radu Elküldve Március9, 2004 Megoszt Elküldve Március9, 2004 Nem tudok honlaprol, de jobb hireim is vannak:) Tizedannyi aron megtalaltam az atlatszo cuccokat!! Szeged, Kovacs Auto http://www.kovacsauto.hu/ itt katalogusok 1850 Forint / darab! Oldalindex is vhol ekorul van :) Sedant nem kerdeztem, de nem jellemzo, hogy volna szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március9, 2004 Megoszt Elküldve Március9, 2004 Aki kecskeméten jár és a műszerfal világítást akarja átszerelni, az nézzen be a Petőfi S utcára a Digital Elektronik nevű, kis boltocskába. Ma vettem náluk extrafényes 5mm- kék ledet 250Ft/db :idea: áron az ellenállatok kb: 3Ft/db :!: -ért voltak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március9, 2004 Megoszt Elküldve Március9, 2004 Tálca kivétele: a két szélén megfogni(a kijelzö és a vele szemközti szél) kicsit mintha összefelé szeretnéf huzni, és aztán már kint is van...ha jól emlékszem...holnap azért kipróbálom! De vhogy igy vettem ki....ha arról a kis gumi lapról van szó.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március9, 2004 Megoszt Elküldve Március9, 2004 ....Tizedannyi aron megtalaltam az atlatszo cuccokat!! http://www.kovacsauto.hu/ itt katalogusok.... Biztos én vagyok a figyelmelmetlen, de a hátsó lámpát nem lelem sehol a honlapon :roll: Merre van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Március10, 2004 Megoszt Elküldve Március10, 2004 Tibcsy & Mélykék! Sztem a hátsó lámpa sedanhoz picit nehezebb kérdés lesz. Próbáljunk keríteni egy jó műanyagost, aki megcsinálja egyedi tervek alapján... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Március10, 2004 Megoszt Elküldve Március10, 2004 Sziasztok! S O S ! Tudna valaki segíteni nekem abban, hogy honnan tudnék szerezni az SFI-box helyére szerelhető fém sapkát (power-cap, roteklappe...?) C20XE motorhoz. Vagy már az is nagy segítség lenne, ha elárulná valaki, hová, kinek tegyem fel ezt a kérdést, ahol választ is kapnék rá. Interneten találtam a risse-motorsport és a mantzel oldalán, de több lenne a postaköltsé, mint amennyibe kerül a cucc. Előre is köszi Laci (30) 370-22-76 sunnylaci@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március10, 2004 Megoszt Elküldve Március10, 2004 Hali Holnap délelött felhívlak ha érdekel kevlárból (könnyebb, lágyabb jobb érzés) tudok szerezni kb 28-30000.- pénz! De pontos árat csak holnap tudok mondani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Március11, 2004 Megoszt Elküldve Március11, 2004 Hali Holnap délelött felhívlak ha érdekel kevlárból (könnyebb, lágyabb jobb érzés) tudok szerezni kb 28-30000.- pénz! De pontos árat csak holnap tudok mondani! Én ezzel a gyerekkel nem üzletelnék :) :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március11, 2004 Megoszt Elküldve Március11, 2004 Te most mit ugázol bele ha jól tudom a multkor megvédtelek amikor Agressor ráigért a rugóidra! Vagy tévedek? Csak így legyél jó fej gyerek! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: De azért szeretünk!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Március12, 2004 Megoszt Elküldve Március12, 2004 Te most mit ugázol bele ha jól tudom a multkor megvédtelek amikor Agressor ráigért a rugóidra! Vagy tévedek? Csak így legyél jó fej gyerek! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: De azért szeretünk!! A különbség az, hogy Agressor keményen alámígért, az én hozzászólásom mögött meg ott volt 3 db vigyorgó figura. Ha nem érted a poént akkor sajnállak :x Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Március12, 2004 Megoszt Elküldve Március12, 2004 A különbség az, hogy Agressor keményen alámígért, az én hozzászólásom mögött meg ott volt 3 db vigyorgó figura. Na ne kezdjük ezt megint... :? :lol: 8) Ha válni akarsz mondd meg a szemembe, és add vissza a lakáskulcsot. :wink: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március12, 2004 Megoszt Elküldve Március12, 2004 Szétberheltem a