Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

magasnyomású mosóban kinek van tapasztalata, milyet vegyek?

mekkora nyomás kell a mosáshoz?

thx

Én a kerti slagra és a 200 ba-osra esküszöm az elsővel le lehet mosni a kocsit, egy kefe segítségével, a másodikkal meg át lehet alakítani a dizájnt. <_<

Link to comment
Megosztás:

Én a kerti slagra és a 200 ba-osra esküszöm az elsővel le lehet mosni a kocsit, egy kefe segítségével, a másodikkal meg át lehet alakítani a dizájnt. :P

Hülyerepülőgépszerelő! <_<

Nem elég hogy naponta exrepgép szerelőkkel dolgozom, még itt is van belőle! :angry: :P :P

Link to comment
Megosztás:

Ma délelőtt 9-10 óra között a Halasi utat mérték, ott is a kifelé menőket egy lesötétített hátsó ablakú, fehér színű, újabb fajta Opel Fronterából.Figyeljétek ezt az autót is.

Xarházi féreg módon bebújt a sövény mellé. :angry: :P

Sietve hozzá tenném, feltűnt a többi autós higgadtsága, így én sem mentem őrült módon.....Aztán azt is kiszúrtam, hogy miért nem siet senki. <_<

Link to comment
Megosztás:

Ma délelőtt 9-10 óra között a Halasi utat mérték, ott is a kifelé menőket egy lesötétített hátsó ablakú, fehér színű, újabb fajta Opel Fronterából.Figyeljétek ezt az autót is.

Xarházi féreg módon bebújt a sövény mellé. :angry: :P

Sietve hozzá tenném, feltűnt a többi autós higgadtsága, így én sem mentem őrült módon.....Aztán azt is kiszúrtam, hogy miért nem siet senki. <_<

ezt már régóta tudom...

Link to comment
Megosztás:

Köszi igen, jó lesz.

magasnyomású mosóban kinek van tapasztalata, milyet vegyek?

mekkora nyomás kell a mosáshoz?

thx

Akkora, hogy a koszt levigye.

Erről beszéltem pénteken.

Boldog lehetsz Gepi!1. Sebastian Köcsög Fettel 2.Pumpaszájú Hemilton 3.Petrov!Szégyen és gyalázat!

A rönónak' nem örülök egyáltalán, de, hogy a Kiszel Tünci rokona nem lett első annak igen.

Link to comment
Megosztás:

Ma szakértettem az elszállt fűtéscsövet a vektoron.Mivel cserélni csak a nagy, motor háta mögött menő, hűtő alsó részére vissza menő csővel együtt lehet meglátásom szerint, így a bontott cső ráhebrákolása nem jöhetett szóba.Ezért csak annyit csináltam, hogy kicseréltem a bilincset egy kisebbre amit jobban meg tudtam húzni, előtte pedig a csövet amennyire csak tudtam, rátoltam a fűtőradiátor kivezető csövére.Durván nem feszül, van mozgástere és nem ér hozzá semmihez.A fűtés tökéletes tehát levegő nincs a rendszerben.

Itthoni járatás után miután kapcsolt a venti párszor elindultam vele próbakörre, lenyomtam 20km-t.Terheltem/teszteltem, majd itthon motortér felnyit, és átnéztem újra.Szivárgás nincs, a hűtőfolyadék nem zavaros/nem olajos tehát a hengerfejtömítés és a motor is túlélte ezt a kis fiaskót.

Mázlim volt vele.

Bezzeg korzival nincs ilyen gondom.Hihetetlen kis masina. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.