Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sziasztok. Kelemen Zoltán vagyok 23 éves.Még biztos van aki nem ismer, sőt kevesebben akik ismernek. Idáig csak olvasgattam a topikot, lévén, hogy nekem is gsi-m van (Zsoltee jóvoltából), de ezentúl talán többször nézelődök ide. Várom a 23.-ai lacházát mert nem nagyon voltam még ekkora opeles talin, bár sok autót/autóst ismerek innen avagy a netről, de szeretnék veletek találkozni élőben is. Amint lemosom végre az autómat idő függvényében hétfőn vagy kedden, majd rakok fel róla képet. Már egyáltalán nem hasonlit az egykori Zsolti-gsi-re ;)

Én már láttam élőben is Zoli :D

Link to comment
Megosztás:

Én is ültem már benne párszor. :icon1:

naja csak Dini már azután látta miután készlett :P pont tegnap futottunk össze. Ja és nem hagytam ott nála :D Amugy most egy darabig pesten leszek foggalmam sincs dolgozok e jövőhét csütörtök este, de ha nem és lesz esetleg valami lurdynál lehet lenéznék...

ja és szia Maci! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

naja csak Dini már azután látta miután készlett :P pont tegnap futottunk össze. Ja és nem hagytam ott nála :D Amugy most egy darabig pesten leszek foggalmam sincs dolgozok e jövőhét csütörtök este, de ha nem és lesz esetleg valami lurdynál lehet lenéznék...

ja és szia Maci! :icon1:

gyere lurdyba.. mindig ott vagyunk! mondjuk ez leginkább csütörtökre jellemző :)

Link to comment
Megosztás:

Top Gear 125.-ik részében (XV. évad 125.-ik rész van legalábbis port.hu-n) angol öreg sportautók ellen "dragolt" volna egy vauxhall astra gsi de a rajtnál felrobbant, "hát igen a hatchback-eknek különösen ennek ez volt a hibája h mindig ferobbantak", elötte meg egy 205-ös GTI ellen mentek volna de csak egy dizelt találtak aminek elvégre ugyanaz a menetteljesítménye mint a GTI-nek.....

Nem nagyon tudják beismeri h lapát sz@rok az (öreg)autóik:)))))))

Szerk.: XV.évad 4.-ik rész.....

Link to comment
Megosztás:

Idén , ha összejön veszek egy B vekit családi autónak, és utána szétdobom a GSI-t darabokra és megcsinálom normálisan merft megérdemli és megmarad talizós autónak:D

Üdv öreg harcos!

"..utána szétdobom." nál már már azt hittem te is felcsapsz bontósnak

Az az igazság , hogy nincs szívem eladni mert nagyon hozzám nőtt és még mindig nagyon szeretem! A másik meg az hogy a használati értéke és a a tax ár még csak köszönő viszonyba sincs egymással! A harmadik meg , hogy a kedvesem megmondta egyébként sem adhatom el :D Szóval Düdüske megmarad :D

:D Ismerős szitu! Asszony nálam is azt mondta, ezt a kocsit sose adjuk el, örökre megmarad..

(eladni nem is fogjuk, csak szép lassan széthullik majd alólunk :D) Mondtam neki, hogy jó-jó.. de öregszik lassan bizony a vas is megadja magát, átalakul rozsdává...

Mire ő, hát akkor majd ki lesz cserélve mindig minden, ami rozsdás.. aha.. ennyi erővel akár új alvázat, kasznit lehet csináltatni majd .. :D

Motorikusan nincs vele bajom , olajat nem eszi erő is van benne még, bár én bevallom töredelmesen jól ellustítottam :D Max a hengerfejet sikoltatnám , meg a szelepek szelepfészkeket igazítattnám meg. A belsőtér siralmas főlega tetőkárpit , valahol kapott egy kis vizet és levált , visszaragaszgattam de nagyon ocsmányul néz ki. Üléseket kell cserélnem mert mind kettő elvan törve oldalt , a kárpit azon is megint kuka.... ezenkívül komplett karosszéria + alváz munka + festés. A futóművet tavaly tettem rendbe új toronycsapágyak, a rugók (bontottak voltak) , új kerékcsapágyak , új steinhof féktárcsákat kapott fékbetéteket , fékolaj fékcsővek cserélve , vezérlés kompletten , szűrők stb stb... Mondjuk egyszer jól megszivatott az AC relé , kilazult egy forrasztás mire rájöttem , már vettem egy AC-t is bontottan hogy szar,, de csak a relé volt :D Most rendeltem bele 2 ködlámpát előre németből bonottan hozzák jövőhónapban, kicseréltema hátsólámpákat , a tükröket (Antitól vannak),,, na ezeket kell megcsinálni és faxa is,,, 373000 km van a vasban és még mindig nagyon üzembiztos ezértsem akarom eladni , ismerem minden porcikáját :D

Kb. hasonlóan vagyok vele én is.. megvan több mint 9 éve. Nem hagyott még cserben sose (teljesen). Szeretem a kis nyavalyást..

(háromszor volt vontatva: egyszer régen, amikor meghalt a légtömeg mérő,bár akkor is ment,csak szenvedett, inkább vontattuk. egyszer meghalt az akku, de az nem az ő hibája, egyszer meg a kuplung adta meg magát.. ha muszáj lett volna, akkor is lehetett volna vele menni, de nem akartam gyilkolni.)

Szintén nagyjából sejtem mire számíthatok, bár egy ilyen korú, km-ű kocsinál már-már szinte bármi lehet.