világításkapcsolót, de nem figyeltem eléggé és a golyók kiugrottak a kapcsolóból, aki ilyet akar szerelni az vigyázzon vele, mert csak órák kérdése mire visszamegy a helyére. :evil: A kapcsoló érintkezők helyreigazítása is megér egy misét, azzal is szívtam egy félnapot. :evil: Amúgy megéri a melót qrva jól néz ki (de gondolom ezt nem kell mesélnem), most a középkonzol és a műszerfal jön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radu Elküldve Március12, 2004 Megoszt Elküldve Március12, 2004 Biztos én vagyok a figyelmelmetlen, de a hátsó lámpát nem lelem sehol a honlapon :roll: Merre van ? Hatso lampa (a Lexxus style) az nem kaphato naluk. Az a tuninguzletben kaphato, illetve rendelheto. Hu, neten csak feketeben es "sima" szinben lattam. Itt a forumban ket fajta Lexxus optikas lampatestet lattam hatra, az allo lencses valtozat rendelheto az uzletben. Hu, hogy fogsz anyazni a futeskonzolnal :) Vagy 3-4 drotot kell kiakasztani a helyerol, es olyan erzes, mintha muanyagot tornel :lol: Mindenkepp garazsban, ne fagyos idoben csinald! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március12, 2004 Megoszt Elküldve Március12, 2004 Hu, hogy fogsz anyazni a futeskonzolnal :) Vagy 3-4 drotot kell kiakasztani a helyerol, es olyan erzes, mintha muanyagot tornel :lol: Mindenkepp garazsban, ne fagyos idoben csinald! Nagyon igaz. De nem is a szétszedés a gond, az még viszonylag könnyű. Majd az összerakásnál, amikor a bowdeneket vissza kell pattintani a helyükre. :twisted: De szerintem csak három probléma van vele: 1. nem férsz hozzá mert szűk a hely 2. a bowden állandóan kiugrik a kezedből 3. közben a kezed össze-vissza karcolja a sok éles műanyag Sok sikert. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március12, 2004 Megoszt Elküldve Március12, 2004 Hu, hogy fogsz anyazni a futeskonzolnal Vagy 3-4 drotot kell kiakasztani a helyerol, es olyan erzes, mintha muanyagot tornel Mindenkepp garazsban, ne fagyos idoben csinald!Állítólag már csak jó idő lesz, tavaszodik a Szilárd szerint :) De szerintem csak három probléma van vele: 1. nem férsz hozzá mert szűk a hely 2. a bowden állandóan kiugrik a kezedből 3. közben a kezed össze-vissza karcolja a sok éles műanyag Sok sikert. :wink: 1. :evil: 2. :evil: 3. veszek fel kesztyűt :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 Valahol már kérdeztem, de válasz még nem jött rá, a középkonzol megbontását hol kezdjem el? Ami a vectra kékítés honlapján van, az nem tökéletes, mert sem a vectra, sem a corsa középrésze nem olyan, mint az astráé. Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 Hát jah a müszerfal szétszedésével nekem is voltak problémáim anno...nem is tuttam megoldani :) pedig azt hittem hogy én a világon mindent szét tudok szedni és csak az összerakásával vagyok bajban :lol: de ######trácskám konzolja ,müszerfala nem piskóta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 Valahol már kérdeztem, de válasz még nem jött rá, a középkonzol megbontását hol kezdjem el? Előre is köszi a válaszokat. A legnagyobb gondom az hogy nem tudom melyik a középkonzol hivatalosan. 2 variációm van: 1. ahol a fűtéskapcsolók stb. vannak, 2. a két ülés közötti műanyag bizbasz, ami a kéziféket is körülöleli. Volt szerencsém mind2-höz. Mivel az elsőt már régebben írtam valahol, és kicsit hosszú is így csak abban az esetben tenném megint ha biztosan szükség van rá. 2: Elég egyszerű, ha jók az emlékeim. a kézifék vége alatt (ahol a gomb van) van egy rekesz. Azt ki lehet pattintani. Valamelyik irányba viszonylag egyszerű, a többiben szerintem nem lehet. Alatta csavar. A másik a középkonzol (most hívjuk ezt annak) végén lévő tartó, amit szintén ki lehet szedni. Csak felfele kell húzni. Ezalatt is meglepő módon csavarokat találsz. Ja és persze a kézifékszoknyát fogó műanyagot is ki kell szedni. Ha jól emlékszem több rögzítési pont nincs. (Ha tévednék akkor én a szivargyújtó környékén kertesgélnék) Ezután egy kicst kell ügyeskedni hogy kiférjen a kéziféktől. (behúzva könnyebb) Kesztyű: ha vékony nem ér semmit, ha vastag helyet vesz el és a tapintásból eredő információt. Melleselg a karod alsó részét sem védi. Ráadásul be fog akadni mindenhova. Javaslom átminősítését: :evil: :) Lacee: Ha van most kedved szerelni segítek abban is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 A legnagyobb gondom az hogy nem tudom melyik a középkonzol hivatalosan. 