Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Ehhh :lol: Mennyit költöttél el, hogy lejjebb üljön majd a kocsi?

Hát 40ezer forint a szett. És a szerelés amiért azt mondták 15 lesz. Majd megdumálom már a szerelővel hogy engedje meg, hogy had dokumentáljam az eseményeket. Aztán majd ide felrakom ha arról van szó :D

Link to comment
Megosztás:

Gólyaláb függő, nekem dőlést is lehet mindegyiken állítani. Mondjuk nem gyáriakról van szó. :lol:

Gyári gólyalábon elvileg semmit nem tudsz állítani, alul 2 méretes csavar fogja, felül meg kettő kisebb, aztán ennyi :D Az ültetős meg a többi az már más tészta!

Link to comment
Megosztás:

Gyári gólyalábon elvileg semmit nem tudsz állítani, alul 2 méretes csavar fogja, felül meg kettő kisebb, aztán ennyi :lol: Az ültetős meg a többi az már más tészta!

Nálam az egyik alsó csavarnál ovális a két furat, így lehet dőlést állítani. :D

De mint írtam, nem gyári gólyaláb, hanem H&R, de ilyen volt a Koni, a Weitec és a Powertech is.

Link to comment
Megosztás:

Igazából ha már 40et beáldoznék erre, akkor én még kipótolnám és alá tenném valami jó cuccot akkor már. Nem feltétlen éri, meg a kocsinak 1/7-t árban az, hogy lejjebb legyen a kocsi. Ennek akkor van értelme ha az ember valamit módosított vagy GSI változat. Persze kinek mi tetszik. Ha motorcserés és streecerkednek kell néha azt mondom oké. De amúgy egy 1.2esnek nem tök8? Aggathat rá az ember bármit huh de jól néz ki meg minden. Mit ér vele? Senkit nem tudsz megelőzni vele. Mindegy nem lényeg nem érdekel, hogy ki lett letolva 45 lóerővel. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nálam az egyik alsó csavarnál ovális a két furat, így lehet dőlést állítani. :lol:

De mint írtam, nem gyári gólyaláb, hanem H&R, de ilyen volt a Koni, a Weitec és a Powertech is.

Ja hát a gyárinál ott sima két lyuk van :D De nem is kell oda állítási lehetőség, mert nem igen lenne értelme.

Link to comment
Megosztás:

Ja hát a gyárinál ott sima két lyuk van :D De nem is kell oda állítási lehetőség, mert nem igen lenne értelme.

Már hogyne lenne értelme? :lol:

Örülnék, ha az Astra is olyan lenne, mert azon aztán semmi állítási lehetőség és ha elfáradt a gólyaláb, akkor mehet a levesbe, ellenben a Corsánál csak újra kell állítani és kész.

Hidd el, tudom miről beszélek :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Már hogyne lenne értelme? :lol:

Örülnék, ha az Astra is olyan lenne, mert azon aztán semmi állítási lehetőség és ha elfáradt a gólyaláb, akkor mehet a levesbe, ellenben a Corsánál csak újra kell állítani és kész.

Hidd el, tudom miről beszélek :D

Nem szabad olyan emberekkel kötözködni CSIGI! Akik álmuk közben is autóalkatrészekkel álmodnak.... :devlish:

Egyébként... Pesten laksz már? :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Jut eszembe, nincs valakinek nagy felbontású képe amikor szereli a corsát? Lehetőleg nagyobb legyen mint 1024x768 1200x.... meg ezek ilyesmi kéne. Olyan, hogy a szerszámok meg minden ott van a földön vagy a kocsin és a corsából is látszik valami vagy amiről fel lehet ismerni a corsát egyből. Pl a lámpák a motortérnél és a szerszámok is látszanak a motoron. Vagy bármi ilyesmi ami szereléshez kapcsolódik. Ha van valakinek tegye már be ide köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Igazából ha már 40et beáldoznék erre, akkor én még kipótolnám és alá tenném valami jó cuccot akkor már. Nem feltétlen éri, meg a kocsinak 1/7-t árban az, hogy lejjebb legyen a kocsi. Ennek akkor van értelme ha az ember valamit módosított vagy GSI változat. Persze kinek mi tetszik. Ha motorcserés és streecerkednek kell néha azt mondom oké. De amúgy egy 1.2esnek nem tök8? Aggathat rá az ember bármit huh de jól néz ki meg minden. Mit ér vele? Senkit nem tudsz megelőzni vele. Mindegy nem lényeg nem érdekel, hogy ki lett letolva 45 lóerővel. :lol:

Hát ja erre mondják, hogy nem vagyunk egyformák. Mindenkinek más az igénye.

