Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

I_S

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.734
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

I_S névjegye

  • Születésnap 1980-02-18

Elérhetőség

  • MSN
    i_s@freemail.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Hajdúszoboszló

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Club 1.8; Chevy Nova 5.7 project;
  • Város
    Hajdúszoboszló

Legutóbbi látogatók

22.520 profile views

I_S's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. itt Szoboszlón közel hasonló, ha nem pont ilyen belseje van egy cabrio-nak. Nagyon állat ez a belső, csak az itteninek ezüstszürke a külseje hozzá, na szvsz ez nem jön össze, legalábbis nekem egy lakkfekete külső jobban bejönne hozzá.
  2. Na akkor popsitörcsi hadművelet start :)
  3. Szilikonost én az életben nem tennék se ki se be :P Én a belső műanyagok takarítására egyetlen etalont használok, méghozzá a gyerek BabyTime popsitörcsiét (persze a gyengegyerekkakit kihagyom belőle :hiya: ) Nagyon szépen visszahozza a feketét feketére, szürkét szürkére stb., tisztít (és ápol :) ) és nagyon sokáig taszítja a port, valamint szép természetes fénye lesz, nem csillog, nem látod viszont a műszerfalat a szélvédőn, stb. Próbáljátok ki, nem okoz csalódást (olajosat ne próbáljatok, az ritka büdös tud lenni egy idő után napon :( ) Penny-ben lehet kapni, tök olcsó és bőven sokáig elég.
  4. Itt felénk 10-15-ért csinálnak egy komplett gépi polírt, szvsz caravan a 15-ös kategória. Én személy szerint ha majd elkezdem molíroztatni (még szerencsére nem kell) max 3-évente fogom, mert állítólag olyan túl soxor nem lehet, leszedi egy idő után a lakkot/festéket. (persze 3 év múlva lehet meg sem lesz már :) ) A tiédet én csak lenyomnám kézzel szinpasztával. szvsz elég lenne neki. Más: Szemrevételeztem Atom cartárs gépsárkányát. Nekem képen is bejött, de élőben sokkal szebb. Képen nem látszik, de van ott összhang, mert a belső festésen van egy nagyon szép metál csillám réteg, ami napot érve meghozza az összhangot a külsővel. Nyílván van olyan dolog, amit én is másképp csinálnék, mondjuk én a krómtükröt nem mindenen szeretem, viszont a króm hűtőrács nagyon jól áll rajta szvsz. No a lényeg, nézzétek majd meg élőben BW-n, mást mutat mint képen. Nekem igaz kicsit showcar-os, de összességében jól mutat, ha meg csak a belsőt nézem akkor qrvajó.
  5. Csak bejöttem a kertből.... sütöttünk egy kicsit. Cseppet elfáradtam. De úgy látom nem csak én virrasztottam :)
  6. Gyertya ahogy írták előttem gyári 5-gől kivan a 4 db, és a cseréhez csak egy 16-os gyertsakúlcs meg egy imbusz kell ha jól emléxem benzinszűrőből én gyárit vette m és asszem valami 2500-300 körül volt, de manns lett volna 4-ért, és a csere szintén 10 perc max.
  7. Nagyon ne sikáld, mer még elszégyellem magam milyen retkes most az enyém (a BW-re tiszta lesz :) ) Hát nem hiszem, hogy egy feszítő ugy menne tönkre, hogy egyre jobban feszít, inkább pont fordítva. szerintem a pumpa csapágyával van valami gixer. Garban nem cserélik?
  8. Rendben :( Hát én csakis gyári gyertyát használok, azt használtam az előzőben is (esetleg NGK), de semmi tuninggyertya. Póbáltam 2 különböző fajtát is, mindegyikkel vagy kakibbul ment, vagy többet evett és kakibbul ment, meg egy 3. tipusnál (azt nem említem mert 2 órát volt az autóban) szinte egyáltalán nem volt alapjáratom. Nem nagy ördöngősség leszedni. A leg macerásabb szvsz a gázhuzal kiakasztása. Egyébként meg minden csövet meg csatlakozót leoldassz (én előtte csináltam vagy 3 fotót róla, hogy tudjam mi hova kell :) ), aztán nem is tudom pontosan, talán 4 csavar fogja és kész is, lehet szépen átmosni rongy + féktisztító.
  9. Hogyne... én meg meglesem a tiédet élőben :( Dobok egy számot, csörögj meg és egyeztetünk. (munkám miatt előre max 2-3 órával tudom, hogy Hajdúszoboszlón leszek e vagy nem :) ) 70-949-8979
  10. Hát a buszhoz azért picit nagyobb csomag, inkább a csomagtartóba való mint a hátsóülésre :) Viszont közben megoldódni látszik, mert cimbora párja megy fel Pestre a hét végén és elhozza. Minden esetre köszönöm szépen a felajánlást, nem felejtem el :( ha esetleg valamikor fordítva adódik helyzet.
  11. Hát ez a fojtószelepházad :( Az, hogy mitől ilyen taknyos nem tudom, de lekoszolódni egy idő után leszokott szvsz mindenkinek kivétel nélkül. Ilyenkor van, hogy ingadozik az alapjárat, picit nő a pogyasztás, meg képes le-lefulladni motorfék utáni kuplungnál. Ja meg persze nem is úgy megy ahhogy kéne. Nekem is következik lassan a pucolás, mert néha már észreveszem, hogy 1-200-at mintha ingadozna, de még csak nagyon ritkán. Viszont nekem az előző műtétnél sem volt taknyos, csak fekete, de az vastagon :) Tanács: Vedd le az egész szelepházat és úgy pucold át, hidd el ha ilyen kivül, akkor a pillangószelep alatt még rosszabb.
  12. Ismerem az autót, menthető, de jócskán kell rá költeni mind a kasznira (lakatolás néhol újra), mind a műszaki állapotra (motor) már úgy tudom mozgásképes (bár ez annak idején is változott míg használták :) . Viszont nincs agyig lehajtva a motor, nem azok a tapossukkiabelét tipusok. Ill úgy tudom a váltó is szépen dolgozik/dolgozott. Műkedvelőnek megéri rendbevágni, mert egyébként hiánytalan. Na ennyit a kicsit offról, hisz ez inkább az adok-veszekbe tartozik.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.