2 variációm van: 1. ahol a fűtéskapcsolók stb. vannak, 2. a két ülés közötti műanyag bizbasz, ami a kéziféket is körülöleli. nos én az 1 variációra gondoltam.(majd keresem, de ha te hamarabb megleled jelezd már, hogy merre keressem) amúgy köszi az 2-ról az infót, gondolom egy takarítás arra is ráfér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 nos én az 1 variációra gondoltam.(majd keresem, de ha te hamarabb megleled jelezd már, hogy merre keressem) Kevesebb kedvem van keresni mint mégegyszer leírni. :lol: Meg ha jól rémlik akkor meglehet hogy a régi fórumba írtam. Azt meg már kereshetnéd. Nemtudom mennyire lesz pontos, mert kb. fél éve csináltam. Szóval kezdjük: alapból 7 csavar fogja. Első: a kormány mögé nyúlik be. Tehát első dolgod leszedni a kormányról a borítást. Ha minden igaz alulról felülről kell. Felsőt 2 csavar fogja. Ezt a kormány eltekerésével és kis műanyag gombok eltávolításával teheted láthatóvá. Az alsót 3 csavar fogja. Második, Harmadik: a középső szellőzőrostélyokat kipattintod. Két oldalt két csavarhúzóval érdemes próbálkozni. Előtte nem árt ha kipattintod a vészvillogó gombját. Ha jól emlékszem csak bekapcsolva lehet (tehát amikor villog). Itt nem árt megejteni a szellőzőben lévő fémkallantyú kiakasztását. Negyedik, Ötödik: a kijelző előtti gumilapot kiveszed. Mögötte 4 csavar van. Ebből kettő a kijelzőt fogja, amit szintén ki kell szedni. Ha jót akarsz kiszeded a kesztyűtartót is. Ez a későbbiekben is jó szolgálatot tehet. Ennek helyén benyúlva kitolhatod a kijelzőt, amit amúgy nehéz lenne kihúzni. Hatodik, Hetedik: Jól látható helyen a középkonzol (most ezt nevezzük annak :lol: ) alján. Ha eddig megvagy már nem érdemes visszafordulni. Pedig eszedbe fog jutni párszor. :) Még benn van ugye a rádió. Ha gyári akkor erősen ajánlom a gyári kihúzó használatát, vagy egy igen türelmes és ügyeskezű ember jelenlétét. Előtte persze ki kell csavarni a 4 imbuszt. Ha kijött a rádió akkor a keretet is szedd ki. Ez 1-2 helyen szeret beakadni. Gondolj arra hogy visszatenni könnyebb lesz. Ha nem gyári akkor szerintem kicsit könnyebb a kiszedés. Most jön a neheze. :twisted: Mostanra az egész borítást kijjebb tudod húzni. Persze nem eléggé, csakhogy a kezed beférjen mögé. A vákuumvezetékeket (nem biztos hogy ez a neve, a fekete és a fekete-zöld csőre gondolok) ami a levegőkeringetőhöz mennek, egyszerűen le kell húzni oldalirányban. Nem árt megjegyezni melyik hol volt. Itt jut eszembe a ventifokozatkapcsolót is szedd le. Mégpedig úgy hogy kihúzod (hátsóablakfűtés) és egy csavarhúzóval kiakasztasz egy pöcköt. Hasonlóan mint a világításkapcsolónál. 3 bowden van a kulisszák mögött 1 a fűtéscsaphoz ami megy (bal oldali tekerő) 2 a jobb oldali tekerőhöz megy. A műanyag pattintók a bowdenen más színű. Ezt is célszerű megjegyezni mi hol volt. A bowdeneket a pattintóknál fogva kell leszedni. A pattintók leginkább egy "P" betűhöz hasonlítanak. Leszedés: a szárát kell a kör tengelyirányában elfordítani. Valaki írta még hogy olyan mintha eltörnéd. Ha ez megvan és minden igaz akkor kint van az egész. Már nem tudom miért de én annak idején a tekerőt is kiszedtem. Ezt a végén lévő kúpos rész összenyomásával és kifelé tolásával lehet elérni. De aki ide kitalálta hogy kúpos legyen annak kívánom hogy ilyeneket szedjen szét naphosszat. A levegőkeringetőkapcsolót a "táblából" azt hiszem kifele kell tolni, de ha nem akkor sem lehet túl bonyolult a mechanizmusa. Maga a kapcsoló felépítése sem túl bonyolut. Vigyázni kell a benne lévő fém