Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Én csináltam volna valamit a közepére, hogy ne legyen olyan körülményes olajat cserélni.

De különben biztos jó. Már hallottad, milyen hangja van, amikor leér? :blink:

Még origi a festés rajta.Izé, kátrányspray, vagy mifene.

Olajcsere?

Még 9e.km! B) De majd csak leküzdöm v.hogyan! :D

Link to comment
Megosztás:

ű

Te Wolfi!

A hűtése amotornak nem lesz rosszabb? B)

Arra gondolok,hogy így neméri alulról a menetszél. :blink:

Elvileg nem lehet gond, így is túl jó a rácsozás miatt, és igazándiból mindenhol maradt még bőven hely, hogy tudjon hűlni.De majd kiderül.Szerintem nem lesz vele gond.

Remélem. :D

Link to comment
Megosztás:

Tényleg jó lett :blink: ,de a seriff szerintem jobb választás lett volna,az igaz hogy csak 4 csavar fogja de nagyon erős csavarok,van hely olajcserére egy kupak van rajta,van szellöző az elején és több kisebb luk is a motorhűtése miatt.Az ára tényleg jó volt.Nagyon durva hangja van amikor igazán leér,de sajnos nálunk kartervédő nélkül autókázni ültetett autóval kész öngyilkosság.Föleg hogy csak az olaj kerül majdnem ennyibe ha levered és még hol van a többi.....

Link to comment
Megosztás:

Tényleg jó lett :blink: ,de a seriff szerintem jobb választás lett volna,az igaz hogy csak 4 csavar fogja de nagyon erős csavarok,van hely olajcserére egy kupak van rajta,van szellöző az elején és több kisebb luk is a motorhűtése miatt.Az ára tényleg jó volt.Nagyon durva hangja van amikor igazán leér,de sajnos nálunk kartervédő nélkül autókázni ültetett autóval kész öngyilkosság.Föleg hogy csak az olaj kerül majdnem ennyibe ha levered és még hol van a többi.....

mi az a seriff???

Link to comment
Megosztás:

mi az a seriff???

Valamiért így hívják az orosz kartervédőt.

Ez motivált elsősorban.Mert én még csakcsak ki tudom kerülgetni a csatornafedeleket, de feleség 1.0 már nem biztos, hogy ilyen rutinosan kezelné a dolgokat.

Az a baj hogy van olyan amit már ki se lehet kerülni B) :blink: és úgye ha eltöröd a kartert akkor már csak húzni lehet.

Link to comment
Megosztás:

Itt van a weboldaluk.

kösz mindenkinek.

bár eddig még 1* sem tettem oda az alját :S (újfent kopp-kopp-kopp), de ha baráti áron hozzá lehet jutni, beszerzek 1et.

Ne keresd meg viktort pü-ben,mert nem olvassa a privát üzeneteit.Viszont most már én is emlékszem,hogy ő volt a második lehetőségem,ha a barátom nem adta volna oda.

akkor hol keressem? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hát, ha olyan a gyári, mint amilyen a Vectra 2000, vagy a Calibrák alatt szokott lenni, akkor az nem ér sokat. Nekem is olyanom volt gyárilag és nem tünt valami stabil szerkezetnek, már csak azért sem, mert müanyagból van. Az csak arra jó, hogy ha csöpögne az olaj (C20XE :blink: ), akkor ne látsszon semmi a kocsi alatt. Az enyémnek viszont egyszer leszakadt az eleje az autópályán 220-nál és húztam egy darabib a kocsi alatt, mivel olyan jól hozzá lehetett férni, kerestem egy padkát és átmentem arjta úgy, hogy megakadjon és letörjön. Azóta még nem volt vele problámám. :D B)

Link to comment
Megosztás:

Hát, ha olyan a gyári, mint amilyen a Vectra 2000, vagy a Calibrák alatt szokott lenni, akkor az nem ér sokat. Nekem is olyanom volt gyárilag és nem tünt valami stabil szerkezetnek, már csak azért sem, mert müanyagból van. Az csak arra jó, hogy ha csöpögne az olaj (C20XE :blink: ), akkor ne látsszon semmi a kocsi alatt. Az enyémnek viszont egyszer leszakadt az eleje az autópályán 220-nál és húztam egy darabib a kocsi alatt, mivel olyan jól hozzá lehetett férni, kerestem egy padkát és átmentem arjta úgy, hogy megakadjon és letörjön. Azóta még nem volt vele problámám. :D B)

Ez a gyári nem műanyag, legalábbis a kereskedésben ezt mondták.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.