Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem is bent van a gsi stab elöl és hátul, 40-es ültetés meg kemény gátlók, meg új (sima) szilentek mindenhol és mégis sz.r! Imbolyog az úton nemcsak kanyarban, hanem még egyenesben is. Már többször is átnézettem a futóművet több helyen is és állítólag jó. De akkor mi a halál van vele?! <_<

(oké, ez már off, mert nem futómű topic) bocs

Szerintem a csevegésbe belefér... :P

Nekem még hátul nincs, plusz hátul csak felújított, de keményített gátlók vannak. Elől vannak csak narancs konik. A rugók gyáriak. Ja és 195-ös gurigákkal.

Nem érzem imbolygósnak. Csak a qrva kormányrázást tudnám már eltüntetni. :(

100-110 között elkezdi rázni mint a franc és 130 környékén csillapszik. Pedig most lett gumi téve áprilisban. Igaz nem újak, de a srác szépen kisúlyozta és nem is rázott. De két héttel ezelőtt levettem a jobb első kereket és megnéztem a szillenteket, gömbfejeket. Aztán visszaraktam a kereket és megjött a rázás...már azt hittem, hogy a tehermentesítőt kihagytam, de az is benne van...

Ki érti ezt...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a csevegésbe belefér... :P

Nekem még hátul nincs, plusz hátul csak felújított, de keményített gátlók vannak. Elől vannak csak narancs konik. A rugók gyáriak. Ja és 195-ös gurigákkal.

Nem érzem imbolygósnak. Csak a qrva kormányrázást tudnám már eltüntetni. :(

100-110 között elkezdi rázni mint a franc és 130 környékén csillapszik. Pedig most lett gumi téve áprilisban. Igaz nem újak, de a srác szépen kisúlyozta és nem is rázott. De két héttel ezelőtt levettem a jobb első kereket és megnéztem a szillenteket, gömbfejeket. Aztán visszaraktam a kereket és megjött a rázás...már azt hittem, hogy a tehermentesítőt kihagytam, de az is benne van...

Ki érti ezt...

Én tudom miért libeg a sajátom hátulja. Mert nagy. :D

Féktárcsád nem üt?

most komolyan (tudom hogy hobby, vagyis gondolom), de mennyit költetek rá egy évben? kb? (nem benzin, meg nem kopó cuccok)

Már rég nem számolom. :D

Link to comment
Megosztás:

most komolyan (tudom hogy hobby, vagyis gondolom), de mennyit költetek rá egy évben? kb? (nem benzin, meg nem kopó cuccok)

Én az idén nem sokat. Kapott 2 új munkahengert, rézcsövet, fékpofákat hátra, meg négy pirelli dragot 25ért...azt ennyi... :D

Tavaly gátló és rugó bajaim voltak, ezért két konit kapott előre, 26ezerért, hátra 10ért felújítottat. Meg ködlámpát 7ezerért, ülésfűtést ötért, alufelnit 35ért...

Link to comment
Megosztás:

Én tudom miért libeg a sajátom hátulja. Mert nagy. :D

Féktárcsád nem üt?

Már rég nem számolom. :D

Nem tudod kisebbre faragni? :D

Két héttel ezelőtt nem ütött...aztán most hirtelen elkezdte volna?

Mondjuk fékezéskor nincs pumpálás...

Még ki fogom próbálni, hogy hátsó kerekek előre és az elsőket hátra...ki tudja.. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudod kisebbre faragni? :D

Két héttel ezelőtt nem ütött...aztán most hirtelen elkezdte volna?

Mondjuk fékezéskor nincs pumpálás...

Még ki fogom próbálni, hogy hátsó kerekek előre és az elsőket hátra...ki tudja.. :D

Tavaly cseréltem hátsó tárcsákat, mert a munkahengerek nem üzemeltek túl jól. A bal hátsó pár hónapja elkezdett bele-beleérni a betétbe. Menet közben hallottam szakaszosan, de tegnap mentem egy erős kört, úgyh hazafelé már nem csinálta. :D Remélem ezzel elmúlt.

Link to comment
Megosztás:

most komolyan (tudom hogy hobby, vagyis gondolom), de mennyit költetek rá egy évben? kb? (nem benzin, meg nem kopó cuccok)

Én már csak azt számolom,hogy mit akarok még rá költeni! Jelen pillanatban az is elég, ugyanis tervben van egy fényezés, egy garnitúra felni, és egy garnitúra gumi.