bizgentyűre. Szétszedésnél érdemes több szemszögből vizsgálódni, akár szemre akár tapintásra. Ha elég akrobatikus vagy megprobálhatod az anyósülés elé való befekvést. :lol: Azt hiszem nem szükséges, de ha könnyebbséget okoz, akkor szedd ki a másik középkonzolt (két ülés közöttit). Ehhez képest rutinmunka és összerakásnál majd úgy érzed mintha haladtál volna egy csomót, ami levezetésnek nem utolsó. Összeszerelésnél leginkább az legyen a szempont hogy megnézd minden benn van-e, ami kell. Én először kinnhagytam a levegőkeringető kislámpáját. Ezért kellett 2-szer szétszednem. :lol: Persze csak 1 hónappal később volt hozzá lelkierőm. Félig összerakott állapotban nézd meg hogy minden működik-e. Szintén a levegőkeringeőre gondolok. Két cső vissza, gyújtás, megnéz. De ez vonatkozik a világításra is. A bowdenek visszapattintása az egész művelet leg****-abb része. Csillag helyére mindenki gondoljon valami nagyon rosszat. De ilynekor már nincs mit tenni, össze kell rakni. Amikor már 2 benn van örül az ember, pedig még nem kéne. :D Nekem úgy ment legkönnyebben hogy nem próbáltam erőletetni nagyon. Az összerakás további fázisai a szétszedés fordítottja. A szellőzőben lévő fémkallantyút úgy rakd vissza hogy tényleg zárjon. Jó ha még az elején elkülöníted egymástól a csavarokat és biztos helyre rakod. (Nem a kocsiba, mert ott tuti elveszik) Ha esetleg kifelejtettem volna valamit vagy nem világos kérdezz. Ha ezekután is hozzáfogsz sok sikert és kitartást. Első alkalommal jó ha számolsz rá 3-4-5 órát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március13, 2004 Megoszt Elküldve Március13, 2004 amúgy köszi az 2-ról az infót, gondolom egy takarítás arra is ráfér. Sose lehet tudni. Én a múltkor a hátsó küszöb alatt egy 100-ast találtam :) , és tuti nem én hagytam ott mert addig még nem szedtem szét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Március14, 2004 Megoszt Elküldve Március14, 2004 "Lacee: Ha van most kedved szerelni segítek abban is." Nagyon köszi a felajánlást de még egyelöre kevés vagyok ehhez :lol: és per pill nincs is pénzem a műtéthez! esetleg nyáron vlmi ellenérték fejében közösen megoldjuk...ha lehetséges... :) Hali Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március14, 2004 Megoszt Elküldve Március14, 2004 Ha esetleg kifelejtettem volna valamit vagy nem világos kérdezz. Ha ezekután is hozzáfogsz sok sikert és kitartást. Első alkalommal jó ha számolsz rá 3-4-5 órát. Hű apám :!: már addigra elfáradtam, mire elolvastam, az egészet :) Hát ezekután tényleg megvárom a húsvét hetét, akkor egy hétig ráérek majd, szabin leszek. Asszem most kiheverem a traumát amit a leírásod okozott :twisted: , és elkezdek lelkiekben felkészülni a műtétre. Amúgy tényleg a régi fórumban lehetett, mert itt nem találtam a hozzászólásaid között ezt a leírást. A sebváltó és a kézifék körülötti műanyagot nem kardánboxnak nevezi a köznyelv :?: Még a gumitálca kivétele érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március14, 2004 Megoszt Elküldve Március14, 2004 Nagyon köszi a felajánlást de még egyelöre kevés vagyok ehhez :lol: és per pill nincs is pénzem a műtéthez! esetleg nyáron vlmi ellenérték fejében közösen megoldjuk...ha lehetséges... :) Hali Részemről, ok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március14, 2004 Megoszt Elküldve Március14, 2004 A sebváltó és a kézifék körülötti műanyagot nem kardánboxnak nevezi a köznyelv :?: Még a gumitálca kivétele érdekelne. Meglehet hogy az az. De én a másikra meg hallottam fűtésfal elnevezést. Akkor hová tűnt a középkonzol? :) A gumitálcát ami a kijelző előtt van egyszerű kiszedni, de leírni bonyolult. Úgypróbáld mintha hosszanti irányban össze akarnád gyűrni. Az egyik széle biztos kiugrik majd. Lacee: most jut eszembe hogy ha esetleg találnál festéket, azzal sokkal egyszerűbb és olcsóbb lenne. És szerintem látványban sem marad el a LED-től. Gondold meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts