Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Mert? Nem egyszerűbb rendes szélvédőmosót beletenni? Hiába fűtött a fúvóka, ha a tartályba bele van fagyva a lötty...

Úgy. Nameg ha kint -20 fok van, akkor maximum kopog a szélvédőn az, amit az előtted levő autó felszór :lol:

Beszélgettem helyi út-munkással, aszongya fölösleges bármit is kiszórni az útra, a só -7fok alatt hatástalan, a kalcium-jodid (vagy miarák) meg -15-17fokig hatásos.

Reggel -25 fok volt.... Fázott is a vas, a szervó úgy megfogta, mint az állat. Megnéztem, szervó-olaj helyett hajzselé állagú ketyla áll a tartályban... Téli szervó-olaj, van ilyen!? :D

(ja, és karácsonyra még hidegebbet mondanak)

úgyhogy végén az lesz, hogy tényleg veszek valami ruszki tajgajárót, az otthon érzi magát ebben a környezetben.

ja, azt már nem is mondom hogy a motor üzemi hőmérséklete 90 fok körül van, termosztát jó, csak épp a menetszél lehűti a motort... úgyhogy faraghatok takarót a hűtő elé, mint a régi szép időkben :lol:

éljen a svéd tél! :)

Link to comment
Megosztás:

Valószínű hogy nincs benne izzó (asszem amikor Gsizoli megvette a törés után a másik verdát, abban sem volt, és ott is a lambda volt a ludas valszeg :lol: )...

Vagy tényleg kiégett :lol:

Nem, azt kiszúrtam volna ha nem ég a MIL, a megoldás itt az volt hogy bekötötte az olajnyomás lámpával párhuzamosan a MIL-t, így előbbi vezérelzte azt. Sztem ha a srác eldöntötte milyen vissza

jelző lámpája ég, akkor talán villogtasson és szűntesse meg a hibát...

Link to comment
Megosztás:

Nem, azt kiszúrtam volna ha nem ég a MIL, a megoldás itt az volt hogy bekötötte az olajnyomás lámpával párhuzamosan a MIL-t, így előbbi vezérelzte azt. Sztem ha a srác eldöntötte milyen vissza

jelző lámpája ég, akkor talán villogtasson és szűntesse meg a hibát...

Tudtam hogy volt vmi turpisság :lol:

Link to comment
Megosztás:

Miért? Néha muszáj, mert még azt hiszik a csikók, hogy ők sz@rták a spanyol viaszt. Ez olyan, mint a gyorsulás, néha le kell nyomni az ellenfelet, hogy érezze a törődést...

Mondjuk van benne valami... :lol: :lol:

Mi lenne, ha megpróbálnám felhívni Bercit, lehet eljönne egy talira?

Link to comment
Megosztás:

Úgy. Nameg ha kint -20 fok van, akkor maximum kopog a szélvédőn az, amit az előtted levő autó felszór :lol:

Beszélgettem helyi út-munkással, aszongya fölösleges bármit is kiszórni az útra, a só -7fok alatt hatástalan, a kalcium-jodid (vagy miarák) meg -15-17fokig hatásos.

Reggel -25 fok volt.... Fázott is a vas, a szervó úgy megfogta, mint az állat. Megnéztem, szervó-olaj helyett hajzselé állagú ketyla áll a tartályban... Téli szervó-olaj, van ilyen!? :D

(ja, és karácsonyra még hidegebbet mondanak)

úgyhogy végén az lesz, hogy tényleg veszek valami ruszki tajgajárót, az otthon érzi magát ebben a környezetben.

ja, azt már nem is mondom hogy a motor üzemi hőmérséklete 90 fok körül van, termosztát jó, csak épp a menetszél lehűti a motort... úgyhogy faraghatok takarót a hűtő elé, mint a régi szép időkben :lol:

éljen a svéd tél! :)

Nesze neked Svédország! Bár Te választottad. Nézd a jó oldalát, ha nem müxik a klíma, nem gond...

Link to comment
Megosztás:

Nem, azt kiszúrtam volna ha nem ég a MIL, a megoldás itt az volt hogy bekötötte az olajnyomás lámpával párhuzamosan a MIL-t, így előbbi vezérelzte azt. Sztem ha a srác eldöntötte milyen vissza

jelző lámpája ég, akkor talán villogtasson és szűntesse meg a hibát...

Nagyobb kreativitás kellett hozzá, mint az izzó kivétele, de a jó k.annyát az ilyen neppernek...

Link to comment
Megosztás:

Ha a fékbetét miatt anyázik, akkor a kopásjelző nincs bekötve (avagy egyáltalán nincs), vagy szakadt a vezetéke.

Izzót meg nem tudsz belőle kiszedni, mivel LCD, és a BC izzói világítják meg (gyk ha kiszeded, nem lesz BC világítás sem).

