Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Nem hát,mivel blokkoló kerékkel sokszorozódik a fékút,én is tudom.

Hegyről lefelé tényleg később fáradhat el,de ilyen necces helyeken eszemben sincs rövid féktávokat venni.

Pl. 2006-os Polo-n ugyanúgy 236 van elöl,hátul meg dob, a corsa 49m alatt áll meg 100-ról a tíz évvel fiatalabb Polo meg 37m alatt. Gyári adatok szerint.

Mindkettőn gyári méret a 165 gumi.

Szerintem ebből is látszik,hogy a féktávolság nem gumi és a tárcsa átmérőjén múlik. Máshol van a kutya elásva.

Ha tudnám,hogyan lehet rövidíteni a féktávokon és milyen dolgokon múlik pontosan,akkor nagyon örülnék neki és jól élnék belőle az tuti.

Mivel újabb kocsi gondolom már a rásegítés is jobb :D Ezt, hogy nagyobbat hülyeség felrakni ezt meg mindig azok mondják akinek kicsi van, hogy nyugtatgassák magukat, nagyobb tárcsával szerinted nem előbb állna meg? :icon4: ne vicceljünk már :icon4: Arról meg ne is beszéljünk, hogy ez már hűtött nem olyan hamar fárad el a hegymenetbe. Ráadásul a dugattyú is nagyobb.....Na de amúgy se lényeges mert nekem a nagyobb motor miatt lesz nagyobb fék ilyen egyszerű.

Link to comment
Megosztás:

Mivel újabb kocsi gondolom már a rásegítés is jobb :icon4: Ezt, hogy nagyobbat hülyeség felrakni ezt meg mindig azok mondják akinek kicsi van, hogy nyugtatgassák magukat, nagyobb tárcsával szerinted nem előbb állna meg? ;) ne vicceljünk már ;) Arról meg ne is beszéljünk, hogy ez már hűtött nem olyan hamar fárad el a hegymenetbe. Ráadásul a dugattyú is nagyobb.....

Hová segítsek rá a blokkoló kerekekre? :D

Amúgy egy csomó versenyszériás autóban fékrásegítés sincs (pl. F1), képzelem ott micsoda szar féktávok vannak. :icon4: Szerintem ennek sincs köze a féktávhoz.

236 tárcsával szereltek 16se caravánt is,ami eleve 250-300kilóval nehezebb mint egy corsa, és 185-tel is tud menni, plusz egy caravánnál számolni kell azzal is,hogy nem csak 2ember meg egy utazótáskával van megpakolva,mégis rábízták a gyáriak erre a fékre.

Nekem is 236 van,fékfolyadékcserével kezdtem a tuningot és meg vagyok vele elégedve. ;) Illetve nem,de nem hiszem,hogy nagyobb fékkel jobb lenne.

Link to comment
Megosztás:

Hová segítsek rá a blokkoló kerekekre? :D

Amúgy egy csomó versenyszériás autóban fékrásegítés sincs (pl. F1), képzelem ott micsoda szar féktávok vannak. :icon4: Szerintem ennek sincs köze a féktávhoz.

236 tárcsával szereltek 16se caravánt is,ami eleve 250-300kilóval nehezebb mint egy corsa, és 185-tel is tud menni, plusz egy caravánnál számolni kell azzal is,hogy nem csak 2ember meg egy utazótáskával van megpakolva,mégis rábízták a gyáriak erre a fékre.

Nekem is 236 van,fékfolyadékcserével kezdtem a tuningot és meg vagyok vele elégedve. ;)

Hát 1.6-ig minden opel 236al szereltek ha jól rémlik a vectrát is :icon4: szóval ez oké. Nincs gond a fékkel de azért túlméretezettnek se mondanám. De amikor már egy C20NE vagy C20XE duruzsul a motortérbe nem bíznám 236os fékre mert oda már gyárilag 256okat pakoltak fel ugye bár ;) Demó is azt írta hogy elég a 256os fék C20XEhez is ha nem versenyezni használja az ember pályán ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát 1.6-ig minden opel 236al szereltek ha jól rémlik a vectrát is :D szóval ez oké. Nincs gond a fékkel de azért túlméretezettnek se mondanám. De amikor már egy C20NE vagy C20XE duruzsul a motortérbe nem bíznám 236os fékre mert oda már gyárilag 256okat pakoltak fel ugye bár :icon4: Demó is azt írta hogy elég a 256os fék C20XEhez is ha nem versenyezni használja az ember pályán :icon4:

Na ja, 20ne,xe hez már szükség lehet rá. Gyárilag is azzal mennek ezek a motorok. 236 hamar elfáradna egy-két nagytempóról fékezés után. ;)

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Érdekelne engem is e a riasztós dolog. tudnál róla valami infot mondani? milyet érdemes venni? Hogy kell bekötni? Stb..

