész hütés... a por, kosz rontja a hütést...

2: a motor állórészét, tekercsét benzinben szépen letakrit.. leellenöriz(menet, egyébb zárlat szakadás, majd levegővel kifúj, és végül újra lakkozta, gyantázta vagy mi is van rajta!!

Mondván:"mivel a mágnesesség hatására a tekercsek meg megmozdúlhatnak, az öregedő gyanta sérülhet....ergo menetzárlat.. igy óvjuk az állagát".. mindezt eljátsza majd a forgó résszel is..

3: a csapágy rögzitése.. halkan megjegyem, aztmondja ez szakszervizben pajzscserét jelentett volna...(csapágy nem cserélhető címszóval) jah és azt is, hogy a boschban nem igy van.. ott 3 csavar meg ha jól emlékszem azt mondta egy lemez fogja...

jah és ami röhely. az egyik csapágy, a kisebb NTN made in Germany, a másik meg vmi france gyártmány.

Aztmondja a szaki, hogy az NTN jónak mondható márka.. mind a kettő arra lett cserélve, mondván, szart nem rak bele, vagy nem válal rá garanciát.

szóval egyenlőre itt tartottunk amikor eljöttem. Ebédszünet, meg száradnia kell a cuccosnak.. (gyanta, fémragacs, stb...)

Félek nem lesz olcsó mulatság, de az tuti, hogy nagyon jól meg lesz csinálva... már csak abban bizakodom, hogy az elektromos részei megúszták.

vagy még ma estére kész, vagy csak holnapra.. majd megírom a történést.

Jó lett volna fényképezni, de nem vittem gépet, illetve nem tom hogy vette volna a szaki.

Az nem zavarta hogy mellette állok, meg hogy kérdezgetek, dumáltunk közben. és tök kézségesen magyarázott, mutogatott dolgokat...

Bocs a hosszú történetért.. talán érdekes....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.