Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Egy kis türelmedet kérném, épp most veszünk házat ami kicsit leterhel idő ügyileg :)

Persze, nem akarok alkalmatlankodni. Csak tényleg jó lenne olyan valakivel megnézetnem, akiben megbízok. A helyi szakihoz nem akarom már visszavinni.

Link to comment
Megosztás:

Persze, nem akarok alkalmatlankodni. Csak tényleg jó lenne olyan valakivel megnézetnem, akiben megbízok. A helyi szakihoz nem akarom már visszavinni.

Már készül az adapter amivel tudok majd háznyomást is mérni mert közben kiderült hogy marhaságot csinált az előző szaki is akihez elvittem az autót.

Tényleg nincs senki aki normálisan ért hozzá :)

Link to comment
Megosztás:

Már készül az adapter amivel tudok majd háznyomást is mérni mert közben kiderült hogy marhaságot csinált az előző szaki is akihez elvittem az autót.

Tényleg nincs senki aki normálisan ért hozzá :D

Közben letöltöttem és 1x elolvastam az anyagot amit a Bosch adagolóról belinkeltél. Lehet, hogy ha még 3x elolvasom akkor a tizedét megértem :)

Nem tudom hivatalos Bosch szervízben mennyit mernek elkérni egy alapos átnézés/karbantartás/beállítás műveletért?

Link to comment
Megosztás:

Közben letöltöttem és 1x elolvastam az anyagot amit a Bosch adagolóról belinkeltél. Lehet, hogy ha még 3x elolvasom akkor a tizedét megértem :)

Nem tudom hivatalos Bosch szervízben mennyit mernek elkérni egy alapos átnézés/karbantartás/beállítás műveletért?

ha jól emlékszem 30-ért szedik szét és állítják be ha csak az adagolót viszed oda.

ez a munkadíj, ha alkatrész kell bele az értelemszerűen erre jön rá...

Link to comment
Megosztás:

helló cartársak. az lenne a kérdésem, hogy x17dtl motornál a bosch adagolóház tetején van egy kimenet rajta egy gumicsóvel ami nekem le van szakadva és nem tudom, hogy hova kellene csatalkoznia

ötlet?

turbónyomás kompenzálás?

az ha nincs bekötve attól még megy az autó...

de hol van a másik vége?

Link to comment
Megosztás:

helló cartársak. az lenne a kérdésem, hogy x17dtl motornál a bosch adagolóház tetején van egy kimenet rajta egy gumicsóvel ami nekem le van szakadva és nem tudom, hogy hova kellene csatalkoznia

ötlet?

A szívósor végére megy a másik vége. A turbónyomás egy membránt mozgat, az ad neki több gázolajat.

Link to comment
Megosztás:

A szívósor végére megy a másik vége. A turbónyomás egy membránt mozgat, az ad neki több gázolajat.

köszi meglesz akkor, a szívósor végéről is leszakadt a cső ezért nem találtam a cső másik felét

nem tud vki eladó szervópumpát pest környékén vagy egy jó bontót, mert az én szervómnak szó szerint leszakadt a helyéről a felfogatócsavarnál szétrepedt a ház és a feszító csavarnál is beletörtek a tartócsavarok. ma sikerült szereznem egy fordulatszámmérős kmórát 6500 pénzér, már alig várom hogy berakajam

Link to comment
Megosztás:

Srácok,volna 1 kérdésem.Mennyinek kellene lenni a kompressziónak a motorban(Opel szívó) hogy könnyen induljon ezekben a hidegekben?Valamint mennyi az a határ ami már kimeríti a "kevés" fogalmát?És 1 motorfelújítás mennyibe van mostanság.Kicsit köhögve indul reggelente,ezért kompressziót akarok mérni rajta,hogy tisztába legyek a dolgok állásával :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Srácok,volna 1 kérdésem.Mennyinek kellene lenni a kompressziónak a motorban(Opel szívó) hogy könnyen induljon ezekben a hidegekben?Valamint mennyi az a határ ami már kimeríti a "kevés" fogalmát?És 1 motorfelújítás mennyibe van mostanság.Kicsit köhögve indul reggelente,ezért kompressziót akarok mérni rajta,hogy tisztába legyek a dolgok állásával :lol: :D

Először is amit így mérsz, az a sűrítési végnyomás, másrészt dieselnél - ha jól tudom - kb. 20 felett lehet jónak minősíteni, és persze az egyes hengerek között ne legyen 1.0-nál nagyobb eltérés.