Link to comment
Megosztás:

Hát ja erre mondják, hogy nem vagyunk egyformák. Mindenkinek más az igénye.

Mindegy majd képet lökjél be. Meglátjuk milyen lett. Valakinek van arról infója ha betolok 4 ültetőrugót 40/40 elvan az úgy a gyári cuccal? Vagy ha 80annal akarok körforgalmat bevenni érdemesebb gátlókat is cserélni? :lol: Mert igazából 4 centinél lejjebb semmi képen nem akarom mert a környék tele van undorító úttal és tuti letépem az elejét valami trükkös fekvőrendőrön vagy a 3 méteres gödörben. Muszáj leültetni mert nem merem majd tolni így neki a gátlók jók meg minden be lett mérve. Viszont össze vissza dől az egész. Haverom beült azt neki halálfélelme volt azt mondta 120nál már olyan mintha 200al mennénk. Kanyarban meg túlságosan lassítani kell mert csúszik ki meg állandóan az a feelingem, hogy emelkednek a kerekek.Mondjuk most 15ös felni van rajta így kicsit más feeling egész jó de így kis ültetéssel szerintem korrekt lenne. Már önmagában a 15ös felnivel sínesebb feeling lett.

Jó kicsit túlmisztifikáltam azért annyira nem vészes. Nem ibolyog... De jobb lenne ha kicsit stabilabb lenne. De azt se akarom, hogy kiverje a vesém nem akarom, hogy túl kemény legyen. Csak ennél 1 fokkal jobb lenne annak már örülnék. Meg kicsit gáz ,hogy bokorugrónak néz ki. De inkább az úthoz közelebb legyen igazából a kinézet még annyira nem is izgatna. Vezettem már több kocsit és egyiknél se érzetem ennyire gáznak. Igazából ha egy utcába kell bekanyarodni akkor nem para. De körforgalomba meg mondjuk a mecsek kanyarokban kritikán aluli. Eddig 3 b corsát vezettem mind3 ilyen volt.

Gáz lesz, hogy egyenesben mindenkit legyalázok kanyarban meg satuzni kell mert 1 lightos kanyar is életveszély. :D

Lehet lövök az ebayről valami futóművet jobban járok. Valami jobbfélét Weitec-Koni pl..

Link to comment
Megosztás:

Mindegy majd képet lökjél be. Meglátjuk milyen lett. Valakinek van arról infója ha betolok 4 ültetőrugót 40/40 elvan az úgy a gyári cuccal? Vagy ha 80annal akarok körforgalmat bevenni érdemesebb gátlókat is cserélni? :lol: Mert igazából 4 centinél lejjebb semmi képen nem akarom mert a környék tele van undorító úttal és tuti letépem az elejét valami trükkös fekvőrendőrön vagy a 3 méteres gödörben. Muszáj leültetni mert nem merem majd tolni így neki a gátlók jók meg minden be lett mérve. Viszont össze vissza dől az egész. Haverom beült azt neki halálfélelme volt azt mondta 120nál már olyan mintha 200al mennénk. Kanyarban meg túlságosan lassítani kell mert csúszik ki meg állandóan az a feelingem, hogy emelkednek a kerekek.Mondjuk most 15ös felni van rajta így kicsit más feeling egész jó de így kis ültetéssel szerintem korrekt lenne. Már önmagában a 15ös felnivel sínesebb feeling lett.

Jó kicsit túlmisztifikáltam azért annyira nem vészes. Nem ibolyog... De jobb lenne ha kicsit stabilabb lenne. De azt se akarom, hogy kiverje a vesém nem akarom, hogy túl kemény legyen. Csak ennél 1 fokkal jobb lenne annak már örülnék. Meg kicsit gáz ,hogy bokorugrónak néz ki. De inkább az úthoz közelebb legyen igazából a kinézet még annyira nem is izgatna. Vezettem már több kocsit és egyiknél se érzetem ennyire gáznak. Igazából ha egy utcába kell bekanyarodni akkor nem para. De körforgalomba meg mondjuk a mecsek kanyarokban kritikán aluli. Eddig 3 b corsát vezettem mind3 ilyen volt.

