Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ascona


gabo007

Recommended Posts

Lacika csinálta ugye???

Jön ma hozzám, elvileg hozza a hengerfejem...

Kiváncsi vagyok milyen lett a beépítés, ügyes srác ám...

Na meg persze, hogy ha jössz a Lurdyhoz, gondolj ám rám is a próbakörnél...végül is kaptál egy mocit tőlem... :P :P B) :P :D

Lacika csinálja de nehogy sokáig lefoglald mert akkor sosem lesz kész az enyém :lol:

persze h gondolok hisz Antinak köszönhető a C20NE projekt :wub: :D -áttételesen

feltéve ha nem derogál h csak c20ne és nem is fütyül sziszeg füstöl :P :D

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 2,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

beindult az ascona :P

na ezt úhy javítanám ki ha baszik beindulni normálisan csak hidegindítóval...vmiért nem kap benzit .befecsinél van a baj....

hmm holnap is van nap ........ jah és a hiányző csöveimre meg 3 napot mondtak szállítási időre hmm jövőhéten is van hét :wub:

Link to comment
Megosztás:

na ezt úhy javítanám ki ha baszik beindulni normálisan csak hidegindítóval...vmiért nem kap benzit .befecsinél van a baj....

hmm holnap is van nap ........ jah és a hiányző csöveimre meg 3 napot mondtak szállítási időre hmm jövőhéten is van hét :wub:

Holnap ránézek arra az AC relére. Többek között az kapcsolja a delejt az injektor mágnesszelepeinek is, tehát ha kalács, akkor nem fog indulni.... meg az a pár "felesleges" csati is szúrja a szemem, kiderítem mik lehetnek....

Link to comment
Megosztás:

Sima benzincső kell? 8-as?

Mert azt bármelyik bótban kapni, még a sarki zöldésgesnél is... :P

Mi hiányzik még? hátha tudok segíteni...

A lambdát szerintem be tudjátok úgy aplikálni, hogy a kipuff megfú, és vagy abba menet, vagy pedig, arra hegg egy anya és így tekeritek be... :P kókány... :wub:

Holnap ránézek arra az AC relére. Többek között az kapcsolja a delejt az injektor mágnesszelepeinek is, tehát ha kalács, akkor nem fog indulni.... meg az a pár "felesleges" csati is szúrja a szemem, kiderítem mik lehetnek....

Kössétek fixre az AC-t, és pikk pakk kiderül hogy a relével van e gond...

Link to comment
Megosztás:

Sima benzincső kell? 8-as?

Mert azt bármelyik bótban kapni, még a sarki zöldésgesnél is... :P

Mi hiányzik még? hátha tudok segíteni...

A lambdát szerintem be tudjátok úgy aplikálni, hogy a kipuff megfú, és vagy abba menet, vagy pedig, arra hegg egy anya és így tekeritek be... :P kókány... :wub:

nem benyacső hanem fűtéscső és elég hülye alakjuk van...

a lambdát így akartam de Lacika nem vállalja mert azt mondták neki nem mindegy hova rakja

Kössétek fixre az AC-t, és pikk pakk kiderül hogy a relével van e gond...

úgy próbáltuk most és az AC dolgozott is...a relé meg elvileg jó mert Diny még használta az autót amibe volt a moci...

Anti nincs egy felesleges reléd ?

Link to comment
Megosztás:

nem benyacső hanem fűtéscső és elég hülye alakjuk van...

Lehet velük legózni, én is játszottam, farigcsáltam egy kicsit, mire passzolni kezdett.A generátor hátamegestiekkel is jól el lehet játszani. :P

Hogy is mondta Demó anno?

-Azért nem jó bele, mert ez az egész nem idevaló....... :wub:

Link to comment
Megosztás:

Lehet velük legózni, én is játszottam, farigcsáltam egy kicsit, mire passzolni kezdett.A generátor hátamegestiekkel is jól el lehet játszani. :lol:

kell egy T alak azt majd tényleg legózni fogjuk ha nem találok sehol....

Hogy is mondta Demó anno?

-Azért nem jó bele, mert ez az egész nem idevaló....... :P

de asconába a c20ne való B)

Akkor még lehet a kábelköteg is...nekem is ilyen volt a bibi... :P

bővebben ? :wub:

Link to comment
Megosztás:

közel állok ahhoz h áthúzom a kocsit vhova :P

Miért?,nem jó a srác?

A Tarrt nem ajánlom így mert abból most nem lenne autó egy darabig,meg a töke tele van azzal hogy minden félkész melót odaviszünk.Szerintem az a jó ha egy ember csinálja,mert legalább tudja mit hova miért tett.Antinál ez elég nagy gondot okozott hogy 3-4ember nyúlt hozzá és mindenki másra mutogatott :P

Ha valami kell akkor én is szívesen segítek :wub:

Link to comment
Megosztás:

Ma este rászántam egy kis időt és átnéztem a C20NE (cali) rajzokat. A kábelköteggel lesz a gond, de nem a szál szakadt, hanem pár vezeték nincs bekötve. Van két érdekes csati az ECU mellett, amit nem kötöttünk be sehová, mert nem volt róluk semmi info, de ma kiböngésztem, hogy az X9 és X11 csatik lesznek azok és min. 1-2 vezetéket itt is be kell kötni - mivel ez nincs, ezért az ECU nem kapcsolja az AC relét, innét kezdve érthető, miért is nem megy.

(Még egyszer megjegyezném, hogy az AC relé nem csak az AC-nek ad villanyt, hanem az injektor mágnesszelepeinek is, szóval anélkül nem fog menni, hiába kötik fixre az AC-t.)

