Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

manta

Recommended Posts

  • Hozzászólások 829
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Nem adom senkinek oda! Ha tíz évig tart a bejáratás, akkor tíz év múlva küzdünk meg! ;)

Az elmúlt pár napban egyébként jelentősen csökkent az ózonlyukak száma, ami természetesen nekem köszönhető -> mert annyira nem füstöl az autó, hogy ha nem hallanám a motort, akkor azt hinném, hogy nincs is beindítva. A füst száma olyan jelentős mértékben csökkent, hogy szint már oxigént termel :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nem adom senkinek oda! Ha tíz évig tart a bejáratás, akkor tíz év múlva küzdünk meg! :lol:

Az elmúlt pár napban egyébként jelentősen csökkent az ózonlyukak száma, ami természetesen nekem köszönhető -> mert annyira nem füstöl az autó, hogy ha nem hallanám a motort, akkor azt hinném, hogy nincs is beindítva. A füst száma olyan jelentős mértékben csökkent, hogy szint már oxigént termel ;)

Akkor jó lenne kiállítani valami környezetvédelmi autókiállításon :rolleyes: , ja és persze sorozatgyártani ,valamint Mo.-n nem esőerdők lennének hanem mantaparkok amik termelik a zoxigént!!!! ;) . ebben az a tuti,hogy a zöldkártyán neked fizetnek, hogy adhatnak papírt.

Link to comment
Megosztás:

;) szerintem ez a moci bitangos lesz ;) bejáratósba nagyobbat megy, mint ami volt előtte :lol: Gelkót úgy meg fogom alázni,hogy besír! :rolleyes:

Pláne, hogy Gelko már 1.4E Kadettal nyomul.... B) :lol: :lol:

Azért a Píííístával még versenyezhettek, meglátjuk, mit tud még Hópihe.

Link to comment
Megosztás:

A fütyi átmérője 5-ös váltó esetén változatlan, viszont a kardán kialakítása merőben eltérő típusonként sajnos :rolleyes:

Az 5-ös manta váltó kardánja kardán kereszttel kezdődik az 5-ös E rekiéje meg egy gumi tárcsával ami nekem nem fér be a kardán alagutamba.

Szóval 5-ös manta kardán a barátom ;)

Link to comment
Megosztás:

anno egy mantás srácnak adtam reki kardánt.

ő berakta valahogy,mondjuk nem vágom mi a külömbség.

Erőssebb idegzetűek az első kardán kereszt kihagyásával, és némi kerités csővel megoldják a problémát.

Megbírja ez vagy nem?! alapon :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Vagy kell egy olyan kardán, ami a váltó felől jó, és egy, ami a diffi felől. Kettévágni mindkettőt. A két csőbe esztegán menetet metszeni, és a kettő közzé egy másik csövet bevágni, aminek a két végén kívül van a menet (egyik jobbos, másik balos). Ezeket összetekerni, a két végén megfúrni két ponton, egymással szemben, és hegesztővel feltölteni a lyukat, hogy oldhatatlan legyen a kötés. Így központos, nem üt, és a hossz jól belőhető (az ellentétes menettel, még hegesztés előtt). Én ilyenen gondolkodom (szigorúan elvi síkon). Aztán nem tudom, lesz-e belőle valami...

Link to comment
Megosztás:

és ez az egész mókolás mit fog szólni 7ezres fordulatnál..... ???

a centírozott kardán nem egyszerü hegesztöhancúr

nekem most is heggesztett kardán van benne.ha lelkiismeretes a szaki akkor jó lessz.

bár az enyémek méretre készültek nem menetes megoldással.

ha kell még áll az ajánlatom a kardán készítésre,bár le kell menni érte a balatonhoz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.