Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Futómű


forumadmin

Recommended Posts

A futómű esetében, mely lényegében megegyezik az elődjével (és amely már az 1986-os megjelenéskor egy nagyon jó, finom futású, ugyanakkor nagy stabilitást biztosító futóműnek számított), jellemző hibáról a függőleges stabilizátor ("kutyacsont") elhasználódásától eltekintve (melyben fontos szerepet játszanak a minősíthetetlen magyar útviszonyok) nem beszélhetünk.

Link to comment
Megosztás:

Első: gyári alkatrészekkel, hazai útviszonyok mellett is sokat kibírnak az elemei. Azonban egy idő után elfáradhatnak a lengőkar-szilentek, ekkor leeszi az első gumik belső szélét. Ha kopogás hallható, az nagy eséllyel a stabilizátor-inga (kutyacsont), ritkábban a segédirányítókar adja ki. Mivel nagyon nehéz az autó, pláne a hat hengeres motorokkal, a lengéscsillapítók is feladhatják a harcot.
Hátsó: itt elsősorban a lengéscsillapítók, ritkábban a segédkeretet az alvázhoz kapcsoló függőleges szilentek mondják be az unalmast. Előfordulhat a difi, vagy valamelyik kerékcsapágy búgása is.
Írta: kori
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.