De mindig jön vmi amit nem tudok ott hagyni. Most pl egy garnitúra GSi ülés volt az :)

Link to comment
Megosztás:

Hátulja indul, vagy az eleje? Hídon is cseréltél nagy szilentet? Zsolti nagyon dícsérte az övét, amit frissen raktak be.

Igen, gyári van ott is. Tavalyelőtt, amikor felkerült a tárcsafék, komplett hidat cseréltem és abban új szilentek vannak.

Egyébként az elejét érzem instabilnak. Egyenesben is hol jobbra hol balra tér ki (legalábbis úgy érezni), kanyarban meg úszik az eleje. Rohadt nehéz íven tartani.

A kormánymű közepén a kormányrudak bekötései kicsit kopognak fel-le, erről ment az okoskodás a kormány topicban. De ezen kívül is lenni kell valaminek. Pl a pesti szép villamos síneken olyanokat csattog, hogy "öröm" hallgatni.

Mégis miért nem találja senki a hibát? Miért van, hogy műszerrel be van állítva és mégis imbolyog?

Lassan feladom...

(és még a netem is sz.rakodik) <_<

Link to comment
Megosztás:

Igen, gyári van ott is. Tavalyelőtt, amikor felkerült a tárcsafék, komplett hidat cseréltem és abban új szilentek vannak.

Egyébként az elejét érzem instabilnak. Egyenesben is hol jobbra hol balra tér ki (legalábbis úgy érezni), kanyarban meg úszik az eleje. Rohadt nehéz íven tartani.

A kormánymű közepén a kormányrudak bekötései kicsit kopognak fel-le, erről ment az okoskodás a kormány topicban. De ezen kívül is lenni kell valaminek. Pl a pesti szép villamos síneken olyanokat csattog, hogy "öröm" hallgatni.

Mégis miért nem találja senki a hibát? Miért van, hogy műszerrel be van állítva és mégis imbolyog?

Lassan feladom...

(és még a netem is sz.rakodik) <_<

Hát, ha csattog, akkor ott nem csillapít a gumi...Ne idegeskedj, mert kihullik a hajad. :P :D

Link to comment
Megosztás:

Igen, gyári van ott is. Tavalyelőtt, amikor felkerült a tárcsafék, komplett hidat cseréltem és abban új szilentek vannak.

Egyébként az elejét érzem instabilnak. Egyenesben is hol jobbra hol balra tér ki (legalábbis úgy érezni), kanyarban meg úszik az eleje. Rohadt nehéz íven tartani.

A kormánymű közepén a kormányrudak bekötései kicsit kopognak fel-le, erről ment az okoskodás a kormány topicban. De ezen kívül is lenni kell valaminek. Pl a pesti szép villamos síneken olyanokat csattog, hogy "öröm" hallgatni.

Mégis miért nem találja senki a hibát? Miért van, hogy műszerrel be van állítva és mégis imbolyog?

Lassan feladom...

(és még a netem is sz.rakodik) <_<

Milyen kerekek vannak rajta? Felni méretek?

Mert nekem pölö a gyári lemezfelnivel nem sétál a nyomvájúkban, de ha felteszem az ET35-ös 195-ös kereket szinte kitekeri a kormányt a kezemből.

Én arra tippelnék, hogy a kerék középvonala kintebb került és a kormányt jobban tudja rángatni a kerék...

Link to comment
Megosztás:

Igen, gyári van ott is. Tavalyelőtt, amikor felkerült a tárcsafék, komplett hidat cseréltem és abban új szilentek vannak.

Egyébként az elejét érzem instabilnak. Egyenesben is hol jobbra hol balra tér ki (legalábbis úgy érezni), kanyarban meg úszik az eleje. Rohadt nehéz íven tartani.

A kormánymű közepén a kormányrudak bekötései kicsit kopognak fel-le, erről ment az okoskodás a kormány topicban. De ezen kívül is lenni kell valaminek. Pl a pesti szép villamos síneken olyanokat csattog, hogy "öröm" hallgatni.

Mégis miért nem találja senki a hibát? Miért van, hogy műszerrel be van állítva és mégis imbolyog?

Lassan feladom...

Talpas gombfej?