Link to comment
Megosztás:

Srácok,volna 1 kérdésem.Mennyinek kellene lenni a kompressziónak a motorban(Opel szívó) hogy könnyen induljon ezekben a hidegekben?Valamint mennyi az a határ ami már kimeríti a "kevés" fogalmát?És 1 motorfelújítás mennyibe van mostanság.Kicsit köhögve indul reggelente,ezért kompressziót akarok mérni rajta,hogy tisztába legyek a dolgok állásával :D B)

30 bar és akkor tuti könnyen indul :lol:

Amúgy 28 körül van az új motor, 17-18 a kopási határ.

ebből nagyjából ki tod számolni hogy hol jársz az élettartamban...

Link to comment
Megosztás:

30 bar és akkor tuti könnyen indul B)

Amúgy 28 körül van az új motor, 17-18 a kopási határ.

ebből nagyjából ki tod számolni hogy hol jársz az élettartamban...

Na akkor,hétvégén kiderül,hogy hol is járunk. :lol: :D Kíváncsi vagyok rá.Reggelente dadog 1 kicsit indulás után :D :D

200000 Huf kiforr 1 komplett motorfelújítást??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok tudom sokszor volt téma de konkrétan leirva nem találtam dolgokat, azt szeretném kérdezni hogy cserélt e már valaki Dtl motort isuzusra, mit kel megvegyek a motorhoz hogy beépithesem, mire kell különösen vigyáznom hogy belehesen épiteni, kérem olyan segítsen aki tényleg csinált ilyesmit, előre is köszönök bármilyen választ-Tiszta utat mindenkinek

Link to comment
Megosztás:

Na akkor,hétvégén kiderül,hogy hol is járunk. :D B) Kíváncsi vagyok rá.Reggelente dadog 1 kicsit indulás után :D :D

200000 Huf kiforr 1 komplett motorfelújítást??

Pár hete beszéltünk róla, hogy ha nincs rászánható 3 kilód, akkor el se kezd. :lol: (már ha tényleg rendesen meg akarod csinálni) Ha csak egy "kisebbségi-generált" akarsz akkor kihozod jóval olcsóbban is, csak ugye a felújítás lényege az, hogy rendesen meg legyen csinálva.

Sziasztok tudom sokszor volt téma de konkrétan leirva nem találtam dolgokat, azt szeretném kérdezni hogy cserélt e már valaki Dtl motort isuzusra, mit kel megvegyek a motorhoz hogy beépithesem, mire kell különösen vigyáznom hogy belehesen épiteni, kérem olyan segítsen aki tényleg csinált ilyesmit, előre is köszönök bármilyen választ-Tiszta utat mindenkinek

Miért kell neked a baj? :D

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel megint odaba...ott a hideg az autónak. Pedig az akksi ki volt véve és tegnap fel is töltöttem fullra. Nem is azzal volt a probléma, mert tekerte szépen az önindítót, de egyszerűen nem akart beröffenni. Aztán persze végül az akksi is megadta magát. Nagyon idegesít most már ez a dolog. Áprilisban lesz műszakis a kocsi, de lehet, hogy inkább fölgyújtom addig. Qrvára nincs most kedvem 30e-t kiadni adagoló felújításra...

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel megint odaba...ott a hideg az autónak. Pedig az akksi ki volt véve és tegnap fel is töltöttem fullra. Nem is azzal volt a probléma, mert tekerte szépen az önindítót, de egyszerűen nem akart beröffenni. Aztán persze végül az akksi is megadta magát. Nagyon idegesít most már ez a dolog. Áprilisban lesz műszakis a kocsi, de lehet, hogy inkább fölgyújtom addig. Qrvára nincs most kedvem 30e-t kiadni adagoló felújításra...

És akkor még keveset is mondtál :lol: :D B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.