Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gabchee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    125
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

gabchee névjegye

  • Születésnap 1979-04-02

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Békés m.
  • Érdeklődés
    Astra F

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra f
  • Város
    Gyomaendrőd

gabchee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv nektek! Olyan kérdésem lenne felétek,hogy H Astra esetén van-e lehetőség levakolni az EGR-t?Vagy ez kivitelezhetetlen?
  2. gabchee

    Dízel

    Sajnos a megbízható és az olcsó nem túl jó barátok.Ezért soha nem járnak együtt.Én a helyedben Bosch-t dobnék bele és miden gondod megoldódik.Nem olcsó de talán a legjobb megoldás. :icon13:
  3. gabchee

    Dízel

    Srácok! Unixnál van valakinek nagyobbacska kedvezménye,mint az én 10%-om?? Kellene pár motyó a vashoz.Nem olyan veszélyes tétel,de a sok kicsi sokra megy ugye :D
  4. gabchee

    Dízel

    Nem akarlak elszomorítani,de nekem is ezt csinálta mielőtt végleg beadta a kulcsot.Nagyon nehéz reggeli indulás,alapjárat elfogy de magasabb fordulaton semmi hiba,és végül nem tudom beindítani.A nyomócsövekből 1 szikra gázolaj sem jön.Marad a felújítás.
  5. gabchee

    Dízel

    Ezért akartam én is rátenni inkább Bosch-t,de akkor marad a Lucas felújítása.Inkább azt újíttatom fel.mint pár ezerrel kevesebbért vegyek 1 használt Boscht aminek kitudja milyen lehet a belseje.Asszem a fejújítottra még garit is adnak.Egyébként 8 éve van nállam a verda,de eddig semmi gondom nem volt motorikus téren vele,dehát a Lucast sem végtelenre tervezték sajnos :-( Asszem majdnem napra pontosan 1 éve kapott új csúcsokat,amit ott lőttek be padon ahová nemsokára viszem az adagolót,úgyhogy még lehet hogy emlékezni is fognak rám :D Ha elkészültem a projektel megosztom a tapasztalataim.
  6. gabchee

    Dízel

    Szerintem ez 1 az 1 ben ugyan az.Az összes vákumos cucc hiányzik belőle.1.6 D adagoló az 1.7DR-es blokkon :-) Akkor marad a lucas felujítása.
  7. gabchee

    Dízel

    Srácok! Erről az adagolóról várnék infókat.1.7 DR motoron van rajta,de a neten amit találtam Bosch adagolókat azok nem igazán hasonlítottak ehhez.Kérdés,mihez való ez?Ezt tenném a Lucas helyére ha érdemes lenne.
  8. gabchee

    Dízel

    Ettől féltem!Van 1-2 dolog ami a képen van,de az adagolómon nincs :-(
  9. gabchee

    Dízel

    Tisztelt fórumtársaim! Kellene nekem 1 kis segítség.Úgy néz ki a helyzet,hogy az adagolóm az utolsókat rúgja(Lucas).Találtam itthon 1 másik motort a sufniban :D amin Bosch van.A kérdésem az lenne,hogy nincs-e valakinek képe 1 felszerelt Bosch adagolóról(DR) mert nem vagyok biztos benne hogy megvan minden kis mütyűrje.Teljesen nem olyan mint a Lucas :-( Ha véletlenül adagolófelújításra adnám a fejem gondolom ti is a Bosch-t javasolnátok.Egyébként a teljes rendszer az autóban Bosch,csak valaki kicserélte az adagolómat Lucasra.Röviden ennyi lenne a történetem,előre is köszönöm a segítségeteket.
  10. gabchee

    Dízel

    A csati rövidre zárása jó ötlet,ki is próbálom holnap!Viszont az akksi melletti "fekete doboz"-ban asszem csak 1 relé van,de nem vagyok benne biztos.Ezt is kiderítem holnap.Mennyire kell ennek melegnek lenni??Gondolom a tojás nem sülne meg rajta :D :D :D Akinek jó ez a herkentyű az tapasztalt rendkívül jó hidegindítást e miatt??
  11. gabchee

    Dízel

    Srácok! Van valakinek ötlete arra,hogy miért nem fűti a szűrőmet a verda??A fűtőszál nem szakadt,viszont delej nincs a csatijában.-16-ban jól jönne 1 kis fűtés a szűrőben.Sajnos az akksim is megsínylette ezt,viszont unix-ék már adtak is 1 bosch-t ,40 rugó minusz 25%ért :D :D Van ennek valami reléje vagy biztije??Infó valakinek erről??
  12. gabchee

    Dízel

    Visszacsapó már beépítve,és a gyertyák sincsenek még fél évesek.Most Lucas van rajta ezért szeretném Bosch-ra cserélni hátha történne valami érdembeli változás.Az előtöltés növelést már eljátszottam,borzasztó hangja volt :lol: :D
  13. gabchee

    Dízel

    Én kis naív pedig azt hittem,hogy kicsavar-becsavar és mindenki örül.Hát nem így történt!Sikerült vennem a vaterán 1 garnitúra Kolbenschmidt csúcsot kemény 900 Huf/db áron 1 év garival.Gondoltam,ha még garit is adnak vele akkor túl szar nem lehet.Na,cimbora műhelyében porlasztó kiteker,csúcsok kicserél,visszaszerel és indít.Háát nem kimondottan erre az eredményre számítottam :lol: :D Természetesen megmértük őket mielőtt visszaszereltük,és 2 kicsit többet nyomott.Mondom hátha nem nagy gond :devlish: Hát az!Úgy hullámzott az alapjárat hogy ilyet még nem hallottam.És menet közben is olyan hangja volt gyorsuláskor mint 1 háromhengeres benzinesnek.Mondom f###a.Azt hozzá kell tennem,hogy a benne lévő Bosch csúcsok szarrá voltak kopva tehát azok nem mehettek vissza.Mondom akkor másnap irány az adagolós műhely.Belőtték mind a 4 porlasztót(nyomás,kép)+kicserélték a tűzkarikát és a tömítő alátétet is amit ők adtak.Mindezt kb. 30 perc alatt és 4 db ezresért.Örültem mint majom a farkának :devlish: :icon13: Hazamentem összeszerel,indít,és láss csodát alapjárat kisimulva és jó kis mérges hangja lett a verdának.Viszont nagy hidegben még mindíg nem úgy indul mint ahogy én szeretném,ezért lehet hogy adagolót is cserélek.Az előbefecskendezés jó helyen van,mert azt belőtték műszerrel az ősszel.Tehát marad a garázsban lévő Bosch adagoló.Bosch felújításról valakinek infója esetleg(ár,tartósság,erdmény)???
  14. gabchee

    Dízel

    Téli gumival,46-os lábbal 5.5 16-os aluval 195-ös gumikkal 6 liter,természetesen 46-os lábbal :lol: :D 1.7D 335000 km 1994-es évjárat
  15. gabchee

    Dízel

    Akkor jövőhéten felkeresek 1et :lol: ;)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.