Link to comment
Megosztás:

Milyen kerekek vannak rajta? Felni méretek?

Mert nekem pölö a gyári lemezfelnivel nem sétál a nyomvájúkban, de ha felteszem az ET35-ös 195-ös kereket szinte kitekeri a kormányt a kezemből.

Én arra tippelnék, hogy a kerék középvonala kintebb került és a kormányt jobban tudja rángatni a kerék...

Na ez mondjuk lehet! Mert a nyomvályúkat nagyon nem szereti, állandóan félrevezeti az elejét. Sávváltásnál vagy előzéskor 2-3-szor kell gyorsan egymás után korrigálni, hogy le ne menjek az útról! De síma aszfalton viszonylag oké.

Amúgy 6x14 et 36 (vagy 38), 185-ös gumi van fenn. De ezt bírnia kéne... nem?

Link to comment
Megosztás:

Na ez mondjuk lehet! Mert a nyomvályúkat nagyon nem szereti, állandóan félrevezeti az elejét. Sávváltásnál vagy előzéskor 2-3-szor kell gyorsan egymás után korrigálni, hogy le ne menjek az útról! De síma aszfalton viszonylag oké.

Amúgy 6x14 et 36 (vagy 38), 185-ös gumi van fenn. De ezt bírnia kéne... nem?

Azzal bírnia kéne. Nekem nem nagyon vezeti meg, pedig ez már annyira nem gyári. :D

Link to comment
Megosztás:

Régebben asszem egy szlovák vagy cseh oldalon volt erről konkrét útmutató, de sajnos már nem működik az oldal. :(

Nézd mit találtam neked:

http://www.astra.aut...ll=&limitstart= ;)

5 oldalon keresztül fotókkal le van írva.

Én már csináltam. Ha megvan mindened akkor nem olyan nagy ügy, de nem árt megnézni, hogy hogyan kell bekötni, mert nem csak 2 vezeték van...

A lámpa fix tápjáról adtam neki 12-t, így most gyújtás nélkül is megy. :D A testet viszont a tetőre kellett kötni, mert nem jön fel oda fix test. A műanyag burkolatot tartó csavarok kiválóak erre. Nekem mondjuk a motorból lapos laminált kábel jön ki, ahhoz forrasztottam a körkábeleket. Nem árt, ha tudsz bánni a pákával, mert a tetőből lógó két 0,5-ös vezetéket összeforrasztani elég fárasztó tud lenni.

Kiderült, hogy többféle is van. Nekem pl a motor csont nélkül a helyére cuppant és csak két sima csavarral rögzítettem és kész. De volt olyan akinek a műanyag házat reszelni kellett. A műanyag burkolat nálam B Vekiből való, ezért két oldalt a napellenző felé kicsit túllóg a tetőkárpit ívén. De nem vészes, aki nem tudja, nem veszi észre.

Köszönöm. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Igen, gyári van ott is. Tavalyelőtt, amikor felkerült a tárcsafék, komplett hidat cseréltem és abban új szilentek vannak.

Egyébként az elejét érzem instabilnak. Egyenesben is hol jobbra hol balra tér ki (legalábbis úgy érezni), kanyarban meg úszik az eleje. Rohadt nehéz íven tartani.

A kormánymű közepén a kormányrudak bekötései kicsit kopognak fel-le, erről ment az okoskodás a kormány topicban. De ezen kívül is lenni kell valaminek. Pl a pesti szép villamos síneken olyanokat csattog, hogy "öröm" hallgatni.

Mégis miért nem találja senki a hibát? Miért van, hogy műszerrel be van állítva és mégis imbolyog?

Lassan feladom...

(és még a netem is sz.rakodik) <_<

én most cseréltem olyan sz.rt kormányműben, de attól nem úszhat el

szilentekre szokták fogni

Talpas gombfej?

azt csak észre vette volna egy értelmes szaki nem?

Link to comment
Megosztás:

Ha ez a toronycsapágyat jelenti, akkor az pár hete lett cserélve, mert ropogott...

a torony csapagy az toronycsapagy, a talpas meg talpas :)

a gömbfej az alul lengőkaron van kívül, ami alulról támasztja a kereket 3 csavar(szegecs) tartja

a gumija szoktok kiszakadni víz belemegy

Viszont ahogy olvastam sztem nem úszod meg a futómű állítást. azzal kiderül minden.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.