[/qute} Következö betétcserénél meg lesz csinálva,én igy vettem hogy anyázott már. Az elöző tulaj kisporolta szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Ha vennéd a fáradságot, és beleolvastál volna az E85 topikba, akkor tudnád, hogy azért az a motor akkor kapott rendesen.. nem véletlenül világít.. és csak aktuális hibánál, azaz olyan nincs hogy megjavul, és világít tovább... Szal a 2 lambda szondád vszínű kuka - nem az etanol miatt, de ha az elődöd így "törődött" az autóval kb az lehet, és emiatt is nagyobb fogyasztásod lehet.

Talán más hiba is "rárakódott" néha azért illene megnézetni! De a Te autód, csak aztán nem itt "sírj" hogy behalt ez az, meg milyen szar a verda... Pl a fogyasztás...

milyen műszeregységen lévő check lámpa?... Ha a sárga világít akkor az AZ! A fék meg azért ugat, mert nem tettél bele kopásjelzőt.. spóroltál 5000 - nesze üzenet, de ha visszaolvasnál ( ohh tiszta Omegatd leszek a végén :lol: ) épp itt adnak tippet, hogy zárd rövidre, és nincs üzeneted...

Nem én sporoltam ki az 5000-et,csak nem kellett még betétet cserénem..,és nem azért mert nem zavar,hanem még jók. Egyébként meg nem fikáztam az autóm és nem is mondható szarnak csak kiváncsi vok másnak mit fogyaszt. Ha valaki azt irta volna hogy 10L-rel elrohangál,akkor aggodtam volna,de ugy tünik teljesen normális. Ha annyira szar lenne,akkor hosszutávon sem menne 9L alá.

Link to comment
Megosztás:

Hja, hogy a check engine már behalt.... Mivelhogy elképzelhetetlen, hogy 100% etanolal elmenjen hiba üzi nélkül... Átalakító nélkül.

Hm, és legalább a CHECK OIL LEVEL vagy ilyesmit ír ki? remélem a "kolléga" sűrűn nézi akkor az ilyeneket .. :lol:

Nem halt be,mivel gyujtáskor világit,inditás után elalszik. Ha nem lenne benne izzó,de egyébként ha benne lenne világitana,akkor azt észrevenném igyis-ugyis,mivel rohadtul nem ugy menne. A fékbetéten kivül semmi mást nem ir ki,de nem hittem neki és megnéztem..., ott volt teljes vastagságában.:lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem halt be,mivel gyujtáskor világit,inditás után elalszik. Ha nem lenne benne izzó,de egyébként ha benne lenne világitana,akkor azt észrevenném igyis-ugyis,mivel rohadtul nem ugy menne. A fékbetéten kivül semmi mást nem ir ki,de nem hittem neki és megnéztem..., ott volt teljes vastagságában.:lol:

Akkor olvasd el gsizoli sztoriját... KI VAN ZÁRVA, hogy átalakító nélkül, 100% etanollal használva ne jelezne az engine check... kivéve ha meg van buherálva mint Zolié, vagy más módon pl IAT szenzor lekötve és tsai, de az meg megint nem normál üzem... És attól még megy, és rohadtul úgy megy, mert nem veszel észre 3-5 LE veszteséget.

Link to comment
Megosztás:

Többszöri számolás után kiderült a 3.0 motor nagyon éhes. 20L-re jött ki. Hétköznap sok rövid távom van,lehet az is befojásolja,de ennyire? És nem Bp. Hosszabb uton a fele is elég,de az szinte pálya végig. Érdemes hibát keresnem,vagy ez igy szép?:lol:

Nekem 11 l/100km, de én vidéki suttyó vagyok, és csak ritkán megyek a nagyvárosi betonra...

Link to comment
Megosztás:

Akkor olvasd el gsizoli sztoriját... KI VAN ZÁRVA, hogy átalakító nélkül, 100% etanollal használva ne jelezne az engine check... kivéve ha meg van buherálva mint Zolié, vagy más módon pl IAT szenzor lekötve és tsai, de az meg megint nem normál üzem... És attól még megy, és rohadtul úgy megy, mert nem veszel észre 3-5 LE veszteséget.

Én elég sürűn megyek szőnyegig nyomva és ha azért nem ég mert buherálva van,akkor észrevenném. Nem az 5LE-t,hanem nem engedné kipörgetni. Ráadásul észrevenném akkor is hogy hideginditás után,nem totálisan egyszerre alszik el az olajnyomással. Késleltetőt meg nem hinném hogy beszereltek volna. Sokszor még a kutasok is néztek,hogy tisztán locsoltam bele a ketchapot átalakitó nélkül,mert másnak még felesben sem ment. De abbahagytam,mert sokkal inkább féltem,hogy mást fog szétkurni. Ha valaki évek ota járna a csodabenzinnel,akkor elhinném hogy jo neki.

Link to comment
Megosztás:

Minek szedted szét?

Mert ócska kínai sz@r, és úgy jött a TYC, hogy az állítórudak gömbjei kiugrottak a refiből, így az csak kódorgott a lámpatestben.

DEPO-st meg azért szedtem szét, mert a tulaj egyik izzócserénél elfelejtette rárakni a gumi-takarót a lyukra, és beporosodott+vmi belefolyt a lámpatestbe.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.