A két funky csati (X9 és X11) a Caliban a műszeregységre, meg a Diag csatira megy, és az egyik drótra villanyt kell adni, az tuti (10A-en keresztül). Az az igazság, hogy itt jön az immo is be a képbe, úgyhogy igencsak remélem, hogy nem volt immobilizeres a Cali amiből a moci ugrott, mert akkor izgalmas a feladat. Ha nem volt az, holnap egy-két órán belül megoldjuk a kérdést.

Még így is van egy csati, amit nem tudok, hogy mi a fene. Le kéne nézni egy működő C20NE motorról.

Ja, és a ződ drót, amit néztünk Gelko, az a fordulatszámmérő jele, úgyhogy lehet, hogy nem kell a trafóról szedni.

Viszont ezt a lamda-szonda ügyet nem igazán értem. Azt hittem a srác kivágja a csődarabot, és áthegeszti az Ascona csonkra... szépen körbevarrja, van jó kis CO hegesztője... szóval szerintem seperc alatt megcsinálhatná, csak fosik tőle...

Link to comment
Megosztás:

Igen, ott egy pár kábelt be kell kötni, pl az AC vezetékét is onnan kell hátravinni.

Ha gondoljátok, megnézem, hogy én melyik kábalaket kötöttem be.

Köszi az jó lenne. Mondtam a srácnak, hogy a piros/kék az AC kábele, de mivel a relé nem kapcsolta oda a villanyt, ezért fixre kötötte. De ha a relé már müxik, akkor átkötjük azt is a helyére :wub:

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem, hogy nekem mik vannak bekötve.

A piros/kék az AC-é, mint ahogy Hic is mondta.

A másik két csati nélkül is be kellene indulnia, mert azok nem olyan fontosak.

Zöld csati:

zöld - fordulatszámjel (ha nem menne a müszer, innen kell bekötni)

barna/fehér és barna/sárga - diagnosztika (elvileg, még nem próbáltam ki, hogy tényleg müködik-e)

Fekete csati:

kék - vízhöfok jel (innen kell bekötni a müszert)

kék/piros - sebbesség jel (ide kellene rákötni egy seb. jeladót, de állítólag nincs jelentössége)

a többit nem kellett bekötni.

Mindenképpen nézzétek meg, hogy ven-e rendes test a motoron és a compin, mert anélkül nem fog menni, már párszor én is megszívtam ezzel.

Link to comment
Megosztás:

Nem volt benne imo legalább is tudomásom szerint.Melyik csatinak nincs meg a helye én sztm megtudnám mondani hova való.

Másik C20Ne moci van még ami müködik is.Ha kell egy kis egítség holnap meló után megnézzük nem lehet nagy gond vele,mert müködött a moci ezelőtt is rendessen.

Szerintem sincs nagy gond, ha az AC relét működésre bírom, pörögni fog, mint atom.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem, hogy nekem mik vannak bekötve.

...

Mindenképpen nézzétek meg, hogy ven-e rendes test a motoron és a compin, mert anélkül nem fog menni, már párszor én is megszívtam ezzel.

Igen, ezeket kötöttem be én is, (plusz olajnyomás lámpa, töltéslámpa, önindító, kapcsolt táp) de az egyik kis csatin (X9) van egy vezeték, ami a rajz szerint egy 10A-es biztin keresztül elvileg tápot kell kapjon (és az ECU egyik lábára fut). A többi vezeték úgy láttam tényleg csak az útjeladó, a benzinszint, meg ilyesmi, ami csak a műszeregységnek fontos.

Amúgy a másik amire én is gondoltam, az a testelési probléma, mert a relét pont testtel kéne az ECU-nak kapcsolni, és úgy tűnik, nem húzza le az adott lábat. Mivel az ECU csak a levegőben volt, lehet, hogy rendesen le kell testelni (a házat is) földhöz.

De nem tétel, ma kiszaladok, viszek rendes műszert és végigmérem az ECU csatlakozót. Valami pitiáner hiba lesz csak, úgy gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Viszont ezt a lamda-szonda ügyet nem igazán értem. Azt hittem a srác kivágja a csődarabot, és áthegeszti az Ascona csonkra... szépen körbevarrja, van jó kis CO hegesztője... szóval szerintem seperc alatt megcsinálhatná, csak fosik tőle...

a lmabda szonda a legkevesebb mert attól még menne az ótó :P

Igen, ezeket kötöttem be én is, (plusz olajnyomás lámpa, töltéslámpa, önindító, kapcsolt táp) de az egyik kis csatin (X9) van egy vezeték, ami a rajz szerint egy 10A-es biztin keresztül elvileg tápot kell kapjon (és az ECU egyik lábára fut). A többi vezeték úgy láttam tényleg csak az útjeladó, a benzinszint, meg ilyesmi, ami csak a műszeregységnek fontos.

a benzinszint tegnap működött -igaz csak picit, az út meg a kmspirálról megy

De nem tétel, ma kiszaladok, viszek rendes műszert és végigmérem az ECU csatlakozót. Valami pitiáner hiba lesz csak, úgy gondolom.

örök hálám....5kor ? vagy csináljak bombariadót a munkahelyedre ? :wub:

Link to comment
Megosztás:

Húha...most újdonság...a computert le kell testelni...ergoooo mindenféleképpen oda kell csavarozni??? :wub:

Elvileg megkapja az a testet a drótokon keresztül is. A ház azért van testre kötve, mert így a zavarvédelem is megoldott. (árnyékolás) De ha esetleg a testelővezeték nincs bekötve, vagy szakadt, a házon keresztül is megkaphatja a testet a compi....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.