Gáz lesz, hogy egyenesben mindenkit legyalázok kanyarban meg satuzni kell mert 1 lightos kanyar is életveszély. :D

Lehet lövök az ebayről valami futóművet jobban járok. Valami jobbfélét Weitec-Koni pl..

:devlish: :devlish:

Az elején jót röhögtem :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Igazából ha már 40et beáldoznék erre, akkor én még kipótolnám és alá tenném valami jó cuccot akkor már. Nem feltétlen éri, meg a kocsinak 1/7-t árban az, hogy lejjebb legyen a kocsi. Ennek akkor van értelme ha az ember valamit módosított vagy GSI változat. Persze kinek mi tetszik. Ha motorcserés és streecerkednek kell néha azt mondom oké. De amúgy egy 1.2esnek nem tök8? Aggathat rá az ember bármit huh de jól néz ki meg minden. Mit ér vele? Senkit nem tudsz megelőzni vele. Mindegy nem lényeg nem érdekel, hogy ki lett letolva 45 lóerővel. :D

Van benne igazság amit mondasz. Szerintem sok embernek, az az elképzelése, hogy van egy alap kocsi amit folyamatosan csinálgat/tat,

majd jön a motorbütykölés, futómű, felnik fékek, zene, stb....

csak mindenkinél a sorrend más :lol:

Van aki elsőnek a külsőre megy van akinek moci kell bele, nem vagyunk egyformák :devlish:

Legalább színes a fórum :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Igazából ehhez nem kellett egyetemet végezni. Elég sok levágós infót osztottam meg itt. :lol: Van olyan aki 2 hozzászólás után már tudta.

ha a hozzászólásod minőségéből nem is,de a mennyiségéből egyértelműen lehetett következtetni :D

Link to comment
Megosztás:

:lol: :D

Az elején jót röhögtem :devlish:

Nem vicces. :devlish: Amúgy ez tényleg így van. Haverom corsájával 170ennel és semmit nem érzel. Jó 2007es kocsi. Semmi para. De ha közvetlen átülsz a b corsába utána halál félelmed van már 120nál. Főleg amikor ilyen kisebb főúton toltam egyszer 130nál már ÁHHH.. Nincs biztonságérzetem. Mondjuk ha neki is megyek bárminek se élem túl. Nem véd semmi. Meg mondjuk az a corsa valami sport okosság. Sportülés meg szét van ültetve gyárilag 17es felni. Körforgalom laza 80annal bevehető és nem dől semerre. Tiszta fura ez nekem. Mondjuk egyszer halál félelmem volt amikor 120-130al vettünk be egy ilyen nagyobb ívű kanyart azért akkor már éreztem az erőket de a kocsi nem dőlt nem értem. 1x oda is vertük az alját 5en mentünk még nyáron a földúton BAMMM. Idióta hangokat adott 1 hétig. Azt hittük nagy baj van alámásztunk ökölnagyságú sárdarabokat szedegettünk alulról. Azóta nincs hang de mindenre rátapadt csoda, hogy a kormányt el lehetett tekerni. :icon13: Meg lehet a tűzfalat be kéne ragasztani ilyen hangszigetelő fóliával. A motorháztetőre már szereztem ilyen szövetet csak méretre kell vágnom. Az is tompítana valamit gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor teljesen jó. Mondjuk az enyém a gyári adatot a 8,6-ot a városban megeszi simán :D

Hát nekem van amikor már így a sokadik autó megelőz, hogy én is elkezdem neki nyomni aztán kb megelőzök egy 5-6 autót és megnyugszok, csak hát ilyenkor azért dolgozik a motor rendesen :devlish: Te végre mennyit tudtál kihozni belőle? Nekem egyszer az óra 165-öt mutatott,de az olyan 160 körül lehetett. Meg milyen évjárat?

Na ma pont ezt játszottam én is...elindulás után 30 percel már tolt volna le a suttyó szakadt bmw-s cigó bagázs, direkt félrehúzodtam (már amennyire lehet egy 1/1 sávos úton) de csak nem ment el, inkább 20 cm-re jött a seggembe...odaléptem neki, nem csípem az ilyet. Ha meg már belendült akkor gyorsan átrágtam magam 4-5 kocsin :devlish:

93-as C12NZ, hát a 120 már megvolt, de sajnos még nem volt alkalmam jobban odalépni neki, főleg, hogy az is 70-es táblánál volt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.