Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Az is jó, én mentem olyannal, nem volt feltűnő, hogy 15 lóval több, csak emelkedőn nem kellett visszakapcsolgatni. Szerintem C14NZ (60ló) semmiképpen C14SE-t (82) esetleg, inkább C16NZ-t (75) vagy C16SE-t (100).

96-tól nem léteztek már ezek a motorok. :D Legalábbis ezekkel a motorkódokkal, de a 8 szelepes hengerenkéntik biztosan nem, mert felváltotta őket a 16 szelep. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ohoho Gsi nem kell:D Egy életérzés, tudom. De valahogy a benzint is fizetni kell:S

Hát, olyan 450környékén szeretnénk venni. A 60 lovas mennyire lomha? Nem versenyzésre kell, de annyi van benne, hogy megugorjon, ha előzni akarok? Vagy pályán tudja tartani a 120-130as utazót úgy, hogy nem gyilkolom a motort?

Már Én is megbántam... egyedül vagy max 2 fővel jó... igaz előzgettem én 5.ben is ... csak ne jöjjön szembe senki :D Amúgy lehet vele előzni... csak tudni kell azt hogy ez csak 60 Le...nem erőmű, tehát meggondolandó a dolog...

4 személlyel simán... de inkább a 120at szereti szerintem...

Szerk.: 90 - 100 Le alatt nem veszek többet kocsit... azokkal már simán lehet normálisan közlekedni

Megugrik, csak nem érzed, viszont a szembejövő addig is érkezik. Biztosan nem vennék c14nz-t...

Ez így igaz B)

150et is hiphopp megszokod. :D

Jót nagyon könnyű megszokni :lol:

Link to comment
Megosztás:

azér a 75lóval már gond nélkül el lehet kocsikázni de nem egy GT :lol:

azzal legalább nem hagy ott a kukás sx4...

Volt már olyan, hogy a kis fiestát nehezen sikerült utólérni, de ha nincs tapadás, akkor nincs tapadás. :D

Tegnap előtt arcoskodott egy megane. Egyest elváltottam hamar, mert kapart, kettőbe természetesen kapart, jött a 3. és ott is kapartunk. Ő meg szúrta a szarjának, de kialakult a respect, így hát legközelebb már nem erősködött. B)

Egy darabig azért szokni kell, hogy ha nyomod neki, akkor 5.be se kell nagyon kotorászni a kesztyűtartóba, mert nem éred el :D

Nem mind1 honnan megy az az 5. :D de amúgy 5be pont nincs ez a jelenség. Bár nem ültem még a saját anyósülésemen utasként. :D

Link to comment
Megosztás:

Volt már olyan, hogy a kis fiestát nehezen sikerült utólérni, de ha nincs tapadás, akkor nincs tapadás. :lol:

Tegnap előtt arcoskodott egy megane. Egyest elváltottam hamar, mert kapart, kettőbe természetesen kapart, jött a 3. és ott is kapartunk. Ő meg szúrta a szarjának, de kialakult a respect, így hát legközelebb már nem erősködött. :D

látod egy gsivel csak a segged látta volna B)

Link to comment
Megosztás:

Nagyon. Mondjuk nekem caravanom van a bódé is nehezebb, ha egyedül megyek még csak-csak de ha 5-en ülünk benne + csomagok, az előzést felejtsd el, hacsak nincs 1 kilométer nyilt szakasz. 1.6-alatt szerintem ne vegyél.

Jól mondja Zotya. Nekem x14nz van 5 ajtósba és szintén nem kell előzni vele, ha teli van az autó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Volt már olyan, hogy a kis fiestát nehezen sikerült utólérni, de ha nincs tapadás, akkor nincs tapadás. :D

Tegnap előtt arcoskodott egy megane. Egyest elváltottam hamar, mert kapart, kettőbe természetesen kapart, jött a 3. és ott is kapartunk. Ő meg szúrta a szarjának, de kialakult a respect, így hát legközelebb már nem erősködött. B)

Nem mind1 honnan megy az az 5. :D de amúgy 5be pont nincs ez a jelenség. Bár nem ültem még a saját anyósülésemen utasként. :D

próbáld ki, meglepő tud lenni a saját kocsid onnan nézve :lol:

Én bmws haverom kocsijába ültem, egy alap 730as... a szállítós előtti tipus, de az minden sebességben olyan volt, pedig hosszú váltója van, de az sincs több száz ló.

