Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sikerült megtenni 20 km-t a GSI-vel, mire beállt az olajpumpa és csapágyas lett, meg megette a főtengelyt elég gyorsan... :roll:

Szét van szedve ÖTÖDSZÖR is...

Reakció: :lol: :D :lol: :lol:

jó neked, hogy te tucc ezen mosolyogni.... :?

én biztos kabriot csináltam volna belőle az utszélén.....

Link to comment
Megosztás:

jól van mostmár kezded átérezni amit én...

csak amikor nekem megy 2 havonta 15km-t akkor senkit nem picsázok el, mert áthúzzuk 1ik helyről a másikra...

de nem aggódom, csak múltkor mikor kiborultam nálatok az azért volt, mert aznapra kicsit túl sok volt annyi kudarc....

Link to comment
Megosztás:

Peti!

Abróbetűs részen még el sem gondolkoztam...

Gondolj bele, hogy elviszem máshova, akkor ugye majd meg megy az egymásramutogatás, hogy ki mit cseszett el, és majd 2-en húznak le...

Így minden megy gariban, ráadásul kontaktáltam már mással is, (Tarati-túrbós Astra, meg erősen Astrákkal foglalkozó szerelő) és ő is megnézte szétszedve a mocit, és ismeri az egész sztorit...

Ő állítása szerint, nem kell ehhez hibáznia a szerelőnek, csak kicsi az esélye, hogy ez így összejöjjön...

Eddig tulképppen nem is volt olyan gond ami amiatt lett volna, mert Patyi valamit elcseszett, kivéve, hogy a gyári dugókon amit gyári csomiból vettünk ki, nem nézte meg a gyűrűirányokat...) Na ezt 5-ből 4 nem nézné meg, mert természetes, hogy jól van rajta...

Link to comment
Megosztás:

Anti !

Ebben igazad van. Most már Paty-nak kell rendbehoznia az egész biztos. Csak annyira rossz,hogy mindig törpénik valami nem is kis hiba. Még szerencse,hogy gariba megy............... :wink:

Én nagyon szurkolok,hogy sikerüljön mert már ülnék az autóban mint irigykedő gsis és mondanám : Ez ba***ttul meg!

De ami késik nem múlik.

Link to comment
Megosztás:

Atommanó !

Ha ki van szedve a főtengely, akkor jó alaposan vizsgáljátok meg a hajtókarokat! Sajnos én még olyat nem láttam, hogy a főtengely tönkrement és a hajtókarnak semmi baja nem lett. Ha meg összerakjátok kiverődött, meglilult vagy ovális hajtókarral, akkor megint csak 20 km lesz a hatótávolság. Ha bármi hibát láttok , akkor könyörtelenül le kell szedni a hengerfejet, és javítani vagy cserélni a karokat.

Link to comment
Megosztás:

Blitz!

20km-el ezelőtt lett cserélve az összes hajtókar, vonalbafúrva (vagy mi) meg kisúlyozva meg minden...Amúgy megnéztük, és semmi elváltozás...

csak a csapács, meg a főtengely kapott...

Azt azért még jó lenne tudni mi volt előbb csapágyas lett, vagy előbb az olajpumpa adta meg magát... :roll:

A második verzió jobb lenne, mert akkor megvan a hiba okozója, ha meg előbb csapágyas lett, akkor aztán lehet nyomozni, hogy mi a szent szar okozhatta... :roll:

Link to comment
Megosztás:

Van a pumpa oldalán egy olajnyomásszabályozó szelep, ebben van egy rugó, és ennek az ellendarabja, egy gyűszű alakú fémkütyü...

Na ez szorult meg a járatban, és ez által nincs olajnyomás...

Mikor összerakták a mocit, tuti volt minden, majd leállították, és amikor arrébb akartak állni vele akkor csúnya kattogó hangot adott (csapágy9 rögtön leállít, és megnézték az oljapumpát, akkor fedezték ezt fel, és kihúzták a dugót, és beleraktak egy újat...

Szépen járt benne, majd aznap este megállt megint de akkor már kiszerelt állapotban sem tudtuk kihúzni belőle...

A hajtókarokat illetőleg, inkább csak bizakodok... :wink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.