Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Sziasztok!

Egy kis útinfóra lenne szükségem, Ti biztos jártasabbak vagytok a környéken:

Merrefelé lenne célszerű megközelítenem Dabas központját a Pentelei híd felől?

Nem szeretnék belenyúlni valami extrakátyus szlalompályába... :lol:

Én a Kiskunlacháza - Bugyi - Dabas útvonalra tippelek. Vagy tudtok jobbat?

Link to comment
Megosztás:

Jobb estét!

Pedagógus asszonykám az oktatási reform áldozata lett (lesz, szeptember 1-től), magyarul leépítették. :lol: :lol: Ha valaki ismeretlenül is tudna így tanév kezdetén olyan ovit, vagy alsó tagozatra ált. iskolát, ahol még keresnek pedagógust, megköszönném a segítségét! Gyanítom napokon belül rengeteg állástalan pedagógus lesz, a kötelező óraszám emelés kb. 5 felesleges ember/ intézmény arányú. De azért csak szóljatok....

Ha föci-töri szakos, akkor tudnék neki állást Bácsalmáson.

Link to comment
Megosztás:

Kb olyan megbízhatósággal, mint eddig? :lol:

Mostmar van Soproni raktarhelyseg igy akar 1-2 db ot elö tudok juttani eddig sajnos minidg törekednem kellet a nagytelese elhozatalra azert nem ment olyan gyorsan, most akar ha tomi bevalalja de miert is ne tenne hetente lehet majd szalitani lefele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis útinfóra lenne szükségem, Ti biztos jártasabbak vagytok a környéken:

Merrefelé lenne célszerű megközelítenem Dabas központját a Pentelei híd felől?

Nem szeretnék belenyúlni valami extrakátyus szlalompályába... :lol:

Én a Kiskunlacháza - Bugyi - Dabas útvonalra tippelek. Vagy tudtok jobbat?

Tudok rövidebbet (Kunszentmiklós, Kunbábony, Tatárszentgyörgy), de elég gatya minőségű út.

Link to comment
Megosztás:

Jobb estét!

Pedagógus asszonykám az oktatási reform áldozata lett (lesz, szeptember 1-től), magyarul leépítették. :lol: :lol: Ha valaki ismeretlenül is tudna így tanév kezdetén olyan ovit, vagy alsó tagozatra ált. iskolát, ahol még keresnek pedagógust, megköszönném a segítségét! Gyanítom napokon belül rengeteg állástalan pedagógus lesz, a kötelező óraszám emelés kb. 5 felesleges ember/ intézmény arányú. De azért csak szóljatok....

Mekérdeztem az ovit nincs hely, náluk is ez a helyzet: az ovónéni múlthéten még családot látogatott, ma pedig már nem dolgozik.

Link to comment
Megosztás:

Mekérdeztem az ovit nincs hely, náluk is ez a helyzet: az ovónéni múlthéten még családot látogatott, ma pedig már nem dolgozik.

Köszönöm az érdeklődést, de óvatosan a fogalmazással, mert kihabolják a szánkat.... :lol:

Ha van isten, holnaptól megállapodhat egy új sulival. Problémás gyerekeket kapna, és jó gyakorlata van az eddigi helyéről..... plusz a saját két gyerek nevelése is megedzette.

A régi pedagógus "megszökött" a feladat elől, mert fél az egyik gyermektől/családjától. Szóval cseberből vederbe esünk...

Link to comment
Megosztás:

Én pedig szerencsésen túlestem a kalocsai magascsőrlésen. Minden ellenünk dolgozott, pályairányra merőleges szél, turbulens befújások, a Dunántúlról pedig gyönyörű zivatargócok kúsztak át az alföldre. Mivel hárman ill. az oktató mentünk, a kezdők közül nekem volt idáig a legtöbb tapasztalatom, így persze én voltam az első "szerencsés" akit felhúztak. Életemben nem volt ilyenben részem, hogy először keresztbe futok a felszállópályán, majd utána féloldalazva húznak fel úgy, hogy gyakorlatilag az ernyő mozgását folyamatosan koordinálni kellett. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy oldalazva húztak fel, miközben én a szélirányra voltam állva, a pálya vonalával pedig 45 fokos szöget zártam be. A pálya hosszában pedig az autó és az utána kötött csörlő ment.

Elsőre nem is jött össze csak 431m magasság, utána ugyanúgy traverzálva vissza oldalaztam a leszállóhely irányába, folyamatos oldalszélben.

Nézelődni persze nem felejtettem el, így gyönyörűen látszott a Dunántúl párás levegője, a Paksi erőmű, Foktő, Szelid.Az Alföldön gyönyörű tiszta levegő volt.

A második felszállásnál pedig csitult a szél, kevésbé volt turbulens, így a fák árnyékából kiemelkedve már nem rázott annyira, ill. egyenletes lett.Minden a helyén volt, így ilyen elbuszott szélirány ellenére is 550m-es magasságba sikerült feljutnom.Gyönyörű volt.Igen ám, de annyira nem süllyedtem mint kellett volna, mert a közelben egy zivatargóc húzott el, ezért a csörlést vezető oktató fülcsukást rendelt el, hogy kisüllyedjek a zűrös rétegből.Ez m@rhajó volt, mert az ernyő oldalait egy erre kialakított heveder, és a hozzá csatlakozó zsinór segítségével úgymond becsuktam, tehát jelentősen rontottam az ernyő vízszintes repülési tulajdonságait, úgy süllyedtem mint egy ejtőernyős, miközben súlypont áthelyezéssel kormányoztam a cuccot, ugyanúgy oldalazva mint az első esetben.

Egy pillanatig sem voltam veszélyes helyzetben, mert folyamatos rádió összeköttetésben voltam az engem felcsőrlő ill. a saját oktatómmal, folyamatosan kaptam az instrukciókat, mert ilyen időben én még nem repülhettem volna.Mondhatni, bedobtak a mélyvízbe, de a leszállásig fogták a kezem.Nagyon jó volt. Élveztem minden pillanatát. Érdekes módon a para lent maradt.Nélküle szálltam fel és le.

Nagyon várom a következő alkalmat, és persze a pályairányú szelet amikor is garantált a min. 800m-es elérhető magasság! :lol: :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Kivételeztük a raktárból az árút és jármüre raktuk.

Várható lerakodási idöpont: Péntek 22:00

Átvettem, köszönöm, holnap utalok.

Ma nem sokat tudtunk diskurálni.

Na ez jól is néz ki, télinek kiváló.

Szeretném itt is megköszönni a csapatnak a Pályanap lebonyolításában nyújtott segítségét.

Nagyon jó veletek együtt munkálkodni!

Dóritól, és még sok embertől nem tudtam elköszönni, de majd bepótoljuk. Így utólag is elnézést érte.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.