Link to comment
Megosztás:

látod egy gsivel csak a segged látta volna B)

Én eddig egyszer vezettem XE-s GSi-t, és az volt az érzésem, hogy alacsony fordulatszámon rohadtul nem megy. Valahol 3000nél emberelte meg magát, és onnantól aztán brutál módon megindult. De alul kb olyan mint egy 1.6-os... :D

Legalábbis szerintem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én eddig egyszer vezettem XE-s GSi-t, és az volt az érzésem, hogy alacsony fordulatszámon rohadtul nem megy. Valahol 3000nél emberelte meg magát, és onnantól aztán brutál módon megindult. De alul kb olyan mint egy 1.6-os... :D

Legalábbis szerintem. :lol:

Szerintem ez így van mindegyik 16vnél nem?

Link to comment
Megosztás:

Én eddig egyszer vezettem XE-s GSi-t, és az volt az érzésem, hogy alacsony fordulatszámon rohadtul nem megy. Valahol 3000nél emberelte meg magát, és onnantól aztán brutál módon megindult. De alul kb olyan mint egy 1.6-os... :D

Legalábbis szerintem. :lol:

Jóreggelttizenhatszelep. B) Forgatni kell. Am meg sehol sem olyan mint az 1.6, esetleg úgy, hogy ha csak a kis pillangó nyit... :D

Link to comment
Megosztás:

GSI se minden... egy kölök arcoskodott vele a lámpánál... mellette csaj vezette a 4 karikás 3.0TDI -t hát... gyerek cseppet lemaradt B)

az itt már kicsit más a kategória különbség... am meg ennyi errővel mutkor a korza megy lágymányosin belső sávba, mögötte merci, amögött én. merci tolja tolja a korza visszavált nyom egy kövéret és sutty már kanyarodik is a szerémire. a mercibe meg bőgött a dizel meg kormolt, de köze nem volt hozzá, nekem meg aztán végképp :D távolról figyeltem :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

az itt már kicsit más a kategória különbség... am meg ennyi errővel mutkor a korza megy lágymányosin belső sávba, mögötte merci, amögött én. merci tolja tolja a korza visszavált nyom egy kövéret és sutty már kanyarodik is a szerémire. a mercibe meg bőgött a dizel meg kormolt, de köze nem volt hozzá, nekem meg aztán végképp B) távolról figyeltem :D :lol:

Jó... ez igaz... de azért illik tisztában lenni azzal hogy mire képes a seggünk alatt a gép...és hogy mi ellen lehet kiállni versenyezni :D Persze így is érhet meglepetés bárkit... :D

Link to comment
Megosztás:

Pár éve felváltva mentem a C14SE és X16SZR motorkódú autókkal. Szerintem a kettő ugyanazt tudja, majdnem mindenben. Az a pár LE illetve Nm ide vagy oda, nem érezhető. Ugyanolyan távon (Kaposvár-Budapest), és stílussal 2-3 decivel fogyasztott többet az 1.6-os, de az caravan volt, az 1,4 meg sedan. (nem egy mérés alapján)

Környezetvédelmi matrica szempontból az X16SZR mindenképpen jobb, és abból azért varázsolható SE is, ami azért 101 ló. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Pár éve felváltva mentem a C14SE és X16SZR motorkódú autókkal. Szerintem a kettő ugyanazt tudja, majdnem mindenben. Az a pár LE illetve Nm ide vagy oda, nem érezhető. Ugyanolyan távon (Kaposvár-Budapest), és stílussal 2-3 decivel fogyasztott többet az 1.6-os, de az caravan volt, az 1,4 meg sedan. (nem egy mérés alapján)

Környezetvédelmi matrica szempontból az X16SZR mindenképpen jobb, és abból azért varázsolható SE is, ami azért 101 ló. :D

szr-ből nem egyszerű teljes értékű se-t varázsolni. :lol: dugót is kellene cserélni.

Mert mi különbség van a GSi és az övé között? :D

Az enyém sztem van vagy 1300kg B)

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, hogy lehet visszapörgetni az össz km számlálót? kicseréltem a kocsiban és elég sok km t mutat. :lol:

Ha lenne valakinek leírása azt megköszönném.

VDO ha jól emlékszem w1111

GyIK.

szr-ből nem egyszerű teljes értékű se-t varázsolni. :D dugót is kellene cserélni.

Az enyém sztem van vagy 1300kg B)

Jó és mennyi egy gyári GSi Caravan? :D

pár ló meg kiló :D

*jav: jah és 3 betű :D

Mert milyen motor van az övében szerinted? :)

Link to comment
Megosztás:

Erről már beszélgettünk...

ha az SZR azért erősebb, mert másabb a dugattyúja, mint az SZ nek, akkor az SZRből épített Se is lehet erősebb nem?

Akinek eladtam a leömlőmet, ő utána ment padra méretni. szrből csinálta, a leömlőtől sokkal jobb lett, de a mérésre 99.9le jött ki. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.