Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyebek


amadeus

Recommended Posts

Remélem értő kezekbe kerül az autód !

Csak kaparintsam meg :twisted:

Tuti nem ismertek rá egy max másfél év múlva, de rosszabb állapotban nem lesz, min amilyen jelenleg az tuti 100.

Sajna én is szeretem tudni, hogy minden uccsó mütyűr is korrekt a szekéren, és piszkosúl idegesít, a valami elkezd zakatolni, csiszolni vagy akármi.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ez az első Calibrám és csak egy fekete, '95 utáni kézi váltós V6-ért adnám el, de végigcsinálom vele, ami szükséges, mert már egyrészt több pénzben van, hogy érdemes lenne eladni, másrészt kezd olyan állapotba kerülni, hogy nem találnék hasonlót. És ez utóbbi nagyon nem mindegy. Kevés 16V Cali szaladgál 9500 km-t futott, 1 éve felújított motorral és hibátlan Cosworth hengerfejjel. :D

"Sajnos" maximalista vagyok, emiatt minden apróság előbb-utóbb cserére, javításra kerül. Lehet, hogy egy 8V-vel töredékét szívtam volna, de ezt nehéz megjósolni (lásd a te példádat). Remélem értő kezekbe kerül az autód !

Ha találnék egy korrekt V6-ot, nekem is csak kéziváltóval kéne! :roll:

Látod, látod, Neked is sokba van az autód.... Inkább 8V ha nincs sok pénzed. Az se tökéletes de jobb, igénytelenebb. Viszont gyengébb, ezt is hozzá kell tenni.

Akkor ha a Tied ilyen, fölösleges eladni, vigyázz rá és őrizd meg az utókornak. 8)

A fekete 16V helyre lett rakva állítólag gyönyörű, Dunaharsztin van és egy haverom többször szokta látni! Az ezüst 8V már kérdéses, vigyáz rá meg nem megy gyorsan csak miután eladtam 1 hónapra rá felhívott:

"Tudod, te kiszedted a rádiót én meg még nem raktam át a Skodából az enyémet és a lyukba beletettem egy zacskó cukorkát de egyik fékezésnél beborult."

Hát alig bírtam visszatartani a röhögést! :D

Ha vmi Clubos, akár MOTE-s vinné el az abból a szempontból lenne jó h tudnám h odafigyel rá, csinosítgatja és nem csak széthajtja amíg megy és a végén belöki egy bányatóba. :(

Link to comment
Megosztás:

Az ezüst 8V már kérdéses, vigyáz rá meg nem megy gyorsan csak miután eladtam 1 hónapra rá felhívott:

"Tudod, te kiszedted a rádiót én meg még nem raktam át a Skodából az enyémet és a lyukba beletettem egy zacskó cukorkát de egyik fékezésnél beborult."

Hát alig bírtam visszatartani a röhögést! :D

hö..höhö...höhöhöhöööö :( :D :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Ha vmi Clubos, akár MOTE-s vinné el az abból a szempontból lenne jó h tudnám h odafigyel rá, csinosítgatja és nem csak széthajtja amíg megy és a végén belöki egy bányatóba. :(

:smt045 :smt047 :smt110

Igenigenigen....

Az asszony már rágja a fülem, mióta megmutattam neki a képet telón.

Már el is tervezte rá a kerek nagy szárnyat, ültetést, cult lökösök, 17-es felni, én meg csak lestem hirtelen megdöbbenésemben, és helyeslően bólogatta, mielőtt meggondolná magát. :oops:

Link to comment
Megosztás:

A lényege a lesimítás, levenni a fekete csíkokat, lefalazni a helyét, nem toldatot kapna, hanem megkagyva az eredeti formát, de az egészet lejebb húzni. Nem olyan feltűnő, de egyből látszik, hogy nem a gyári, de egyedi tervezésű lenne, ha lenne már calibránk.

Link to comment
Megosztás:

A lényege a lesimítás, levenni a fekete csíkokat, lefalazni a helyét, nem toldatot kapna, hanem megkagyva az eredeti formát, de az egészet lejebb húzni. Nem olyan feltűnő, de egyből látszik, hogy nem a gyári, de egyedi tervezésű lenne, ha lenne már calibránk.

Erről Opeldevils lököse jut eszembe... Nem véletlenül ? :wink:

Link to comment
Megosztás:

Igazábból nekem nem tetszenek pl a reiger és társai lökösök ill küszöbök, én a simítás híve vagyok, azt is lálytosan szép magyar szóval, úgy hogy azért még használható legyen nem csak autópályán, hanem pl macskakövön is el tudjak gurulni. Az anyagár meg ugye lényegesen olcsóbb, ha a gyárit használják fel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.