Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Bár itt úgy tűnik mindenki a gyáriakat isteníti, legyen szabad megjegyeznem, hogy én pl nem bántam meg, hogy kidobtam a gyáriakat. Egyedül az első csipogókat tartottam meg, mert nem találtam bele valót, aztán később meg már nem is kerestem. Az elsőknél érdemes a hangszóró beépítési mélységére figyelni, mert elakadhat benne az ablak, és kell hozzá beépítőkeret is. Hátul szétvágtam a kalaptartót, amitől természetesen meghajlott a hangszórók súlya alatt, de kis trükközéssel megoldható, hogy ne essen le folyton. Egy-egy RCA csatival pedig kivehető is marad.

Szerintem sokkal jobban szól mint a 15 éves papírmembrános gyáriak. Elöl a méret fix, de hátra mehet az ovál, vagy ha nem akarod lerombolni a kalaptartót akkor ott is fix a méret.

Egy vadiúj jó márkájú műanyag vagy kevlár hangszórót beraksz, a gyáriaknak esélyük sincs.

Legalábbis ez a véleményem, és nem akarok vitalavinát indítani ebben a témában. :D

Majd egyszer talizunk és megmutatom, hogy mire képes egy gyári rendszer, gyári fejjel. :P

Link to comment
Megosztás:

Nekem bent volt 2 műanyag-kevlár-agyfac hipercsoda elöl, aranyért... a gyárikat hátratettem, és az van, hogy új DSP lemez kijött, két elsõ csoda szétment. A gyáriak meg tök jól érzik magukat még mindig :D a ládás, nagy elsõszettes agymenésem már elmúlt, meghallgattam a Zafira gyári cuccát, rábólintottam hogy tök jó, aztán szétszedésnél láttam hogy az elsõk kopp ugyan azok, mint az enyémben voltak. A mostani hátsó szettem elõre jön majd, úgyis bekerült a fullos köteg meg az átvezetõ az ajtóba, gyári csatival. Hátra meg nézek majd olyat ami a zafírba van hátul :lol: kb 3ezerbõl egy tök hallgatható szettem lesz :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Tudom, láttam sokszor volt téma, de akárhogy kerestem nemtaláltam választ ezért kérnék segítséget ismét. Tegnap a nagy melegbe arra lettem figyelmes, hogy a tanksapka felől benzinszagot éreztem kb.:50km autozás után, közelebbhajolva "fütyült" a tanksapka kinyitottam és mintha kifelé jött volna a benzingőz, közbe bugyborékolt igen erősen a tank. Ma megnéztem a tankszellőző rendszert az aktivszénszűrőnél semmi problémát nem találtam nem zörög- csörög benne a cucc, levegőt vefújva szépen átjárja a dobozt és kijön. Megnéztem azt az ufo szerű izét is amit szintén itt olvastam a tüzfalon motortérbe ilyen vákum kapcsolo cucc..az is tökéletesen működik. a csöveket át lehetett fújni az összeset. Az egész pár hete kezdődhetett szerintem mivel nemkicsit megrongálták ismeretlen tettes(ek) a tanknyillást és kasztnizni kellett úgyhogy kaptt egy motortanksapkát ami masszívabb dolog mint a gyári ajtó amit nemzár a centrál mert szerintem az is utolagos. Namost ezen a tanksapkán van szellőztetés elképzelhető, hogy a vákumos rendszer azért nem működik megfelelően mert a gyári tanksapka nem szellőztet és így falsot szív? Bár hallottam olyat is hogy valaki pont úgy javítja ezt a szellőzés dolgot hogy lukat kreáll a sapin... A tankbeömlőnél van alul 2 cső gondolom ott indul a szellőzés és abban van valami szelep ha mindenigaz... az hogy működik esetleg? Csak mert ha az rávolt kötve az aktívszénszűrőnél nehezen lehetett szívni a levegőt illetve fújni is ez utóbbi enyhe sipolással járt. Válaszokat előlre is köszönöm nagy segítség lenne.... ja c14nz a motorkód ,94 évjárat

erre esetleg valami ötlet? Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Olvastátok már? Érdemes.

http://totalcar.hu/m...k_a_50_fenyero/

Tungsram forever! :)

Igen! :) Még mindig működnek a 2009 októberben belerakott Tungsram +90%-os H4-ek a kocsimban. :D

Amúgy a munkahelyemen is erőltetem, hogy vásároljunk Tungsram fényforrásokat, csak sajnos a fehérvári márkabolt bezárt. :( Viszont a Tungsram fényforrások valahogy jobban bírják. :D

Link to comment
Megosztás:

Hello

Valakinek ,valamiféle tapasztalata van a gázgyorsítóról? Komplett 60-as rendszerhez van valami értelme beépíteni,vagy nem sok vizet zavar? Ill. katalizátor vagy középdob helyére? Mert mindkét variációt hallottam már!?

Nem igazán ér valamit. Ha a szívó-/kipufogórendszer segítségétől szeretnél több lóerőt várni, akkor mélyebben a zsebedbe kell nyúlnod. Attól, hogy ide vagy oda közbeiktatsz egy ilyen cuccot, szinte semmi nem történik.

Viszont egy igényes, 4-2-1 leömlővel megspékelt komplett kipufogórendszer és egy szintén igényesen megnyitott, optimalizált csőhosszú és áramlású szívóoldal, plusz a hozzáírt motorvezérlő már hoz némi növekményt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.