Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Segíthetnétek rajtam kicsit. A történet, vettem ugye a gyári corsa A gsi alufelniét. Elmentem gumishoz és szomorúan tapasztaltam, hogy a féknyereg beleér a felnibe. Nyomtávszélesítő kéne csak kérdés hány mm széles kellene ezt hogy tudnám megmérni mégis igazából szerintem 7mm elégnek tünhet, ebben az esetben a csavarok elég hosszúak lennének amik most vannak vagy azt is vennem kéne hosszabbat?

Esetleg kisebb féknyereg van-e? Lehet-e kapni? Esetleg van valakinek nyomtávszélesítőről valami rajza, vagy valami alapján le tudnám gyártatni?

Milyen fék?

A 236-os hűtöttre felmegy még az a felni, de a 256-ra nem.

Az a legszűkebben méretezett 14-es alufelni, amivel eddig találkoztam.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Szeretném távirányítani a meglevő központi zárat szeretett corsánkban, már eléggé kikopott a zárbetét, nem akarok másik kulcsot! Sajnos sokat van nyitva-zárva naponta. Vettem is egy riasztót használtan, azt szeretném belerakni, de csak a központi zárat vezérelné, riasztó részét nem használnám. Valaki kötött már be ilyesmit? Meg van a rajz hogy hova kell kötni a központi zár vezetékeit a riasztón, csak állítólag a vezérlő egységet kellene megkeresni. Azt én nem találtam, ebben kérném a segítségeteket. Köszi: Peti

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Szeretném távirányítani a meglevő központi zárat szeretett corsánkban, már eléggé kikopott a zárbetét, nem akarok másik kulcsot! Sajnos sokat van nyitva-zárva naponta. Vettem is egy riasztót használtan, azt szeretném belerakni, de csak a központi zárat vezérelné, riasztó részét nem használnám. Valaki kötött már be ilyesmit? Meg van a rajz hogy hova kell kötni a központi zár vezetékeit a riasztón, csak állítólag a vezérlő egységet kellene megkeresni. Azt én nem találtam, ebben kérném a segítségeteket. Köszi: Peti

Hát erről sokat tudnék mesélni. Pár hete átestem ezen én is. Milyen kocsi? évjárat, gyári központis?

Link to comment
Megosztás:

Szia! Gyári központis,(úgy tudom), 96-os, 5-ajtós corsa b 1.5td.

Gyári központidnak nincs zárvezérlője. Az ajtóba vannak a motorok ami a vezetőoldali ülés mellett ha rángatod az ajtóban lévő szálakat akkor megtalálod a küszöb mellett valahol őket 5 szál ha jól rémlik ebből 2őre kell kötni a színeket már magam se tudom és negatív vezérlésű. Talán a piros-barna és a barna ezeket kell testre tenni és akkor nyit zár.

Link to comment
Megosztás:

Gyári központidnak nincs zárvezérlője. Az ajtóba vannak a motorok ami a vezetőoldali ülés mellett ha rángatod az ajtóban lévő szálakat akkor megtalálod a küszöb mellett valahol őket 5 szál ha jól rémlik ebből 2őre kell kötni a színeket már magam se tudom és negatív vezérlésű. Talán a piros-barna és a barna ezeket kell testre tenni és akkor nyit zár.

Így vezérli az összeset?

Link to comment
Megosztás:

Gyári központidnak nincs zárvezérlője. Az ajtóba vannak a motorok ami a vezetőoldali ülés mellett ha rángatod az ajtóban lévő szálakat akkor megtalálod a küszöb mellett valahol őket 5 szál ha jól rémlik ebből 2őre kell kötni a színeket már magam se tudom és negatív vezérlésű. Talán a piros-barna és a barna ezeket kell testre tenni és akkor nyit zár.

A számból vetted ki a szót Dörty :lol:

Igen, arról vezérli, ugyanis ha lenyomod az egyik gombot valamelyik ajtón akkor zárja az összeset.

Link to comment
Megosztás:

Ki próbáltam Ez alapján a hibakód kiolvasást de csak folyamatosan a 12-est adja be (kb 10 szer ez ment egymás után) pedig 4 napja felvillant a motorchek lámpa, tuti annak köszönhető a mai nem beindulás is. Automatikusan törölte volna a hibakódot vagy szerintetek miért csak a 12-est dobja ?

Link to comment
Megosztás:

A számból vetted ki a szót Dörty :lol:

Igen, arról vezérli, ugyanis ha lenyomod az egyik gombot valamelyik ajtón akkor zárja az összeset.