Hát, ezek a 8-10 ezeresek majdnem mind ugyan az csak más matrica van rajta, erre is van 1-2 év garancia, a durva riasztók 50 ezernél kezdődnek de hát minek. Amúgy ezekkel a 10 ezresekkel sincs gond nagyon. Apámnak 6 éve van 12 ezres SPAL és még mindig jó. Max ha lesz gond 3 év múlva veszek egy másikat. Ez a HD thunder nem rosszak. Bekötni meg hát adnak rajzot, szervizbe beteszik neked 15-20 ezerért :D nevetségesen sok. Hát kell valaki aki segít nekem is haverom fog ő már szerelt be ilyet. Bár ha van központi zárad akkor meg kell keresni a szálakat rákötni és szevasz 12V adni a doboznak rádugni a többi cuccot és ennyi. De van még benne csomó funkció motor blokkolás, padkára való felállás jelzése akkor ha a fékpedálra lépsz becsukja az ajtókat meg még csomó minden ezeket nem muszáj bekötni de be lehet. Vissza lehet nézni a riasztásokat. Nyitott ajtóra jelez. Meg csomó minden :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Hát, ezek a 8-10 ezeresek majdnem mind ugyan az csak más matrica van rajta, erre is van 1-2 év garancia, a durva riasztók 50 ezernél kezdődnek de hát minek. Amúgy ezekkel a 10 ezresekkel sincs gond nagyon. Apámnak 6 éve van 12 ezres SPAL és még mindig jó. Max ha lesz gond 3 év múlva veszek egy másikat. Ez a HD thunder nem rosszak. Bekötni meg hát adnak rajzot, szervizbe beteszik neked 15-20 ezerért :D nevetségesen sok. Hát kell valaki aki segít nekem is haverom fog ő már szerelt be ilyet. Bár ha van központi zárad akkor meg kell keresni a szálakat rákötni és szevasz 12V adni a doboznak rádugni a többi cuccot és ennyi. De van még benne csomó funkció motor blokkolás, padkára való felállás jelzése akkor ha a fékpedálra lépsz becsukja az ajtókat meg még csomó minden ezeket nem muszáj bekötni de be lehet. Vissza lehet nézni a riasztásokat. Nyitott ajtóra jelez. Meg csomó minden :icon4:

Jól hangzik a dolog. lehet beinvesztálok egyre. Szerintem a bekötéssel nem lesz gond ha van rajz. Műszaki dolgokban elég jó vagyok.

Link to comment
Megosztás:

Jól hangzik a dolog. lehet beinvesztálok egyre. Szerintem a bekötéssel nem lesz gond ha van rajz. Műszaki dolgokban elég jó vagyok.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1464583832.html

Én most ilyet vettem, rajzot adtak ugyan így néz ki a bicska kulcs is mint a képen csak nincs fehérrel kiemelve a gomb de így szerintem szebb is.

Link to comment
Megosztás:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1464583832.html

Én most ilyet vettem, rajzot adtak ugyan így néz ki a bicska kulcs is mint a képen csak nincs fehérrel kiemelve a gomb de így szerintem szebb is.

Jól gondolom hogy a bicskakulcsnak szinte semmi funkciója a nyomógombokon kívül? Vagy valamit nyit maga a kulcs? vagy indít? Lehet hülye kérdések, de eddig ami ilyet láttam annak a kulcsa is hasznáva volt. Jelen esetben ez hogy van?

Link to comment
Megosztás:

Jól gondolom hogy a bicskakulcsnak szinte semmi funkciója a nyomógombokon kívül? Vagy valamit nyit maga a kulcs? vagy indít? Lehet hülye kérdések, de eddig ami ilyet láttam annak a kulcsa is hasznáva volt. Jelen esetben ez hogy van?

Ajtókat csomiajtót gombbal nyitod, A motort meg a kulccsal indítod. Persze ez csak akkor jó készlet neked ha már van bent központi zár

Link to comment
Megosztás:

Már van bent igen. Akkor ezek szerint az indító is csere?

Dehogyis veszel opel kulcsszárat a bicskakulcsba 900FT, és arra átmásoltatod a gyári kulcsot és már kész is :D Vagy ha merész vagy az 1ik gyári kulcsod levágod és belefaragod a bicskakulcsba megoldható csinálták már páran. Vagy másoltatsz 1 kulcsot és azt vágod szét van pár alternatíva. A lényeg ha veszel kulcsszárat a bicskakulcsba és rámásolják a te kulcsod az a gyújtáskapcsolóba próbáld ki a kulcsot. Mert az ajtókat nyitja az oké de lehet a gyújtáskapcsolóba rövid lesz járt már így valaki :icon4:

Link to comment
Megosztás:

236 tárcsával szereltek 16se caravánt is,ami eleve 250-300kilóval nehezebb mint egy corsa, és 185-tel is tud menni, plusz egy caravánnál számolni kell azzal is,hogy nem csak 2ember meg egy utazótáskával van megpakolva,mégis rábízták a gyáriak erre a fékre.

Ja,csak már az is hűtött volt. Ha jol emlékszem.

Link to comment
Megosztás:

Hát 1.6-ig minden opel 236al szereltek ha jól rémlik a vectrát is :D szóval ez oké. Nincs gond a fékkel de azért túlméretezettnek se mondanám. De amikor már egy C20NE vagy C20XE duruzsul a motortérbe nem bíznám 236os fékre mert oda már gyárilag 256okat pakoltak fel ugye bár :icon4: Demó is azt írta hogy elég a 256os fék C20XEhez is ha nem versenyezni használja az ember pályán :icon4:

1,6os gsi corsámat szerinted gyárilag 236ossal szerelték? ;)

Link to comment
Megosztás:

1,6os gsi corsámat szerinted gyárilag 236ossal szerelték? ;)

Hát én valahol azt olvastam, hogy 236os hűtött de lehet tévedek :D Én csak tippeltem :icon4: Tévedtem 256 alkatrészek alapján rákerestem :icon4: Viszont akkor a caravant se szerelhették 236al amit haka állít. Bocs volu tévedtem ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.