Nálam (is) első sorban a kaszninak alváznak, vas dolgoknak kellene nekiesni majd tavasszal, ahol lehet lassítani a rohadást.

Sajnos a tankbetöltő már drasztikus, küszöb végén megjelent egy pici krumplivirág, ugyanúgy a hátsó kerékív egyes részein, de 1-1 rozsdapötty található sok más helyen is.

Van 1-2 kisebb általam okozott sérülés is.. szóval nem lesz olcsó rendbe rakni. (fényezés)

Motorikusan ez is nagyjából rendben, bár én még "csak" 220 ezernél tartok.

Azért mondjuk érzem, hallom az elmúlt 120 ezer km-er, és 9 év hatását.

Moci már kicsit gyengébb,zajosabb, mint volt, de azért még harap a kicsike. Alapjárat néha kicsit mászkál, néha szeretne kicsit le-leállni, de összeszedi magát. (még nem volt takarítva nálam az alapjárati sose..)

Most lesz majd vezérlés csere, fék kell előre, klíma kompresszort rakok fel egy másikat, remélem jó, ha nem akkor felújíttatom ami volt fent.

Hidegben 1-2 hidrotőke már néha jelzi jelenlétét (90% ban elhallgat 10-15 másodpercen belül, de van hogy 1-2 percig cicereg egy. Lehet valami pici trutyit elkap vagy nem tom, mert volt hogy leállítottam újra indítottam,és elhallgatott.)

Valami csapágyas hangot ad a motortérben, én a szervó pumpára gyanakszom. (szervó, klíma kompresszor környékéről jön a hang. Esetleg hosszbordás feszítő)

Beltér nekem nagyjából okés, bár azért az elmúlt évek látszanak rajta. Csörög-zörög ez-meg az. Az ülés nekem szerencsére el nem tört, de a tipikus oldaltámasz foszlás megjelent nálam is, eddig még csak a vezető ülésen. Ezen kívűl cseprő dolgok. Váltózsák, pedálgumi stb.

Anyós oldalon az ajtó átvezetőben meg lehetnek törve a vezetékek, mert ritkán a hangszóró, és a néha tükör állítás is megszűnik létezni. Ajtó kinyitás bezárás általában rendbe hozza.

Kézifék kuka, nem fog semmit. Patyiéknak valahogy nem igazán sikerült beállítani rendesen az elmúlt két alkalommal. 1-2 napig jó volt, aztán szépen elfogyott.. Most nehezen jár, plusz ki kell tépnem, hogy épphogy megfogja a kocsit...

Ráadásul 8 év után először, tavaly decemberben be is fagyott. (Minden télen kézivel álltam le, sose volt baj vele.. mostanáig...)

Szóval van mit csinálgatni rajta, de el ez se lesz adva.

Amennyiért elmenne.. ha elmenne, annyiért inkább használom, míg meg nem adja magát teljesen. (persze javítgatom, amit csak lehet majd.. )

Link to comment
Megosztás:

Én is Lantira gondoltam...kéne külön flyer meg minden. Addig meg nyomni kell clubbos matricát stb...amúgy kéne póló is mert az enyém már nagyon gatya :D :D :D

Akkor idén póló helyett gatyát adunk... :D :D

LOL!

Amúgy szélvédő matrica nekem is kellene majd lassan. Bár mintha még kellene lennie egy fehérnek valahol.

Pár napja kicsit megszívatott. Jöttünk egy rövid szakaszt az M5 bevezetőjén. Eltoltam neki.. 80-90 körül valami kezdett rezegni, zúgni a szélvédő felől.

El nem tudtam képzelni mi az. Olyan volt, mintha a szélvédő aljától jött volna. Ahogy gyorsultam, egyre erősebb lett.. már pöcögtettem a légbefúvó műanyagot, töröltem egyet az ablaktörlővel, hátha az rezonál...már kezdtem beletörődni, hogy nah.. majdcsak széthullik valami,ami eddig nyekergett, amikor a barátosném odabökött a matricára.. -Nézd!

Egy kb. 2-3 centis csík felvált, és rezgett vadul... mondom anyáád! :D

mocicsere: 2011.09.18 autopálya,x5,240km/h,hajtokar ki, piruett, autó majd 1 év pihi, moci csere, lakatolás, fényezés, kész, és 2013. röviden.

negativ tippek hallottatok valami rosszat rólam tán.pl az előbbi sztorit :icon1: amugy kb még van 1 kommentem ha jol számolok, ugyh majd holnap irok ujra :D

Uhh.. az komoly.. még szerencse hogy megúsztad, és nem tört darabokra a verda. (bár gondolom az a 240 csak óra szerint volt, vagy volt valami okosítás a motorban, váltóban?)

Link to comment
Megosztás:

Lantitól nem is vártam mást, de hogy már Pehi se .. egy világ omlott össze bennem :sowwy: :devlish:

Volt egy kis időm.. az a baj, ha belekezdek, sokszor pár sorból egy novella lesz :D

Xray: amúgy szerintem a legtöbb gsi-vel már ez van.. vagy most lett rendbe rakva, vagy most kell... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Lantitól nem is vártam mást, de hogy már Pehi se .. egy világ omlott össze bennem :sowwy: :devlish:

Volt egy kis időm.. az a baj, ha belekezdek, sokszor pár sorból egy novella lesz :D

Xray: amúgy szerintem a legtöbb gsi-vel már ez van.. vagy most lett rendbe rakva, vagy most kell... :rolleyes:

Egyszer neki kell állni! De azt tudom , ha kész lesz és lessz mellé egy amit minden nap használok , akkor csak tényleg jó időben fogom használni! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.