Öröm a köbön! :D Akkor végtelenül egyszerűnek tűnik az egész! Rá kell kötni a megfelelő vezetékeket a risztó megfelelő csatijaira, plusz a 12v, és a test és múködik? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gyári központidnak nincs zárvezérlője. Az ajtóba vannak a motorok ami a vezetőoldali ülés mellett ha rángatod az ajtóban lévő szálakat akkor megtalálod a küszöb mellett valahol őket 5 szál ha jól rémlik ebből 2őre kell kötni a színeket már magam se tudom és negatív vezérlésű. Talán a piros-barna és a barna ezeket kell testre tenni és akkor nyit zár.

A színek amiket írtál azok kb. jók?

Link to comment
Megosztás:

Az enyémen ezek voltak a színek, dörtyvel csináltuk. De ha rám hallgatsz, akkor leellenőrzöd, mert kitudja, lehet nálad más vezérli. Bár nekem 1.4 benzin 1996-os.

Akkor bal1 ajtókárpit leemel! A leszedés sok bolhatörést eredményezhet? Egyébként van valami furmány benne? Még nem jártam benne, de érik már mert nyöszörög az ablak(vagy valami) amikor a két végállás közben van.

Köszönöm a segítségeteket, így már én is neki merek állni a megvalósításhoz! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor bal1 ajtókárpit leemel! A leszedés sok bolhatörést eredményezhet? Egyébként van valami furmány benne? Még nem jártam benne, de érik már mert nyöszörög az ablak(vagy valami) amikor a két végállás közben van.

Köszönöm a segítségeteket, így már én is neki merek állni a megvalósításhoz! :lol:

Ja, bal kárpit és a küszöb is, mert inkább ott kösd rá a kábelokat. A kárpitot levenni csak azért kell, mert ott tudod megnézni melyik kábel mihez megy.

Link to comment
Megosztás:

Akkor bal1 ajtókárpit leemel! A leszedés sok bolhatörést eredményezhet? Egyébként van valami furmány benne? Még nem jártam benne, de érik már mert nyöszörög az ablak(vagy valami) amikor a két végállás közben van.

Köszönöm a segítségeteket, így már én is neki merek állni a megvalósításhoz! :lol:

Bal ajtókárpit leszed nincsenek bolhák csavarok vannak. Viszont ha nem elektromos ablakos akkor szopás. Aztán alul az ajtóba megy 5 kábel de érdemes lebontani a küszöböket is és megnézni nincs e utángyártott vezérlő. Aztán az 5 kábelből barna barna pirost kell használni amint írtam negatív vezérlésű tehát így kell rákötni a riasztód. De én nem az ajtóba kötném rá ha rángatod az átvezetőnél megtalálod belül és ott kötném rá de ha megvágod a barna barna-piros kábel tetejét és le testeled őket akkor nyitni zárni fog innentől már gyerek játék. A riasztó doboznak adni kell 12V meg testet, aztán negatív triggerel bekötni a riasztódat, egy szálat a barnára 1 szálat a barna pirosra 2 szálat testre 2 meg üresen marad asszem. Utána még jön a játék az indexek a szürke-fekete és a zöld fekete a küszöbbe ha jól rémlik, és a belső világítás meg a szürke a kábelkötegbe ami negatív vezérlésű tehát negatívot kell rá kötni. Aztán be kell kötni még a gyújtást ami a vastag fekete a gyújtáskapcsolónál. Meg még ezt azt ilyen játék ez.

Link to comment
Megosztás:

Bal ajtókárpit leszed nincsenek bolhák csavarok vannak. Viszont ha nem elektromos ablakos akkor szopás. Aztán alul az ajtóba megy 5 kábel de érdemes lebontani a küszöböket is és megnézni nincs e utángyártott vezérlő. Aztán az 5 kábelből barna barna pirost kell használni amint írtam negatív vezérlésű tehát így kell rákötni a riasztód. De én nem az ajtóba kötném rá ha rángatod az átvezetőnél megtalálod belül és ott kötném rá de ha megvágod a barna barna-piros kábel tetejét és le testeled őket akkor nyitni zárni fog innentől már gyerek játék. A riasztó doboznak adni kell 12V meg testet, aztán negatív triggerel bekötni a riasztódat, egy szálat a barnára 1 szálat a barna pirosra 2 szálat testre 2 meg üresen marad asszem. Utána még jön a játék az indexek a szürke-fekete és a zöld fekete a küszöbbe ha jól rémlik, és a belső világítás meg a szürke a kábelkötegbe ami negatív vezérlésű tehát negatívot kell rá kötni. Aztán be kell kötni még a gyújtást ami a vastag fekete a gyújtáskapcsolónál. Meg még ezt azt ilyen játék ez.

igen értem köszönöm! Én nem akarok minden félét villogtatni stb., elég hangosan működik, a fülem meg jó! :lol: Gondolom a villogók, meg a beltéri vil. nem feltétele a működésnek? Esetleg így illik?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.