Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Arról beszélek két oldal óta,hogy ezzel a két dologgal lehet házi átalakítót csinálni.

Értem :D

De ahogy írtad nem minden fordulattartományban tökéletes ez a megoldás, gondolom az etanolos elektronika úgy állítja az ECU-hoz érkező jeleket, hogy kb minden fordulaton jó legyen! Gondolom én :)

Link to comment
Megosztás:

Nálam 100% e85 volt most a tankban,hidegen második indításra indult,meg hagyni kellett melegedni néhány percig és 2000-es fordulat alatt hirtelen padlóra ugyanúgy elszegényedett és rángatott, de amúgy melegen már ugyanúgy húzott ,mint 100-as benyával.

Ha van benne 20-30% arányú benya,akkor semmi probléma nincs vele.

Szerintem egyik átalakítóval sem indulna tiszta e85-tel szebben,mert a probléma abból adódik,hogy a hideg szívőcsövön elégtelen az alkohol keverése a levegővel.Ezért ajánlják csak hengerenkénti injektoroshoz a tiszta e85 üzemet,mert ott sokkal közelebb van az égéstérhez a befecskendezés.

Arról nem is beszélve,hogy hiába adna többet az átalakító,amikor a kis injektor nem győzi.

Link to comment
Megosztás:

Nálam 100% e85 volt most a tankban,hidegen második indításra indult,meg hagyni kellett melegedni néhány percig és 2000-es fordulat alatt hirtelen padlóra ugyanúgy elszegényedett és rángatott, de amúgy melegen már ugyanúgy húzott ,mint 100-as benyával.

Ha van benne 20-30% arányú benya,akkor semmi probléma nincs vele.

Szerintem egyik átalakítóval sem indulna tiszta e85-tel szebben,mert a probléma abból adódik,hogy a hideg szívőcsövön elégtelen az alkohol keverése a levegővel.Ezért ajánlják csak hengerenkénti injektoroshoz a tiszta e85 üzemet,mert ott sokkal közelebb van az égéstérhez a befecskendezés.

Arról nem is beszélve,hogy hiába adna többet az átalakító,amikor a kis injektor nem győzi.

Így már érthető, ennek te vagy a "tudója" :D Mókolj bele izzítást aztán elsőre indul :D

Link to comment
Megosztás:

Így már érthető, ennek te vagy a "tudója" :D Mókolj bele izzítást aztán elsőre indul :D

Az a baj,hogy ez már nekem is eszembe jutott. :smartass:

De tényleg csak ennyi hiányozna neki,hogy tökéletes legyen a hidegindítás. Ha már csak éppen kézmeleg maradt a motor már probléma nélkül indul,veszi a fordulatot.

Egyelőre rakok bele 20-30% benyát,úgy hibátlan.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj,hogy ez már nekem is eszembe jutott. :smartass:

De tényleg csak ennyi hiányozna neki,hogy tökéletes legyen a hidegindítás. Ha már csak éppen kézmeleg maradt a motor már probléma nélkül indul,veszi a fordulatot.

Egyelőre rakok bele 20-30% benyát,úgy hibátlan.

Fúrd ki a szívót két helyen tömítve tegyél két izzítógyertyát bele, aztán kösd rá az indítóra vagy a gyújtásra inkább, vársz 2-3mp-et gyújtáson aztán meleg lesz a szívó :D Ha a mókolásos megoldást nézzünk persze :)

Link to comment
Megosztás:

Az a baj,hogy ez már nekem is eszembe jutott. :smartass:

De tényleg csak ennyi hiányozna neki,hogy tökéletes legyen a hidegindítás. Ha már csak éppen kézmeleg maradt a motor már probléma nélkül indul,veszi a fordulatot.

Egyelőre rakok bele 20-30% benyát,úgy hibátlan.

Magát a szívósor alutömbjét kellne fűteni vagy közelebb vinni a befecskendezést, mert a hideg aluminium felülettel van a baj.

Link to comment
Megosztás:

...de a nyitási idő hosszabításával több anyagot lehet beadni... ;)

Ádámot kérdeztem már,hogy milyen a tapasztalata e85 központi injektoros átalakítóval,neki nagyon nem vált be. Szerintem a gyári injektor kevés a központi injektorosoknál az etanolhoz. Az én rendszeremmel jó tisztán is leszámítva a cold startot persze.

