Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

igen..

Azért az kérdés mennyire van felhuzva!!

200le körül (egyenlőre).

3.-4.-5.-ben toltam neki 3-szor a lámpák miatti visszalassítás miatt. Nem csúsztattam a kuplungot, csak gyorsan ráengedtem a fokozatokra. Amikor még phase 3-as tuning volt (kb. 180-85le körül), is huzattam meg már párszor hasonló körülmények között, de sosem volt utána ilyen szag.

Link to comment
Megosztás:

sajnos egy idő után nem bírod a power-t levinni az útra és valami engedni fog...

200LE nem játék már..

anyám :D

Kénytelen voltam nyomni neki, mert egy Audi A6 (A8?) le akart tolni az egyik kivezető úton (2x2), pedig látta, hogy vannak elöttem. Előznie nem sikerült. :icon1:

A kuplungtárcsa kevlároztatása segítene(szintereztetni nem akarom)? Mert még vannak ötleteim +powerre, és akkor a helyzet csak rosszabb lesz ezek szerint.

Link to comment
Megosztás:

reddish, jössz Március 23.án Lacházára? Kíváncsi lennék a vasra :)

Nem megyek, mert nincs még teljesen összerakva a gép. Elcsúszott a motorépítés. A tervezett 3 hét helyett 2 hónap lett, így a nagyobb leömlő, egyéb motortér belső csinosítás, gyújtás és a szívósor újabb módosítása (amit a tél folyamán gondoltam ki) még csak most következik. Utána ecu programozás. Leghamarabb április vége körül lesz kész.

Link to comment
Megosztás:

A számításaim szerint max. 220Le tudok kihozni ebből a konfigurációból. Az ismeretlen faktor a sporttengely. Mivel nem írják hozzá, milyen fordulatnál adják le a max. nyomatékot ill. a teljesítményt, csak saccol az ember. Júniusban lesz a devil tuning találkozó Debrecenben, ahol a jegy ellenében 10e-ért lemérik a teljesítményt. Ha ott kapok egy nyomaték-teljesítménygörbét már tudni fogom hol tartok.

Elvileg nem lehetetlen a 240Le sem, de ahhoz kevés a Lexmaul szívósorom, ott már hengerenkénti szívósorra kellene cserélnem (arra is találtam egyet, ami jó lenne az XE-re). Azzal a konfigurációval, kb.7200-300-as teljesítménycsúcsú tengellyel (7500-as tiltással-azaz még gyári belsővel) a 250Le is elérhető.

Kérdés mit szólna hozzá a hajtás, a hűtés?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.