Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Akkor nem nagyon, max egy kicsit beremeg a motor.

Alapjáratit kikéne már tényleg tisztítani, de pl. lámpánál is ingadozik a fordulatszám néha, és általában lefele 600-800 között.

C12NZ-n az alapjáratit kitakarítani kb 5 perc.

Tessék megcsinálni és nem itt a fórumon hisztizni! :lol:

Link to comment
Megosztás:

jól sejtem akkor az az alapjárati amire rámegy egy csatlakozó, és az injektorház alatt van, és két torx tartja.

Erről az alapjárati motorról tudnál nekem képet adni? Pontosan hol helyezkedik el?

Nekem is vannak hasonló tapasztalataim a fordulatszámmal kapcsolatban, és ha tényleg nem nagy munka akkor megcsinálnám magam.

Köszi

Link to comment
Megosztás:

A sok hozzászólás után én is a segítségeteket kérem, főleg azokét akik inkább jártasabbak az opel elektronikában, abból is inkább a kp. zár része!

Vettem egy Thunder CA 103/458 típusú autó riasztót, korábban már beépítettem a gyári opel kp. zárat, amit egy másik Corsa-ból bontottam, komplett kötegestől, motorostól átpakoltam, tehát olyan mintha bent lett volna.

Ma neki szerettem volna állni a riasztó beépítésnek, azonban a bekötési rajzán egy az egyben eltérnek a kábel színek és nem részletezi hogy mi micsoda teljesen, sajnos a színre szín módszer a kp. zár részénél nem működik, aki már épített be ilyet vagy van neki beépítve kérem írja meg melyik vezetéket hova kössem! :lol:

A másik az index része, itt két barnát ír a bal és a jobb oldali indexeknek, de ugye a Corsa-nal egyben van az összes index 1 biztosítékon, mert a kormánykapcsoló választja szét utána, akkor itt az egyik barnát használjam csak fel az index 1 biztosítéka után vagy mindkettőt kössem oda (bár ez hülyeség szerintem ;))?

A 458 a típusban nem érdekes az csak a távirányítót jelöli, akinek a ca 103-as van az tökéletes!

Itt van egy link a neten található leíráshoz, ugyan az a bekötés van nekem is mellékelve a riasztóhoz!

A leírás - bekötés

Előre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Köszi Johnny a képet! ez hatalmas segítség számomra.

Akkor lényegében leszedem és kitisztítom (ez pontosan mit takar? kifújom sűrített levegővel, befújom vmi spray-el vagy mi?)

Kb ezt fogod látni:

alapjaratimotor_1n.jpg

Ettől kell megszabadítani! :lol:

WD40, féktisztító spray és egy rossz fogkefe.

Ne csavargasd, ne eröltesd, csak takarítsd meg és tedd vissza.

Érdemes még a házát is szemrevételezni, nem-e az is ilyen trutyis és azt is kilehet takarítani.

Link to comment
Megosztás:

Kb ezt fogod látni:

http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/im...atimotor_1n.jpg

Ettől kell megszabadítani! ;)

WD40, féktisztító spray és egy rossz fogkefe.

Ne csavargasd, ne eröltesd, csak takarítsd meg és tedd vissza.

Érdemes még a házát is szemrevételezni, nem-e az is ilyen trutyis és azt is kilehet takarítani.

Ezúton is csak ismételni tudom magam. Köszi a pontos leírást, így már tényleg nem lesz nehéz dolgom :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Ezt mindegyik Corsa tudja Youtube

Ahhoz, h a TID kiírja a km/h, ahhoz mit kell vele csinálni?

Nekem nem a részelt típusú van, mint többeknek, hanem az egybe csíkos, EZ:

1299101233_171925660_1-Fotos-de--Troca-se-MID-por-TID-Astra-F.jpg

Ez fordítva van állítva, az a két gomb baloldalon van én nekem az időt, meg a hőfokot írja ki. dátum nincs.

Vélemény?

(a 424-425. oldalon láttam, h szóba került, de rejtélyre nem derült fény, amúgy spirálos a km/h)

Link to comment
Megosztás:

Ettől kell megszabadítani! ;)

Ez számomra is nagy segítség, viszont 1 kérdésem lenne. Ha szép tiszta az alapjárati motor akkor jobban szét kellene bontani? Gondolom, hogy ha nem működik akkor vagy kuka, vagy megpróbálhatom szétszedni, hátha belül van valami geb@sz. Tönkretenni végül is úgysem tudom ha sz@r, nemde?

Van esetleg valakinek ezzel kapcsolatba tapasztalata? Jobban szétszedni az alapjárati motort? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez számomra is nagy segítség, viszont 1 kérdésem lenne. Ha szép tiszta az alapjárati motor akkor jobban szét kellene bontani? Gondolom, hogy ha nem működik akkor vagy kuka, vagy megpróbálhatom szétszedni, hátha belül van valami geb@sz. Tönkretenni végül is úgysem tudom ha sz@r, nemde?

Van esetleg valakinek ezzel kapcsolatba tapasztalata? Jobban szétszedni az alapjárati motort? :lol:

Mint fentebb írtam, nem szabad tekergetni, csavargatni, ez egy léptető motor. Elég érzékeny cucc, nem is nagyon lehet szétszedni, pláne javítani nem.

Ha lötyög a tengelye vagy nagyon kopott a kúp a végén, akkor csere.

Nekem pl Daewoo alapjárati van benne, ugyanúgy teszi a dolgát.

Link to comment
Megosztás:

Mint fentebb írtam, nem szabad tekergetni, csavargatni, ez egy léptető motor. Elég érzékeny cucc, nem is nagyon lehet szétszedni, pláne javítani nem.

Ha lötyög a tengelye vagy nagyon kopott a kúp a végén, akkor csere.

Nekem pl Daewoo alapjárati van benne, ugyanúgy teszi a dolgát.

Hát én kivettem és tekertem rajta 1-2 tized mm-t, hogy ha automatikusan nem is, de legalább manuálisan tegye a dolgát. Autószerelő mondta, hogy ha ésszel csinálom, nem lehet belőle gond. Jobb lett tőle a kocsi egyértelműen, magasabb az alapjárat, nem sokkal, de így legalább biztos vagyok benne, hogy ha kilököm üresbe akkor se fullad le.

Akkor ne nyúljak jobban hozzá? semmiképp? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.