Meg ugye a szívócső problémája mindig ott lesz hiába sikerül elérni a keverékarányt. Ezért én inkább keverem először amikor 20literhez nyomattam 27liter szeszt,akkor nagyon zsír volt,még túlfogyasztást sem mértem.Következő adag e85-tel már 20% alatt volt a benzin aránya,itt már 2000 alatt hirtelen padlógáznál rángatott,hidegen jól indult még. Aztán már a következő tankolásnál tiszta e85 volt benne na ennél már hidegen rosszul indult. Ami azért baj,mert ilyenkor locsolja a cuccot,ami szépen lefolyhat a dugó mellett és hígítja az olajat.

Télen a tiéd gond nélkül indul hidegen tiszta szesszel?

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Első toronymerevítőt szeretnék csinálni, valaki tudna méreteket illetve rajzot fel tenni. Kösz.

Én méreteket nem tudok mondani, mert nekem nincs, de szerintem gond nélkül meg lehet csinálni az eredeti méretei nélkül is, ki kell mérni a két rögzítőcsavar közti távolságot, a tányér nagyságát, és a teleszkóp kilógó részénél lévő lyuk átmérőjét, ebből már megvan a két tányér, a cső ívét meg le lehet nézni a fényképekről amiket a neten találni, csak annyi a lényege, hogy ne ütközzön semmiben, kb a tűzfal felé hajlik. A cső és a két tányér közti kötést meg vagy hegesztéssel oldod meg, vagy láttam már olyat ahol csavaros/szilentes megoldás volt, nem tudom igazából melyik a jobb.

Remélem tudtam segíteni valamit :)

[OFF]

Ma sikerült feltennem az újabbik fajta lököst a járműre, egyetlen gondom van, hogy ami van alul gumicsík (betattintható, stb. stb.) abból a jobb oldali (szemből nézve) sajnos szakadt, egy jó 10-15 centi darab hiányzik belőle, mindenképpen ki szeretném cserélni.

Kérdésem, hogy nincs-e valakinek elfekvőben használtan, ha csak a jobb oldal van, az tökéletesen elég.

Akinek lenne kérem írjon privátba. Köszönöm! :)

[/OFF]

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogy a x14xe motorkodú corsán le lehet-e zárni az EGR szelepet.

Évjárat és motorvezérlő függő a dolog!

Nekem levan falazva és csak hosszú motorféknél kezd el világítani a check control, de semmilyen hibát nem produkál, köv indításnál eltűnik.

Link to comment
Megosztás:

Évjárat és motorvezérlő függő a dolog!

Nekem levan falazva és csak hosszú motorféknél kezd el világítani a check control, de semmilyen hibát nem produkál, köv indításnál eltűnik.

nekem x12xe van lefalazott egr-el és nekem motorféknél sem gyúllad ki a MIL lámpa.

Link to comment
Megosztás:

nekem x12xe van lefalazott egr-el és nekem motorféknél sem gyúllad ki a MIL lámpa.

Nekem is x12xe motor van a gépben,de még nem mertem lefalazni az egr-t.Egy pár szót írhatnál róla,hogy oldottad meg a lezárást?Csak azért kérdezem,mert ugye ez elektromos fajta és ráadásul még a vízkörben is benne van.Javulást érezni-e ahhoz képest,mint amikor még jól működött a szelep?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Nekem is x12xe motor van a gépben,de még nem mertem lefalazni az egr-t.Egy pár szót írhatnál róla,hogy oldottad meg a lezárást?Csak azért kérdezem,mert ugye ez elektromos fajta és ráadásul még a vízkörben is benne van.Javulást érezni-e ahhoz képest,mint amikor még jól működött a szelep?

Előre is köszi!

ha nincs problémád vele akkor ne falazd le

x10xe,x12xe nem jellemző az egr hiba

de ahogy érzed :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is x12xe motor van a gépben,de még nem mertem lefalazni az egr-t.Egy pár szót írhatnál róla,hogy oldottad meg a lezárást?Csak azért kérdezem,mert ugye ez elektromos fajta és ráadásul még a vízkörben is benne van.Javulást érezni-e ahhoz képest,mint amikor még jól működött a szelep?

Előre is köszi!

Szia sima talán 1-es alu lemezzel és több mint 5000km-ert mentem vele de még csak el sem színeződött a vízkörnek a csatornáját ki kell vágni a lemezből és ennyi. javulás ahoz képest annyi hogy megy szépen a kocsi nem torpangat meg nem fullad le :D

Link to comment
Megosztás:

sikerült beszerezni a tömítéseket, termosztátot stb..

Már csak meg kell csinálni :)

A vizet azt mindenféleképpen cserélem viszont az olajat hf tömítés cserekor illik lecserélni vagy mehet vissza a régi ?

(tavaly nyáron cseréltem, viszont azóta nem sok km-t mentem vele )

cserélj olajat is ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.